مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

لحـــظه های قشنـــگ دلتنـــگی سجـــاد واســــه فرشته ی مهربونش
مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

لحـــظه های قشنـــگ دلتنـــگی سجـــاد واســــه فرشته ی مهربونش

ممنونـــم از خــدا بخاطر داشتنت سجادمـــ

http://8pic.ir/images/ij4yjczbq1qnd9bhjs7n.jpg


برای تمــــــام وقتهایی که

مرا به خنــــــده واداشتیـــــ
برای تمام وقتهایی که
به حرفهــــایم گوش دادیـــــ
برای تمام وقتهایی که
با من شریـــک شدیـــــ
برای تمام وقتهایی که
خواستی درکنارم باشیـــــ
برای تمام وقتهایی که
به من اعتماد کردیـــــ
برای تمام وقتهایی که
مرا تحسیـــــن کردیــــــ
برای تمام وقتهایی که
باعث راحتـــی و آســایش من بودیـــــ
برای آن وقتهایی که گفتی
دوســــــتـــت دارمــــــ
برای تــــمام وقتهایی که
فکر من بودیـــــــ
برای تمام وقتهایی که به تو
احتیاج داشتـــمو تو با من بودیـــــــ
برای تمام وقتهایی که
دلتنگـــــم بودیــــــ
برای تمام وقتهایی که
به من دلـــداری دادیـــــــ
برای تمام وقتهایی که در
چشمانـــم نگریستی وصدای قلبـــم را شنیدیـــــــ


متشــــــــــــــــــــکرم زندگیــــــــــــم



ماه شبهـــاتـــ : به اندازه ی تـمـــــــــــــــام گلبولــــای بدنـــــــم دوســـــت دارمــــــ



بعدا نوشــت:جای همگی دوستان خالی بـــــــــــــــــــــــــــود خیلی خوش گذشت نامزدیــــ.الان وقت نمیکنم بنویسم اما بعد امتحاناتم با کلی تعریف و عکس ازخـــــودم میـــــام .پس تا 4شنبــــه مراقب خودتون باشید


راستی این وبلاگ دختر خالمه خوشحال میشم بهش سر بزنید عزیزانـــم


http://mahbobehamin.blogfa.com