مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

لحـــظه های قشنـــگ دلتنـــگی سجـــاد واســــه فرشته ی مهربونش
مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

لحـــظه های قشنـــگ دلتنـــگی سجـــاد واســــه فرشته ی مهربونش

عکس نی نیشیه (مهسا)

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

تولدت مبارک عشق اسمونی من


سلام به همه ی دوستان دوست داشتنی من

لحظه هاتون لبریز از یاد خدا ممنون از نظرات خوندنیتون بی اندازه سپاسگذار که همیشه

به یادما هستید 

لحظه های   انتظار سجاد تموم شد فردا ۳۰ روز مرداد زیبای خداست

روزی که مدتهاست انتظار اومدنشو میکشم

شبهای انتظااااار

ماه اسمونم فرشته ی زیبامSmiley  همدم لحظه های دلتنگی دلشوره و بی قراری سجاد

۲۳ سال پیش توی این روز به دنیا اومد     

این روز قشنگ برای من مقدسه چون خدای مهربونم توی اون روز اون ساعت و ثانیه ی

زیبا فرشته ی    خودشو از اوج اسمون برای من فرستاد  و من رو

لایق داشتن این مخلوق مهربونش کرد و من همیشه به درگاهش سجده میکنم

مهسای من بهترینم از صمیم قلب میگم تولدت مبارک .هم تولد تو و هم سالگرد

تولد این عشق زیبا که سه ساله شد  

برای وجودت  ارزوی سلامتی میکنم از خدا میخوام فرشتمو مثل همیشه

در پناه خودش داشته باشه

قربون اون دست و پای  کوچولوی نینیشم :)

و امااااااااااااااااا  مراسم تولد

مرسی از همه ی شرکت کنندگان تو جشن کوچولومون        

            دوستان از خودتون پذیرایی کنید

     

                             


                                                     

                



                                         


                              



                                                       


                                           



                                     



                                                   



                                     

                                                       


                     newyear smiley, kiss09 smiley, 2009 smiley, new smiley, year smiley, holiday smileynewyear smiley, kiss09 smiley, 2009 smiley, new smiley, year smiley, holiday smileynewyear smiley, kiss09 smiley, 2009 smiley, new smiley, year smiley, holiday smiley




شکلک های ِ هلنشکلک های ِ هلنشکلک های ِ هلن




                                       

                                              

http://www.khavaranshop.com/ 

خرید پستی از خاوران شاپhttp://www.khavaranshop.com/ 

خرید پستی از خاوران شاپhttp://www.khavaranshop.com/ 

خرید پستی از خاوران شاپ

          

cupid smiley, heart smiley, animated smiley, animation smiley, cupid smileyبی اندازه دوست دارم عشقم همیشه به یادتم


 


تقدیم به ماه شبهام (مهسا)


سومین سال





سلام دوستای گلم

عذر میخوام که نمیتونم تک به تک ازتون تشکر کنم به خاطر حضور گرمتون

ممنون که بیادمون هستید و دوستدار تک تکتون هستم 

امشب اومدم چند خطی واسه ی فرشته ی مهربونم بنویسم البته یک مقدار

هم جنبه ی اخباری داره چطور ؟ الان عرض میکنم خدمت حضورتون

امروز ۲۵ مرداد بود این روزهای اخر مرداد ماه فصل زیبای خدا برای من خیلی خاصه

یا بهتر بگم خیلی عزیز و مقدسه

۵ روز دیگه خدایی مهربون من یکی از پاکترین فرشته های خودش رو میفرسته روی زمین

این فرشته سالها بعد از تولدش میشه همه ی زندگی من میشه همدم سجاد

من هر سال این روزها رو ثانیه شماری میکنم تا به سی امین روز از مرداد گرم برسم

امسال سومین سالگرد حضور مهسای من تو زندگیمه و من سومین سالیه که

وجود گرم و دوست داشتنیش رو کنارم تو لحظه ها م حس میکنم

خدای مهربونم رو شاکرم که لیاقت داشتن این فرشته ی زیبا رو به من داد

به تمام دوستان عزیز تر از جانم میگم من خوشبخترین مرد دنیام که مهسارو

کنارم دارم و ازتون میخوام تو این شبهای عزیز برای ما دعا کنید

گل نازم مهسای مهربونم سجاد بی صبرانه منتظره بی اندازه دوستت دارم

وعده ی ما ۳۰ مرداد مهمونیییی بزرگ تو کلبمون :)


تقدیم به ماه شبهام (مهسا)


خنده ات




آنگاه که چشم می گشایم و می بندم


آنگاه که پاهایم می روند و می ایند


نان را ، زمین را


بهار را ، هوا را


از من بگیر


اما خنده ات را هرگز


تا چشم از دنیا نبندم


تقدیم به ماه شبهام (مهسا)

مامانی من

سلام به همگی و به ماه اسمونم

ایام به کامتون و لحظه هاتون سرشار از یاد خدا 

عذر خواهی به خاطر غیبت های کوچیک و بزرگ البته ماه من بیشتر

سر میزنه و جور سجادو به دوش میکشه در هر حال چراغ کلبمون روشنه حتی اگر دیر من

سر میزنم مخصوصا اگر دلتنگ باشم

امروز و اختصاص دادم به مامانی من مادر ماه مهربونم که خیلی حق به گردن ما داره

من مثل مادر خودم عاشقانه دوستش دارم

همیشه و در تمام حالات لطفش شامل حال ما بوده و شاید تا به اینجا روی ماهش رو ندیدم

اما مهربونیهاش دلسوزیهاش نگرانیهاش همیشه و هر لحظه قابل لمسه

از راه دور و با تمام وجود میگم دوستش دارم و دستش رو میبوسم

ما همیشه محتاج دعای خیر مادرهامون هستیم بهش میگم مامان جانم دعامون کن همیشه و بسیار زیااااد 

شاید اینطور تونسته باشم سپاسگذاری کوچیک از تمام مهربونیهاش کرده باشم





تقدیم به مامانی من





من آغاز یک تنهایی بودم.



اما ناگهان؛

تو آمدی.

از کجا بر قلبم نشستی؟ نمی دانم.

شاید از افق روشنایی.

چون کنار فرود تو هنوز غبارو ذرات متراکم نور غلتان بود.

دست مرا گرفتی و بردی.

مرا از میان اندیشه های هیچ

از میان تنهایی های بی پایان گذر دادی.

تا در وجود معلوم خود به خویش پیوندم دهی.

من دستم را با جسارت بر سراسر پیکر تنهایی خود کشیدم.

دیگر وجود تنهایم سرد نبود


تقدیم به ماه شبهام (مهسا)

دلنوشته مهسا

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

دست هایت

دســت هایــت ؛

تنــها بـالشـی است ڪـه وقتـی ســـر بر او دارم

ڪــابـوس نمـی بینــم . . .

 
پس می زنم لحظه ها را

تا برسم به بلندای آغوش آرامــــــــش بخش تو

که در آغوشم بگیری

و من...

دنیایم را ببازم در پس عطر تنت..! 

 
 
تقدیم به شیویدم(سجاد)