مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

لحـــظه های قشنـــگ دلتنـــگی سجـــاد واســــه فرشته ی مهربونش
مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

لحـــظه های قشنـــگ دلتنـــگی سجـــاد واســــه فرشته ی مهربونش

تولد ماهه من

تقدیم به بهترینم ...

خدایا ازت ممنونم به خاطره تمام مهربونیها و الطافی که در حق من داشتی

خدا فرشته های مهربونشو دست هر کسی نمیسپاره و من

در پوست خودم نمیگنجم که این وظیفه به عهده ی من گذاشته شده

امروز سی ام روز از گرمترین ماه خداست مرداد.

22 سال پیش همیچین روزی خدا فرشتمو فرستاد

رو زمین تو یه خانواده ی مهربون و دوست داشتنی و امروز گل من 22 سالش شده

امسال دومین سالیه که من تولدشو بهش تبریک میگم

ماهه شبای من تولدت مبارک برات ارزو میکنم از صمیم قلب سالهای عمرتو رو توام با سلامتی و عزت طی کنی و من تا اون روزی که زندم و خدا توی سرنوشت مقرر کرده همیشه پشتیبانتم

و قلبم دوستداره موفقیت های روز افزونت

فدای اون چشای نازت

روز میلادت مبارک














تو را به بند می‌کشم

به بند دستانم
و می‌برم تو را
  میان تنم
   بدنم
    جانم
     و در نهان نهانم
به ذات بوته‌ی گل می‌مانی
   رویانی
    خندانی
     گل می‌افشانی
من آب می‌شوم در پایت
ریشه‌ات را می‌جویم
در تو می‌رویم
و پخش می‌شوم
در شاخه‌ات
  تنت
   برگت
    گلبرگت
هر روز با دهان تو
   بر دنیا می‌خندم.

بیا که بی صبرانه منتظرتم ماهم
تقدیم به ماه شبهام (مهسا)

انتظار




روز میلاد تو بود

که هوا بوی شبنم وشقایق می داد
و خدا می خندید
عطر یاس ازدرودیوار هوا می پاشید
ونسیم از تو بشارت می داد

روز میلاد تو بازمثل همواره خدا حاضر بود
آسمان جشن گرفت
ابرها مژده دیدار تو را می دادند
رعد در حنجره از شوق تماشای تو غوغا می کرد
طبل آغاز تو را می کوبید
برق آغاز تو را می تابید
مه فضا را به هوای تو در آغوش گرفت
آنسوی پیله ی مه
ماه تا فرصت دیدار تو بیدار نشست
درجهان از قدم مهر تو مهمانی شد
شعر از مرکب فرخنده ی احساس تو الهام گرفت
واژه ها در شعف وصف تو شادی کردند
وغزل قالب همواره توصیف تو شد

روز میلاد تو باز
آسمان جشن گرفت
وبه یمن قدم سبز تو باران بارید
ای تسلای خزان سینه ی  پرعطشم
که ز گرمای حضور خشکی  تاول زده است
از عبور نفس خیس تو بارانی

ای تمنای بهار
سینه از برکت میلاد تو نورانی باد
در دل خسته ام از "عشق"چراغانی باد
سرنوشت من ودل آنچه تو می دانی باد
عشقم از بیم رقیبان تو پنهانی باد . . .
بی صبرانه منتظر بهترین روز زندگیم
تقدیم به ماه شبهام (مهسا)