مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

لحـــظه های قشنـــگ دلتنـــگی سجـــاد واســــه فرشته ی مهربونش
مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

لحـــظه های قشنـــگ دلتنـــگی سجـــاد واســــه فرشته ی مهربونش

عکس اتاق خواب مهسا

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.





تو تبلور هفت آسمان زندگی منی


به زمین سوگند

به زمان سوگند
به نخستین سخن عشق

که تو بارورتر از فضا و نور و ستاره ای...
به من نگاه کن بگذار در سکوت بی انتهای نگاه تو زمین و زمان را در یابم
تو میان من و آفریننده پل شده ای
دوستت دارم

دوستت دارم را با چه زبانی باید گفت به تو که از زبان عشق شیرین تر باشد؟
تقدیم به ماه شبهام (مهسا)

میشناسمت

 

می شناسمت

 

از آن سوی رؤیاها

فراتر ازآبها و آسمانها

در ماورای دوست داشتن

می‌شناسمت

عمیق‌تر از اقیانوس‌ها

به وسعت زمین

بیشتر از خودم

و حتی ...بیشتر از خودت

تو همانی که من

...

عمری است در پی‌اش بودم

و حال ،تو را یافتم

در نزدیکی نفس‌هایم

...

در ژرفنای نگاهم

و در اعماق قلبم 

 شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے تقدیم به شیویدم-سجاد

...   


چه زیباست

که تو تنها نیاز من باشی

و چه عاشقانه است

که تو تنها آرزویم باشی

و چه رؤیایی است

این لحظه های ناب عاشقی

و من همه زیبایی عاشقانه و رؤیایی را با فقط تو حس
 
می کنم

تقدیم به ماه شبهام (مهسا)