مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

لحـــظه های قشنـــگ دلتنـــگی سجـــاد واســــه فرشته ی مهربونش
مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

لحـــظه های قشنـــگ دلتنـــگی سجـــاد واســــه فرشته ی مهربونش

دستان من





دستای من



دستای من مهربان است
آغوش من مهربان
آواز من سبزه زار است
با عطر و بوی باران
امنیت شانه هایم
بام کبوتران
من بی قفس بی زندانم
آسمانم آسمان !

وحشت نکن از شکستم
تا همسفر با منی
تو پیش من سر بلندی
حتی اگر بشکنی

پرواز کن در حضورم
تا مرز بی پایانی
تا هر بلندای ممکن
تا هر کجا می دانی

من دامن اعتمادم
در لحظه ی ویرانی
بی آنکه یک دم ببینی
از سایه ام نشانی

وحشت نکن از شکستم
تا همسفر با منی
تو پیش من سر بلندی
حتی اگر بشکنی

دستای من مهربان است
آغوش من مهربان
آواز من سبزه زار است
با عطر و بوی باران
امنیت شانه هایم
بام کبوتران
من بی قفس بی زندانم
آسمانم آسمان !

وحشت نکن از شکستم
تا همسفر با منی
تو پیش من سر بلندی
حتی اگر بشکنی

وحشت نکن از شکستم
تا همسفر با منی
تو پیش من سر بلندی
حتی اگر بشکنی



موزیک بی نهایت زیبای دستای من از مارتیک

که خیلی خیلی این آهنگو دوستش دارم

خانومیه من اگه تونست دانلود کنه گوش کنه :)

تقدیم با عشق به مهربونترین فرشته ی خدا ماه شبهام (مهسا)




و اما پی نوشت !!



ابتدا سلام به دوستان عزیزم و سپاس بابت تبریک های گرمتون که خیلی خوشحالم کرد

امیدوارم این حضور همواره همیشه مداوم باشه

و سلام به زندگیم به خانومیه صبورم به وجودم کسی که با نفسهای گرمش زندم

متنت رو خوندم عزیزم مثل همیشه پر انرژی و پر احساس بود

خوشحالم که اینقدر بی پرده هر چیزی که توی دلت هست رو مینویسی و من عاشق

این جملاتم

فرشته ی من روز تولد سجادشو شرمنده و کرده هدیه های خوشگل واسم خرید

که ارزشی جدایی از ارزش مادی برای من دارن و ینو خودش بهتر از هر کسی میدونه

بازم ممنون گل نازم به خاطر همه چیز

و اما این موضوعی که بهش اشاره کردی و میدونم قلب فرشتمو کمی میرنجونه

میدونم عزیزم

خوب میدونم این شرایط برای من و شما سخته

اما خب گذراست و حتما تجربه ای گرانبها که هدیه ای از طرف خداست

انسانها بعد ها ارزش سختی هایی رو که در طول زندگی کشیدن رو متوجه میشن

من برای رسیدن به هدف هیچ وقت از هیچ چیز خسته نمیشم

و مطمئن باش پر انرژی تر از همیشه این مسیر  رو ادامه میدم و میدونم خدا همیشه

همراه ماست و توکل به اون به ما آرامش میده تا این مرحله از زندگی رو سپری کنیم

از تو و از همه ی دوستای عزیزم میخوام تا دعا کنن تا این مراتب نه برای ما بلکه برای

همه ی جوونها راحتتر سپری بشه تا به اون چیزی که عمیقا و قلبا میخوان برسن

و البته آلوده ی مسائل پیرامونشون نشن

دنیای من وجود تو حضور تو تمامش برای من آرامشه به داشتنت میبالم و برای خوشحال

کردنت از هیچ چیز دریغ نمیکنم

از خدا سلامتیتو میخوام

و تو رو کنارم برای همیشه

بدون تشویش

بدون نگرانی

با رفاه آسایش

برای یک عـــــــــــــــــــــــــــمر


دوستدار تو عاشق تو سجادت