مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

لحـــظه های قشنـــگ دلتنـــگی سجـــاد واســــه فرشته ی مهربونش
مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

لحـــظه های قشنـــگ دلتنـــگی سجـــاد واســــه فرشته ی مهربونش

لحظه های با تو بودن




http://sadegh-aynaz.loxblog.com/upload/sadegh-aynaz/image/556661_LZcrTfk2.jpg



http://www.yasgroup.ir/wp-content/uploads/2012/12/labriz-az-eshgh-yasgroup.ir_.jpg


سلامی به طراوت بهار

سلام به دوستای عزیزم به همراهان همیشگی و با وفای ما

که لحظات و ثانیه هاشونو با ما تقسیم میکنن و این حضور برای ما خیلی خوشاینده

و ســــــــــــــــــلام به بهونه ی تپش های بی وقفه ی قلبم

که همیشه دلتنگشم حتی اون زمانی که تازه ازش جدا میشم

مدتی میشه که فرصت نکردم بیام و براش از بی تابی های قلبم بنویسم

درگیر پادگان و سربازی و این روزام

اما فرشته ی صبورم اینجا سر میزنه و واسه ی سجادش مینویسه و خجالتم میده

امشب رو غنیمت شمردم و خواستم هر چند کوتاه از یک روز جالب و خاص که منو عشقم سپری

کردیم بنویسم

روز جمعه فرشته ی من با جمعی از دوستان هم دانشگاهیش تشریف آوردن کرج

تا کنار هم بخشی از پروژه های عکاسی رو انجام بدیم

نا گفته نماند خانومیه من و دوستاش یه پا عکاس حرفه ای هستن من کمکشون کردم فقط

شاید چند ساعتی بیشتر طول نکشید که بعد به خاطر شرایط نا مساعد هوا تصمیم گرفتیم باقی فعالیتهارو موکول کنیم به روزهای آینده

اماااااااااا

منو فرشتم اون روز برای اولین بار تعداد زیادی عکس دو نفره گرفتیییییم

شاید این تجربه از شیرین ترین خاطره هایی بود که تا به اینجا تجربش کردیم

هیچ وقت به این شکل فرصت نکردیم بودیم و بهتر بگم شریط محیا نبود

تجربه ی اون لحظه ای که عشقمو گرفتم تو بغلمو حس کردم

تمام دنیارو یک جا دارم و داریم دو نفری به لنز دوربین لبخند میزدیم واقعا بی نظیر بود

اون روز دوباره و از صمیم قلب از خدا خواستم تا این ثانیه ها رو همیشگی کنه

تا هر وقت دلتنگ روی ماه فرشتم شدم کنارم باشه تا بتونم تو اغوش بگیرمش  .


حتما ماه آسمونم هم میاد و با ادبیات شیرینش خاطرات اون روز رو بازگو میکنه



ماه آسمونم برای داشتنت بی قرارم

از سعی و تلاشم کم نمیکنم

بیشتر از همیشه دوستت دارم

بی صبرانه منتظر لحظه ی زیبای با هم بودنم .



تقدیم به ماه شبهام (مهسا)


 

نظرات 1 + ارسال نظر
memol شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:40 ق.ظ http://tanha-amma-ba-to.blogfa.com

چه روز قشنگی....
عشقتون پابرجا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد