مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

لحـــظه های قشنـــگ دلتنـــگی سجـــاد واســــه فرشته ی مهربونش
مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

لحـــظه های قشنـــگ دلتنـــگی سجـــاد واســــه فرشته ی مهربونش

دیدار یـــــــــــآر

51b2g0c4oki9l86wciu4.jpg  

 

ســلامـــی به گرمـــی خــورشید زمستـــونــی به همـــه ی دوستـــای گلــــمــ 

این دونفــری که این بالا عکسشــون رو مشــآهده میکنیــد منو سجادم هستیـــم،به خــاطر همین دخمرست که شیــویدم بهـــم میگـه گیســو کمـــند

 خــوبید عزیزـــآنم؟؟ 

 بالاخـــره من و شیویدمـــ همدیگـــرو دیدیــــم  

 اونــــم بعـــد یک مــــآه دوریــــ


........ 

خستــه نبآشید ازکارایـــ عیـــد .باورمــــ نمیشه 30روز دیگـــه مونده تــا شروع سال جدیـــد  

 

چقدر زود میگذره ...ایشاللا روزی باشــه همتــون کنــارِ عشقتون سال رو تحــویل کنـــید  

همچنـــین منـــ و شیــویدمــــــ

بلــه همونطور که نوشتــــم سجادمــ پنج شنــبه شب رسیــد.جمعـــه شب بدلیل اینکــه پدر محـــترمه منزل تشریف داشتـــن نشد برم پیش شیــویدمــــ   

شنبــه صبح شدو فهمیــدیم که بـــله پسر دایی و خانــــومش ودختر دایی شیوید دارن از آلمان تشریف میارنـــ .فک و فامیله همســرو داشتـــین خــارجکــی اَن  همشــون

سجــاد داییشَم اونجـــاست .دایی پرویــز من عاششمـــ یعنی، چنــد دفعــه ام از آلمان برام پاستیل و ...آوٌردِ =>مـــآهِ کـــلا

خلاصه اینکـــه دیدار منو شیویدم افتآد یکـــشنبه 

بعد از کلــــی ژیگـــولاسیــون رفــتم سر خیابــون که جیویدمــ منتظرمــ بــود ...یعـــنیـــا 1ساعـــتم وایسه سر خیابــون یه زنگ نمیزنه که بگـــه پس چرا نمیای،خسته شدمـــ.بچـــه ی صبورِ داریمــــ مــــا  فداآآآآآبچـــــه ممــوچ

رسیدمــ پهلــو سجــادم    ...آخــی برنزِ شده بـــود بچــــم

 جذاب شده بـــــود در حـــد لامبورگیــــــــنی ماشاللا بگــم چشم نخــورِ جیگــولم   

دلـــم براش قَــــــــــــــــــــد مورچــه شده بــود

طبق برنــامه ریزی که من انجــام داده بودمـــــــ....پیش به سوی تجریـــــــــــــــش

میدونید چرآ؟آخــه من بازم یه رستوران که غذاهای خونــگی داره اونجــا یافتیــدمــــ واسه همــون، 

اینجــاست که سجــادم بهم میگه مموش شیکــــــــــــــــــــمو

احتمـــالا رقتید همتــــون ...فلــــــــــــــــــــــــــــــوتِ اسمش... خدایی من اینهمـــه تبلیغ رستوران و فست فود میکنــم یه درصدی ام خــوب باید به من بِدَن دیگــــــــــــــه ،مسؤلان رسیدگـــی کنن لفطــاـ   

البتــه نا گفتــه نمونه بین غذاهــاش من عاشق لازانیــاشمـــــ.سجـــاد کتلتشـــم گرفتـــ که ای بـــــَدَک نبــود ...من بیشتــر لازانیا خوردمـــــــــــ  

بعد از اینکــه به دلهـــآ رسیدگی شد ...برنــامه ی بــعدی رفتـــن به پــارک جمشیدیه بـــود

رسیدیمـــ...انقَــد خلوتــــــ بــــــود ...اصن مکان و هــوا  دست در دســـت هم داده بودن تآ یه فضای دونفر رو ایجـــاد کنن   .جـــای همــــه ی دوستامون خالی بــــــــــــــــــود فراوون(2نفــره هــا البتـــه )  

.......................................................................این نقطه ها قسمتــــهای سانسور شدســـنت بین خــودمو زندگیـــــــــمِ ...آهـا  عکسای سربازیشم آورده بــــود سجــادم،بچـم با مسلسل عکــس انداخـــته بـــود    ...انقـــَده قشـــنی شدن  عکسآشـــ...آوردم خــونه مامانمم ببینـــه

خعــــــلی خوش گذشت اونروز عصر ساعتـــــــــــ 7:30بـــود که از کنــــار شیویدم جــدا شدمــــ .چقده بده این لحظــه ی دل کـــَندن ... دلمــ میخــواد دستشــو بگیرم بیارمشـــ خــونمــــــــــــــون 

شبم بمـــونـــه  پیشــــم  فیلم ببینیـــم، تخمـــه بشکـونه برآم... (مثبتـــ ییآندیشید همیشـــــــــــــه

هـــِی خــدا اینروزارو نزدیک کن که دیگـــه اعصاب مصـــاب نــدارمــــــــــــــــ

 

+این چی بــود شوک گذاشـــته بــود امشـــــــــــــــب   (سرقت و زور گیری ) 

15مینشـــو دیدم، انقد ترسیده بودم کـــه اومدم تو اتــاقم درمــ بستـــم ،هندزفریَم تو گــوشم که نشنوم صدای تی ویــرو  

کلیـــ ام گریه کردم به حـالو روز خــودمون .این چه وضعِ جـــامعست آخـــه    !!! 

مـــامـــانمم میرفت میومــــــــــــد هی میگفت :بیا بشین ببین تــا بفهمــی حال منو وقتی بیرون از خــونـــه ای 

آخــه بعضی از روزایی که لازمه واسه کلاسام ،با خــودم هم دوربینمو میبرم هم لپ تاپمــو ...

5میلیون دوربین و ...خوب فک کنید من تا الانم چیزیم نشده یعنی شانس آوردَمـــ   ـ

مامان حق داره طفــلی ،سجــادم که روزی شونصد بار بهم میگه مراقب بـــاش  

شمــاهــا الان بگید من چیکــار کنــم؟؟به نظرتون چه جوری میتونیم از خــودمون دفـــاع کنیم تو این شرایطـــ؟؟(نظراتون برام مهــمه)  

 

ممنون از اینــکه همیشـــه همراه ما هستید و تنهــامون نمیزاریـــد

بازم میگــم همیشه  قدر لحظه لحظه زندگیــــتونو بدونید 

عشقتــــون پابرجــــآ

 و اما برآی آرامـــش بَخشـــ ترین اسمـــــ  دنیــــا سجــادم:  

 

آسِــــمــان را مـــــرخــص می کـنـم...

دیگر به هَـــــــــــــوا هم نــیازی ندارم 

مِثـــل ِ آسِـــمـــان

مِثـــل ِ هــــــــوا

مِثـــل نـــــور 

!!! تــــــــــــــــــو♥ خــــــودتــــــ را ... ... ... ... ...!  

پهن کرده ای روی ِ همه لــحــظه هایم

 

دوســـت دارمــ نیمــه ی وجــودم  

از خدا ممنونم به خــاطر داشتـــن تــــو 

 

مـــآه شبهـــآتـــــ مهـــسآ

نظرات 20 + ارسال نظر
♥♥مـــــــا 2 نفـــــــــر♥♥ (عل چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:40 ق.ظ http://rozayema.blogsky.com/

سلام اجی شب بخیر خیلی خوب بود خوشحالم که پیش هم بودید بازم نثر زیبا و شیرینت جذاب و دلنشین بود افتخار میکنم به داشتن خواهری همچون مهسا
خوب مثل ساغر کلاس ورزش برو ماشالا شمشیربازی رفته دفاع شخصی شنا کلا خشن فکر نکنم حریفش بشم من مواظب خودت و عشقت باش سلام برسون دوستون دارم

سلام داداشم
ممنـــــــــــــون نظر لطفتـــــــــــــــــه
ای جـــــآنم خانومت رزمی کـــاره هــــــــــــــا
حواستو جمع کن پـس
ممنونم شمام خیلی سلام برســـــون
همچنین

فاطمه پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:54 ب.ظ http://bajanbeh.blogfa.com/

سلام خانومی/مهسا از شما گفته بود برام/گف باش مهربون باشیا/منم گفتم بلههه/اما مهسا دیگه رفت/خوشبختانه/یا متاسفانه/!/

ســلام عزیزم
ممنونـــم خــانوم
نه چرا آخـــــــــــــــــــــــــه؟؟

فاطمه پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:06 ب.ظ http://www.bajanbeh.blogfa.com/

رفته دده!

فاطمه پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:09 ب.ظ http://www.bajanbeh.blogfa.com/

خیلی جالبه مسی اینقد شمارو دوست داره بعد تو لینکاتون نیست!

فاطمه پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:10 ب.ظ http://www.bajanbeh.blogfa.com/

اهان الان دیدمش

نسرین و حامد پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:37 ب.ظ http://mahnifesgheli.blogfa.com

عزیزززززززززم
مواظب خودت باااااشیا گلم
همیشه حامد میگه دختر سر به هوای من مواظب خودت باااااش گلم


چشم خوشگلـــــــــــــــــم
شمام خیلــــــــــــــــی مراقب خــودت بآش نــــازم
راست میگــه خــو

مریناز شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:48 ق.ظ http://asemanerangi.blogfa.com/

سلام عزیزممممممممممممممممممممم

الهی قربونت برم مهسا جونم مرسی که آپ میکنی خبرم می کنی... آخه من فقط متوجه آپ کردن بلاگفایی ها میشم

به به می بینم که دیدار یار داشتید... خوشحالم که یه روز خوب داشتید و خوش گذشته بهتون تا باشه از این روزها و خوش گذشتن ها

تو هی اینجا رستوران معرفی کن من هی استقبال کنم

وای مهسا من که اصلا اون برنامه شوک رو نگاه نکردم... می دونستم خیلی می ترسم به اطر همین نگاه نکردم

ســلام عزیز دلــــــــــــــــــــــــــــم
خــواهش میکنـــم خوشگلــــــــــــــــــــــــم
آره بالاخره شیویدمــو دیدمــــ مرینــاز جــونم
آی گفتی خــواهر توام که شیکمـــو
خوب کاری کردی چی بــود اصن

شقایق یکشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:19 ق.ظ http://like-a-darkwoman.blogfa.com

سلام خوشگل من چطوره؟
چه خبرا؟ خوش میگذره خانمی؟
اوووه چه گیسو کمندیه این خانمه ! آقاتون با ماهیتابه مبارزه میکنه آیا؟
ای نگو از این کارای عید که متنفرم ازش البته ما از هفته دیگه مصیبتمون شروع میشه!
خوشحالم که سجادت رو دیدی و در کنارش لحظات زیبایی رو گذروندی.
من که خودم نرسیده سر قرار زنگ میزنم میگم نیم ساعته منو اینجا کاشتی! پس تو کجایی عشقت چه صبوره
از وضع جامعه نگو که هر وقت به بدبختی هامون فکر میکنم غصه ام میگیره و عصبانی میشم که یعنی واقعا این چه زندگی نکبتیه که ما داریم؟! فقر و فساد از سر و روی این مملکت بالا میره! خیلی روزهای بدیه و فقط شاید همین دوستی ها و عشق هاست که یه کم اوضاع رو برامون قابل تحمل میکنه!
خانم یه گاز اشک آوری شوکری چیزی بزار تو کیفت همراه خودت داشته باش اگه بتونی کلاس رزمی هم بری که دیگه چه بهتر
مراقب مهسای ناز من باش
بوووووووووووووووووووووووووووس

ســلام گل نــــازم
تو خوب باشی منم خـــوبم
دیدی گیسوانمــو خـــواهر.آره دیگه با همون ماهیتابــه میزنه تو ملاج یــــارو
چه خــوب مام هفتــه دیگــه شروع میکنیم
فداتشـــم[چشمک]آره واقعـــا منم همینطوریــم
بچه ی صبــور خـــدا بهم داده دیگـــه
ای بـــابآ !واقعـــــا!
آخه میگن واسه گاز اشک آورو اینـــا باید مجـــوز داشته باشیم؟؟
توام مراقب شقایق نـــازم بـــاش
بــــــــــــــــــــــــــوس

شقایق دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:17 ق.ظ http://like-a-darkwoman.blogfa.com

سلام گیسو کمندم
همیشه خوب و خوش باشی عزیزم
خدا شما دوتا رو واسه هم نگه داره خوشگلم
آره عزیزم باید واسه داشتنشون کارت داشته باشی منم با این پیشنهاد دادنم!
ولی اگه بتونی تو دانشگاهی جایی یه خواهر یا برادر بسیجی خفن پیدا کنی میتونی از طریق اونا این کارتو داشته باشی میدونی که واسه اونا همه چی آزاده!
فعلا گلم
مراقب خودت باش فدات شم
بوس بوس بوس

ســلام عزیز دلــــــــــــــــــــــــــــــم
همچنین خوشگلــم
اجکال نــداره بــآو
بسیجی از کجــا پیدا کنــم خــواهر؟
شمام مراقب شقایقم بـــاش
بــــــــوس رو لپ قرمزیتــــــــــــــ

خواهر مسی دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:15 ق.ظ http://www.bajanbeh.blogfa.com/

سلااااااااااااااااام ابجی دلم واست تنگلیده بوووووووووووووود
ببخشید بی معرفت شدم :(

خودم میدونم نمیخواد بگی

به به خدا نگهش داره اقاتونو واست

عکسم که از ایشون نذاشتی حالا بزنمتتتت؟؟؟؟؟

سلـــام عزیزمــــــــــ
خــوبی معلوم هست کجـــایی؟؟
نمیگی نگرانـتــــ میشم
دلم برات یه ذره شده بــود مهسا جــــــونم
چه خبــرا؟؟
چرا یهویی رفتی هــــــــــــــــان؟؟
عکس سجــادم میزارم بـــآو

نسرین و حامد دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:49 ب.ظ http://mahnifesgheli.blogfa.com

مننننننننننننننننمممممممممم عزیززززززززززز دلممممممممممممممممممممممممم

فداتشـــــــــــــــــــــــــم

دختـ ♀ ـرک دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:51 ب.ظ http://manoroozham.blogfa.com/

نوچ
فعلا که چنین قصدی ندارم

آورین دخمــــر بــابـــا

الـ❤ـی سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:56 ب.ظ http://elikhanoomi.blogfa.com/

مهســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــآ
با اکسپلوره درستههههههههههههههههه
هووووووووووووووووووووووووووووووورا

یــــــــــــــــــــوهــــــــــــــــــــــو
میدونستم درســــــت میشـــــه

الـ❤ـی سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:00 ب.ظ http://elikhanoomi.blogfa.com/

تلـــــــــــــــــــــآفی کنـــــــــــــــــــــــــــــــــم

فدای شمــــــــــــــــا

الـ❤ـی سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:03 ب.ظ

این پستت چندبار خوندم

نـــازمی

الـ❤ـی سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:05 ب.ظ http://elikhanoomi.blogfa.com

خواهر مسی سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:41 ب.ظ http://www.bajanbeh.blogfa.com/

ابجـــــــــی بچکی کردم مرا ببخشـــــــــــــــــــ

خبر خاصی که نیست

ابجی حالا ک برگشتم دهوام نکن خو

دیگه نیمیرم خوبههههه

بخشیدمـــــت بـــآو[نیشخند]
دیگـــه نریــــــآ آورین [قلب]
گفتم بلکـــه جوگیر شدی مزدوج شدی؟؟[چشمک]

♥♥مـــــــا 2 نفـــــــــر♥♥ (عل چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:41 ق.ظ http://rozayema.blogsky.com/

سلام به خواهر گلم مهسا
اجی بخدا گریه کردنش واسه صحنه هایی بود که تو مترو میدید یا لحظه خداحافظی
اره تا رسیدیم فلوت سفارش دادم یهو گفتم میدونی کیا اومده بودن اینجا ساغر
گفت کی؟
گفتم مهسا و سجاد گفت ااااااااااا اینجا گفتم اره جات خالی خوشحال میشم با هم بریم
4نفره خوب ما هم تنها میریم مواظب باش سلام برسون در ضمن من هستم ساغر به خاطر درساش کمتر میاد

سلـــام دادش گــلمـــ
آخی ...این گریه ها خیلی مزه میده باور کنیـــد
ای جـــآنم ...فلوت غذاهاش خوشمــزست ولی شمام چه غذای پر چربی رو انتخــاب کردیــدا
ایشاللا حتمــــا...فعلا که سجـــآدمو خــودمم کم میبینـــم
اما خــوب چرا که نـــه
شمام مراقب خــودت باش .خیلی سلام به ساغر جــونم برسون
ایشاللا که موفق بــاشه

گیسو چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:24 ب.ظ

حالا چون دایی واست پاستیل میاره دوسش داری؟
ایشالا که هر چه زودتر این دوری شما تموم شه برید زیر یه سقف زندگی کنید
بعد اون وقت از بعد ازدواج بگید که اه بلکه این جوونام رغبتی واس ازدواج پیدا کنن

نـــه بــوخودآآآآ
ایشاللا عزیزمــــ دعـــآ کن برامـــــــــــــــــــــــون زیــــــــــــــآآآد

مسعود چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:25 ب.ظ http://kolbehman.blogfa.com

سلام
یعنی خدا از سر تقصیرات این blogsky نگذره
الان 5 روزه دارم میام کامنت بزارم با فایرفاکس میام
همین که نظرات رو میزنم صفحه اول blogsky میادش

خوب الان نظراتم از ذهنم پرید چکار کنم؟؟!1

آهان یکی یکی داره یادم میاد
الان یعنی ما که مجردیم نباید بریم پارک؟ یا باید بریم دو نفر شیم بعد بریم پارک؟؟هان

در مورد مستند شوک نمیدونم چی بگم ، ولی خوب تنها راهش توکل به خداست وقتی میخوای بری بیرون

سوما ها این خارج که گفتی یعنی چه؟؟؟؟

الان فقط همین ها بازگردانی شد از هارد مغزم باقیش هنوز بازگردانی نشد نمیتونم بزارم

ســلام دوستـــم
چـــه عجـــب از این طرفـــــآآآآ
ای بـــآ بــــا چی بگم به این بلاگ اسکای که اعصابمونو ریخـــته بهـــم
در هر صورت ببخشید دیگــــه
اوااآآآ این چه حرفیه اصن پارک مال شما مجـــرداستحــالا یک خــانومی پیدا کنید دیگـــه
دوتا حرکت بلد نبودید به مـــا یاد بدید حـــالآ؟؟
خارجکی دیگـــه ،فامیلای شیویـــد
آخـــی همینام خــودش کلیه باور کنیــــــــــــــــــــــــــد
ممنون که به کلبـــه ی ما سر زدیــــد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد