مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

لحـــظه های قشنـــگ دلتنـــگی سجـــاد واســــه فرشته ی مهربونش
مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

لحـــظه های قشنـــگ دلتنـــگی سجـــاد واســــه فرشته ی مهربونش

به تو و قدرت عشق ایمان دارم گل من

با تو بودن رو با هیچ چیز عوض نمیکنم

با تمام وجودت به من اعتماد کن

من همیشه کنارتم ...



سجادت




تو را دوست می دارم

به سادگی همه باورهای کودکانه ام

تو را دوست می دارم

به اندازه همان فاصله ماه تا زمین

یا به تعداد گلهای روی زمین

و یا به تعداد انگشتانم


اما همین بس که دوستت دارم

نه به سختی دیوارها

و نه به فرسنگها فاصله اعتنایی دارم

که این دوستت دارم

بسان نسیمی بهاری

می پیچد میان باورهایم

و سبز میکند شاخه های انتظارم را

چشمکهای شبانه ات به وجدم می آورد

و ماه را می ستایم

که چگونه تو را هر شب

به امتحان می نشیند

دوستت دارم

به سادگی همه

دوستت دارم ها
تقدیم به ماه شبهام (مهسا)

دل

دلــــــــم..!!


خوب دلـــ است دیگــر ..


دســت خودم کــه نیستــ...


تنگ میشود برایـــش..!!
 
 
تقدیم به شیویدم(سجاد)

مرد

در ذهن زنانه ی من ...

مرد یعنی تکیه گاهی امن ...

یعنی بوسه ای از روی دوست داشتن ... بدون اندکی شرم !

در ذهن زنانه ی من ...

مرد یعنی کوه بودن ... پر از سخاوت ... پر از حیای مردانه ...

در کنار این ابهت .. لوس شدنهای کودکانه!!!

در ذهن زنانه ی خوشبین من ...

مرد یعنی دوست میدارمت .. تو هر لحظه با منی!

تو مردی ...

من بی تو از تمام آفرینش بیگانه ام!

با تمام احساسهای ظریفم به بودنت ... کافیست دست رد بزنی!

میروم پی زندگی ام ... برای آرامشت

تا بدانی چقدر محترمست این آسایشت



آهستــــــــه...


آهسته...

فتــــح کردی...
...
با چشمهایت...

هرچـــه داشته ام را...

جهــــــان من...

تا ابد...

مستعمره توست...
تقدیم به ماه شبهام (مهسا)