مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

لحـــظه های قشنـــگ دلتنـــگی سجـــاد واســــه فرشته ی مهربونش
مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

لحـــظه های قشنـــگ دلتنـــگی سجـــاد واســــه فرشته ی مهربونش

تولد ماهه من

تقدیم به بهترینم ...

خدایا ازت ممنونم به خاطره تمام مهربونیها و الطافی که در حق من داشتی

خدا فرشته های مهربونشو دست هر کسی نمیسپاره و من

در پوست خودم نمیگنجم که این وظیفه به عهده ی من گذاشته شده

امروز سی ام روز از گرمترین ماه خداست مرداد.

22 سال پیش همیچین روزی خدا فرشتمو فرستاد

رو زمین تو یه خانواده ی مهربون و دوست داشتنی و امروز گل من 22 سالش شده

امسال دومین سالیه که من تولدشو بهش تبریک میگم

ماهه شبای من تولدت مبارک برات ارزو میکنم از صمیم قلب سالهای عمرتو رو توام با سلامتی و عزت طی کنی و من تا اون روزی که زندم و خدا توی سرنوشت مقرر کرده همیشه پشتیبانتم

و قلبم دوستداره موفقیت های روز افزونت

فدای اون چشای نازت

روز میلادت مبارک









نظرات 2 + ارسال نظر
مهسا دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:51 ق.ظ

وااااااااااای ببین پگولم چیکارا کرده براااااااااام
خوجحالم از داشتنت بهنامی
این دومین سال از زندگیمه که انقدخوشحالم چون کناره یکی از بهترین فرشته های روی زمین هستم
باززززم ممنووووووووووووووونم ازت یه دنیااااااااااااااا سوگیلیم
مثله همیشه منو غافل گیرکردی
سنی سویوروم جانیم

مموش دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:03 ق.ظ

تو عزیزی برایم، بهترینی برایم.
آری تو آغازی برایم، طلوع سحرگاهی برایم .
تو همانی که من مدتها آرزویش را داشتم که در قلبم بنشیند.
تو مانند چشمه ای در دل کوه می باشی که در دلم می جوشی با آن وجود پر از عشق و محبتت.
پیش تر ها به خوشبختی امیدی نداشتم، اما با آمدنت و طلوع زیبایت در آسمان دلم امیدهایم همه در دلم زنده شدند و آفتاب خوشبختی از سوی تو در دلم نشست.
تو همانی که من سالها انتظارش را می کشیدم.
آمدی و با حضورت صحنه دلم را نورانی کردی عزیزم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد