مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

لحـــظه های قشنـــگ دلتنـــگی سجـــاد واســــه فرشته ی مهربونش
مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

لحـــظه های قشنـــگ دلتنـــگی سجـــاد واســــه فرشته ی مهربونش

سورپــرایـز شیویـــدم


v6uo59wwu4dm49mk46s.jpg


سلامـــی به خوشمزگی یه شکلاتــــــ به همـــه ی دوستانــــم خوبیــــد؟؟خوش میــــگذره؟؟
ممنون از تمام دوستایی که به شیویدم خوش آمدگویی کردن

بلـــه همونطور که نوشته بـــودم سجادم چهارشنبه ساعت 1:15نیمه شب رسید


.وقتی که زنگ زد و بهم گفت خونم بحــدی خوشحال شده بودمـــــ که سر از پا نمیشناختــــم

صداش خسته بود اما همینکه به من زنگ زد کلـــی بهش انرژی دادم .طوری که تا ساعت 3:30بهم اس ام اس میداد.انقد ذوق میکردم وقتی اسمشو رو صفخه ی گوشیم میدیدم فکر میکردم دارم خوابـــ میبینــمNight.سجادم هی میپرسیــد من مموشمو کی ببینـــم و...
بهتون گفته بــودم که واسه شیویدمــ سورپرایـــز دارم بنابراین از ساعت 11چهارشنبه شب رفتــم تو آشپزخونه و شروع کردم به آشپزیـــ. ...
از اونجایی که سجادمـــ کیشمـــو تشریف داره   و عاشق دست پختـــای


مموششه ،تصمیم به درست کردن کیـــک مکـزیکی ،بنیـــه مرغ،قارچ سوخـــاری و


سس تــارتـــار توسط اینجـــانب گرفته شد

خلاصه که این آشپزی من دقیقا تا ساعت 4:15صبح به طــول انجـــامیـد. شاید


باورتون نشه اما انقدر این غذاهارو با عشق و علاقه درست میکردم  که حتی ذره ای خستگیرو تو وجودمـــ احساس نمیکردمـــ

اینم نمونـــه هایی از کدبانوگـــری مهســــا

img_8175.jpg
img_8179.jpg
img_8180.jpg

تا فرداش پنج شنبه که قرار شد برم پهلو شیویـــدمـــ این ماجرا سورپرایـــز مونده بـــود


(واسه کیکم رفتــــم از شیرینی فروشــی جعبه گرفتــــم که خراب نشه کیک خوشملــــم)
پـــس از کلی 
مانیکورو پدیــــکورو خوجمل کــردنsmile emoticon kolobok حرکت کردم بسوی یـــــــــــــار
از دور دیدمش پشتش به من بود همینکه رسیدم کنارشو یه سلام پر از انرژی بهش کردمـــــــــــــــــــــــــــــــــــ   تا برگشت سمتـــم یه پسمر بدون شیویـــد مقابلم دیدمــــsmile emoticon kolobok .چچــل شده بــود بچــم smileآخـــــــــــــــــــی انقده بهش میومـــــد 
تا  تو دستـــم جعبه ی کیک و ...دیـــد گفت وااای مموشــم باز هنر نمایی کــــرده
منم که این شلـــکی

کلی خوشحالـــــ شد شیویـــدم و این واسه ی من یه دنـــیـــا ارزش داشـــت


جــاتون خالی ناهار رفتیم رستوران و کبـــاب و نــان داغ زدیم بـــدن .گارسون اومد گفت


خـــانوم تولد دارید مارو میگیــــد    گفت پس میخواید کیکو بدید بزارم یخچال که خراب نشـــه مام کیکو دادیم رفــــت...


این وســطم تند تندشیویـــد عینک دودی منو میزد به چشماش   و میگفت خانومم به چچـــلا عینک دودی خیـــلی میــــاد ...شیطـــون شده بــود جیــــگول

...خیــــلی خوش گذشــــت دلم نمیخواست ازش جـــداشم امـــــا...


دیروز سجادم ساعت4حرکت کرد به سمت نیشابــور و مـــن باز این شکلی شــدم

سخــته خـــــوب چیکـــار کنم دلم یک عالمـــــــه هواشـــو کرده .به شیویدم


قول دادم صبور باشـــــم پس من خـــــــــــــــــــــوبم فقط بخاطر تو زندگیــــــــــــــــــــــــــــــــــم


Photographerعکاسی:
جمعه ظهر به همراه سه تا از بچه های دانشگاه رفتیم کوهسار .
آخه واسه پروژمون عکاسی در شب داشتیم و ما همچنان سر گردان دور خودمون میچرخیدیـــم تا اینکه بالاخره جورشد تا بریم عکاسی(البتـــه ناگفته نمونه پدرم از جنـــوب تا شمــــال شهر بنده رو واسه عکاسی پروژم میچرخونن.یه همچین پدر ماهی دارم مـــــــــــــــــــــــــــــــن) رسیدیـــم...سه پایه هارو آماده کردیم دوربینارم روشون نصب کردیم و بسم الله...Heart Smile
اولش خوب بود هوا (1)بعد که هر چی به سمت شب پیش میرفتیم هوا شد(5-)قشنگ داشتیم منجمـــد میشدیم  .اون2 تا دوستام که 20دفعه رفتن تو ماشین خودشونو گرم میکردنو دوباره میومـــدن.امــــا مــــــن یه سره وایساده بــودمو عکاسی میکـــــردم(بزن به تخــــــته )خون تو رگام یخ زده بود

پاهام لمـــــس شده بودن امـــا بازم کم نمیاوردم .هی به خودم میگفتــم :من یه عکاسم بنابراین باید خودمو با هر شرایطی وفق بدم
اینم شد نتیجه ی عکســـام (در حالت فریـــز شده گرفتــــما)امیـــدوارم خوشتـــون بیــاد


img_8237.jpg

img_8233.jpg

راستی امتحاناتم از 30دی شروع میشه تا 11بهمن
.از همین امروز شروع کردم به خوندنReading a Book
دقیقا با همین قیافــــه

 با معدل بالا این ترمم به پایــــان برسونــــم بلنـــــــــــــــــــــــد صلــــــــــــــــــــــــوات بفـــرســــــت

ممنون از نگاه های قشنگـــــتون
.همیشـــــه بیاد تکــــــ تکــــتون  هستـــــم
راستی سجادمم از همتون خداحافظی کرد



 و اما برای تـــاروپــــــــودمــــــــــــــــــــ:

فـَـصــل ِ امــتـِـحــــان

مَـــن

جــُـز مــُـرور رنگــ ِ چشــــمــ ـــانت ...





و

خـَـط کشـــیــدن زیــر ِ دلتنگـــــــی هــایَمـ ..


هــیــچ دَرســـی نـَـدارمـــــ


دلیــــل تپش های قلبــــــم دوســـت دارمــــ مهــــسا



نظرات 41 + ارسال نظر
خواهر مسی دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:52 ق.ظ http://www.bajanbeh.blogfa.com/

هیییییییییی
چی بگم به شما دو تا کفتر عاشق اخه من
اصن با کلمات عشقتون توصیف نمیشه مگه نه؟
خلـاصه اینکـه خوش به حالـت چه زندگی باحالی داریا
برا من که همش تکراری
شیطونه میگه
اهههههههههههه

هر چه دل تنگت میختواهد
نه اصلـــــــــا و ابــــــــدا
دست راستم فرق ســـرت
حالا شیطونرو بیخیــــــــــــــــال

خواهر مسی دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:55 ق.ظ http://www.bajanbeh.blogfa.com/

من که همی الان اینجا بودم

روژان دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:05 ق.ظ http://mohsen-rozhan.blogfa.com

موفق باشی گلم

ممنونم

خواهر مسی دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:17 ق.ظ http://www.bajanbeh.blogfa.com/

وای وای قربونت ارزوی مرگ بکن برام ولی این ارزو رو نه

ارزو کن که اممممممم مثلا پیر بشم ولی همچی پسری جلوم در نیاد
بهله دیگه چون یواشکی اومدم اخه از فردا 1ساعتی میشه که واسه من تحریم بزرگیه

دور از جــــــون خـــــــواهـــــــــــر

خواهر مسی دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:24 ق.ظ http://www.bajanbeh.blogfa.com/

چون یدممممم نشستم انگـار چسبم زدن

خو من که دیگه عاشق نمیشم اون بدبخت چه گنـاهی کرده

خواهر مسی دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:33 ق.ظ http://www.bajanbeh.blogfa.com/

ببینش از بس عشقولـانه صحبت کرده چیجوری حرف میزنه
در عوض شب تو پر قیل و قال
ببخشین بنده عادت به ارومی ندارم

وا چه جوری حرف میزنم مگـــه؟؟!
چقـــدم خـــوب

مینا دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:51 ق.ظ http://www.ghandil.blogfa.com

فدای تو عزیزم.شما هم لینک شدی مهسا جان.
هر موقع آپ کردی خبرم کن.

ممنون عزیزم
حتمـــــــا گلمــ

سآنـ ـ ـآز دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:48 ق.ظ http://manotolove24.blogfa.com/

آخی چه هنرمنده خانوم :)
خیلی خوش سلیقه ای خانومی

ایشالا شیویدت زودی برمیگرده غصه نخور

راستی منم مال تهرانم خوشحالم یه همشهری پیدا چردم

میســـی
فدات ایشــــاللا
منم همینطور همشهـــری

مریناز دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:59 ق.ظ http://asemanerangi.blogfa.com/

سلام مهسا جونی

چشمت روش عزیزم... به سلامتی شیویدت اومد و رفت الهی چچل کرده بود خوبه برای تنوع...

انشااله خیلی زود زود دوباره میاد پیشت

مهسا جونی عکسات برام باز نشد اینجا اینترنت کم سرعته... عکس هات رو میرم از خونه می بینم

دوست دارم.... عشقتون جاویدان

سلام مرینــاز جــونم
فداتـــــــ..آره ....انقده قشنی شده بـــــود
باشه حتمـــا ببین نـــازم
دوستــــ دارم ...همچنـــین

Alireza دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:02 ق.ظ

Salam be mahsa khanume gol.1khaste nabashi babate in hame zahmati ke vase sajad keshidi.2 tabrik vase umadane eshghet.3afarin be gol dokhtar akas bashi vase in axaye ghashang.jedan az tarze negareshet lezat mbaram tori ke ta didam up kardi goftam akh jun.bye

سلــــام دوست خـــوبـــم
چیطوریـــــ؟؟
1:سلامت باشی وظیفم بـــــود.
2:ممنونـــــم
3:خوشحــــالم که خوشت اومـــــــــــــــــــده
نمیدونی با این حرفت چقد انرژی گرفتــــــــــــــــــــــــم
مواظبت کن از خودتــــــ

نفـــ ـس دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:13 ق.ظ http://nafas-aghaee.blogfa.com

واااااااای چه عشقولیایی دارید شمـــــــ ـا
جونم !
چهـــ ناز
دوست داشتی به مام سر بزن بانوووو

ممنونم نفســـی
حتمـــــا گلکـــم

بهناز دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:19 ق.ظ

سلام ای جانم چقدر عالی
خوشحالم که انقدر خوشحالی مهسا جونم

سلام بهناز جـــونم
فدای تــــــــــــــــــــــــــــو

اِلـ❤ـی دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:07 ب.ظ http://elikhanoomi.blogfa.com

خشحالم دیدیش وخوش گذشته هوریا هوریا

میسی گل مـــــــــــــــــــــــــــــــــــــن

گیسو دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:16 ب.ظ http://mosaferkocholo15.blogsky.com/#

کاش میشد این قالبتون رو عوض میکردید
والا هر بار میام میخونم تا تموم میشه اشک از چشام جاری میشه
زمینه سیاه نوشته قرمز دیگه چشامگناه داره خووو
به به میبینم مهسا جون آشپزی کرده
آورین آورین
دستت دردنکنه که سوپرایز میکنی
کار خوبی میکنی از همین الان درس میخونیایشالا که موفق باشی

خودمم دوست دارم عوضش کنم .اما کار میبره عوض کردن رنگ متنام خانومی.
اما در اولین فرصت چشــــــــــــــــم
ممنونم فداتشـــم
ایشاللـــــــــــــــــا

جۅנے ۅباباڵכּﮚנړاز دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:30 ب.ظ http://azi74-amin70.blogfa.com/

خوشبحالتون

اما من دوس دارم توام خوشبحالت باشـــــه

مهدی دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:02 ب.ظ http://www.mahdi25m.blogfa.com

وب قشنگیه یه سر بزن منو لینک کن نظر یادت نره

ممنونم بلی حتما

ستاره دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:31 ب.ظ http://10rr10aa.blogfa.com

عزیزمممممم چه حس و حال خوبی داشتی واسه دیدن

عشقت ........ چه هنرنمایی های خوشمزه و خوشگلی

کرده بودی

عکساتم خیلی ناز شده بود

بووووووووووووس

فداتشم
ممنون که به کلبمون سر زدی گل مــــن
بــــــــــــــــــــــوس

مینا دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:06 ب.ظ http://0912818..blogfa.com

سلام مهساجون جونم
واقعا شرمنده دیر اومدممممم
یه بوووووووس گنده
مهسا نمیدونی چه ذوقی کردم آقا سجاد رو دیدی
منکه این دوران تجربه نکردم ولی معلومه اینشم شیرینه
دیگه مموشی جونم :* :* :*
کیکت خیلی خوشمل شده عزیزم خوشبحال آقاهی واسه
این خانوم هنرمند امیر که تواین مورد شانس نداشته
عکساتم مثل همیشه فوق العاده ! خواستم کپی کنم
واسه خودم گفتم شاید دوس نداشته باشی نکردم !
عاشقتم عزیزم :*

سلام عزیزم
دشمنات شرمنده ناااازم
بووووووووووووس
قربونت بشم این دورانم شیرینیای خودشو داره اما دوران تو و امیر آقام
عزیززم به پای شما نمیرسم که ه ه.شکسته نفسی میفرماااییییید
کپی کن خانومی.قابل شمارو ندااااره ه ه
من بیشتر خوشگلم

زهرا سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:28 ق.ظ http://zaneashegh.blogsky.com

سلام عزیزم
جای شیویدت خالی نباشه. خوشحالم که اینقدر زیبا سورپرایزش کردی. مطمئنا به سجاد هم کلی خوش گذشته. ایشاالله این ایام هم به زودی سپری می شه و تا چشم به هم بزاری و امتحانات رو تموم کنی برگشته پیشت.
مراقب خودت باش و امتحانات رو خوب بخون تا موفق بشی. مراقب خودت و دل مهربونت باش............
بوسسسسسسس برای مهسای عزیزم

سلاام خانوووم
فداتشم.بلی کللللللی
ایشاللا عزیزم
شمام مراقب خودت باش زهرا جووونم.چششششم
بوووووووووووووس قشنگم

sanaz سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:34 ق.ظ http://www.sani68.blogsky.com

salam asisam, pas eghshet omade shahre ma are??
migam hala chera omade?

سلام خانووم
بلی .الان میام پیشت

شقایق سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:06 ق.ظ http://like-a-darkwoman.blogfa.com

سلام مهسای نازم
شرمنده فدات شم دیروز نوشته جدیدت رو دیدم ولی خیلی سرم شلوغ بود گفتم امروز بیام میدونی که باید یه طومار واست بنویسم واسه همین دیروز نشد دیگه ببخشید خانمی
مهساجون عشقتون آنقدر زیبا و پاکه که واقعا میمونم چی بگم! فقط آرزو میکنم تا همیشه ی همیشه همینطور عاشق بمونید و زودتر به هم برسید چون حیفه بیشتر از این از هم دور باشید
یعنی تو جدی یازده شب رفتی آشپزی کردی؟! ببین قدرت عشق چه میکنه
منکه خیلی از آشپزی کردن بدم میاد اصلا هم کدبانوگری شما رو ندارم خانم گل!واقعا دستت درد نکنه سنگ تموم گذاشتی که!پس من چی خب منم دلم میخواداز این عکسای خوشگل گذاشتی دل من رو آب کنی؟! انصاف نیست!
عکسهایی که از میلاد انداخته بودی خیلی خوشگل بود خانمی! آفرین به این پشتکارت چشم بد ازت دور باشه خوشگلم.امیدوارم تو امتحاناتت هم موفق باشی
دوستی با تو افتخار منه
مراقب ماه شبها باش
بوووووووووووووووووووووووووووووووووس

سلام شقایق جوووونم
دشمنات شرمنده عزیززززم.فدای طوماااارت
آی گفتی خودمونم خسته شدیم از اینهمه دوووری
بلی تازه هم غذا درست میکردم همم میرقصیدم
ای بابا شکسته نفسی میفرمایییید.قربونت بشم واسه شمام درست میکنم حتماااااواقعنی خوب شده ؟؟؟
خوشحالم که خوشت اومده گل نااازم
همچنین خوشگلم
مراقب دوست من باشیاااااا
اووووووووووم بوووووووووووووووووس

مسعود سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:21 ق.ظ http://kolbehman.blogfa.com

سلام
اخی خیلی قشنگ تعریف کردید
خوب پس مرحله اول رد شد واسه سربازی باقیشم زود میگذره انشالله

افرین به شما هنرمند متعهد، اصلا تعهد به هنر در حد تیم ملی هست ها

عکس قشنگیم در اومده ولی

انشالله نفر اول دانشکده میشید اصلا بلند بگو آمین

سلام آقا مسعووود
ممنووونم.بله ه ایشاللاااااا
خواهش میکنم خجالت زدم نکنین
آمیییییییییییییییییییییییین

مینا سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:31 ق.ظ http://www.ghandil.blogfa.com

چه خانومیِ خوبی دارن آقاسجاد...
چه دوست با سلیقه ای دارم من
عاشقانه هاتون پایدار عزیزم...امیدوارم همیشه کنار هم و برای هم باشید...

فدای شما بشم من
شمام بهترین دوست منی عزیزم
همچنین گل من

نفـــ ـس سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:45 ق.ظ http://nafas-aghaee.blogfa.com

مـــــــــ ـرسی!
توام لینک شدی عسیسم

فدااات

گل دختر سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:03 ق.ظ http://ninikochoyo.blogfa.com/

سلام مهسا جون خیلی خوشحالم که خوش گذروندی خداروشکر
دست پختتم که حرف نداره خلاصه خوب داداشمونو سورپرایز کردیا آفلین
خوبه این علاقتو نشون میده که تا آخرش وایسادیو کم نیاوردی
عکسا جالبه
ایشالا امتحانارو با نمره عالی پاس کنی آمین

سلام عزیزم
فدای تو بشم ممنوووونم
ایشاللا گل نازم

MANI پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:52 ب.ظ http://ehsanpayehmani

سلام وبلاگ خیلی زیبایی داری
منم وبلاگمو آپ کردم و حالا منتظرم تا تو بیای ببینیش
____________________$$$$$$$
_____________________$$$$$$$$$$
__________________$$$$$$$_$$$$$$
_________$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$
_____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
___$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$
__$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
__$$$_$$_$$$$$$$$___$$$$$$_$$$
__$$$_$$_$$$$$$$$_____$$___$$$
_$$$$$_$$$$$$$$$$$__________$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$$
$_$$$$$$__$$$$$$$$$
$_$$$$$$___$$$$$$$$
_$$$$$$$$$__$$$$$$$
$_$$$$$$$$___$$$$$$
$$_$$$$$$$$___$$$$$
$$$_$$$$$$$$__$$$$$$
_$$$_$$$$$$$$$_$$$$$
$$$$$ __$$$$$$$$_$$$$
$$$$$$$ __$$$$$$$$$__$
$_$_$$$$$__$$$$$$$$$_$$$$
$$$__$$$$$__$$_$$$$$$$_$$$$
$$$$$$_$$__$$$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$
__$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__$$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$$
_$$$__$$_$$________$$$$$$$$$$$
_$$$_$$_____________$$$$$$$$$$
_$$_$$______________$$$$$$$$$$
_$$$$________________$$$$$$$$$$
_$$$$________________$$$$$$$$$$
__$$$_________________$$$$$$$$$
$_____________________$$$$$$$$$
$____________________$$$$$$$$$$
$____________________$$$$$$$$$$
$____________________$$$$$$$$$__$$$$$
$___________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____________________$$$$$__$$$$$$$$
حتما سر بزنید منتظرم.

اما ادرس وبتون....؟؟!

مرداب پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:52 ب.ظ

سلام و..........
نمیدونم چی شد سر ازاینجا دراوردم
و کلی حالم گرفت
یاد اون روزا افتادم بگم روزای خوب یا بد...
قبل از هرچیز ازادمای شکموخوشم نمیادنمیدونم چرا؟

یه روز یکی بود که همه چیزم بود میدونستم از محالاته رسیدن به اون اما بودنش زندگی بود
بزا یچیزی بگم تا تهش بخون
حاضر بودم از بدنم بهش اهداکنم تا بمونه
خیلی باهم خوب بودیم اغراق نیست اگر بگم لیلی ومجنون
پیش ما لنگ مینداختن...!

اما همه چی کابوس شد...

یجوری شدم با خوندن پستت
امیدوارم هرگزاحساس الان منونداشته باشی

سلام مرداب عزیز...
خوشحالم که به کلبه ی ما اومدی و اما ناراحت از اینکه همه چیز یه کابوس بوده برات
امیدوارم خدا دلتو آروم کنه عزیزم.شاید حکمتی توش بوده که رفته
بازم به ما سر بزن اما خوشحال نه ناراحت
مراقب خودت باش

[ بدون نام ] یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:41 ب.ظ

سلام مهسا جوووونم . خوبی گلم ؟؟
ممنون فدات شم . ایشالا که 120 ساله بشم خخخخخ
بابااااااااااااااااااااااااااااا اشپززززززززززززززززززز
من هیچی بلد نیستم که بپذم
ایشالا که امتحاناتتو عالی بدی گلم

سلام عزیزم.مرسی
خدا نکنه نــــــــازم.خجالتـــــــــــــــــم نده ه ه.
یاد میگیری خانوم
فدای تــــــــــــــــــــــو

پری دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:02 ب.ظ http://daysofmylife1.blogfa.com/

سلام
ایشالا امتحاناتو خوب بدی
عکسایی هم که گرفتی خیلی قشنگن
راستی تو پروفایلت یه خلاصه ای درباره خودتون بنویس کسی دفعه اول مباد گوگیجه نگیره

ســلام
ممنونم دوستــم
مرسیــــــــــــــــــــ.چشم گل نــــــــــــــازم
بــازم بیا کلبمـــون

ღ✿ღسجاد و ویدا ღ✿ღ دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:11 ب.ظ http://www.vida-sajad.blpgfa.com

به عشق گفتم : تا تورو دارم تنها نیستم منو تنها گذاشت و رفت…
به احساس گفتم : تا تورو دارم تنها نیستم منو تنها گذاشت و رفت…
به وفا گفتم : تا تورو دارم تنها نیستم اونم منو تنها گذاشت و رفت…
ولی وقتی به تنهایی گفتم : تا تورو دارم تنها نیستم موندو همدم و مونسم شد

ممنون دوستم

شقایق دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:27 ب.ظ http://like-a-darkwoman.blogfa.com

سلام خانم دانشجو
خوبی عزیزدلم؟
چه میکنی با امتحانات؟
امیدوارم موفق باشی و با خبرای خوب برگردی
اینم انرژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژی
+++++++++++++++++++++++++++++++ زیاد برای مهسای ناز خودم
بووووووووووووووووووووووس

سلــام عزیز دلـــــــــــــــــــــم
فدای تــو
دست و پنجه نرم میکنم خــــــــــــــــــواهر
ایشاللا خوشگلـــــــــــــــــــــم
وااااااااااااایــــــــــــــــــــــ کلب انرژی گرفتم خـــــــــــــــــــواهر مرســـــــــــــــــــــــــــــــــــــی
بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــووووووووووووووووووووووس

خواهر مسی دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:13 ب.ظ http://www.bajanbeh.blogfa.com/

سلام هم اسم خوگشلمممممم

میگم از این کیکا فقد واسه عقشت درس میکنی؟

خو نمیگی دل مام موخوادشون؟

ســــلام مهــــــــــــسا جونـــــــــــــــــــــم
عزیــــــــــــــزم .اگه نزدیک بودی واسه توام میپختم

جۅנے ۅباباڵכּﮚנړاز سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:14 ق.ظ http://azi74-amin70.blogfa.com/

منم صداشو دوس دارم

چقـــدم خـــوب

خواهر مسی سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:39 ب.ظ http://www.bajanbeh.blogfa.com/

کار دیگه ای جز فضولی ندارم اگه اینکارارو نکنم که دق میکنم

والاه :ا

دور از جـــون
تا باشه از این فضولـــیا

•●ســتـاره و سـهیـل●• سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:00 ب.ظ http://setareh-and-soheil.blogfa.com/

وظیف بود خواهری
چشمات قشنگ میبینه عزیزم

فـــدات

فاطمه & بهروز سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:41 ب.ظ http://www.foryou1.blogfa.com

وااااااااااااااااااااااااااای اجی شرمنده
خیلی دیر اومدمممممممممممممممممم بخدا هم اوضاع امتحانام بود هم مریض بودم هم با بهروز برا دو سه روزی بحثم شده بود
از این به بعد زود به زود میام
اجی کیکه رو خودت درست کلدی واقعا؟
خیلی خوبه افرین

دشمنـــات شرمنده فاطمه جوون
ایشاللا که همیشه کنار آقا بهروز شادو سلامت باشی عزیزم
بلی با اجـــازت
فدای تــــــئ خـــانوم

راحله سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:39 ب.ظ http://www.raheleharta.blogfa.com

عزیزمی

فـــدات

خواهر مسی چهارشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:51 ب.ظ http://www.bajanbeh.blogfa.com/

نه میتونم برات تو پست بالا نظر بذارم نه برم ادامه مطلبببببببببببببببببببب

یه کاری کنننننن

دو تا مربع کنه تو خالی افتاره روشون نمیذاره برم رو چیزیییییییی

ای بـــــــــــــــــابــــــــــــــــــــــــا
الان میام پیشت عزیزمـــــــــــــــــــــــ

فاطمه & بهروز چهارشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:15 ب.ظ http://www.foryou1.blogfa.com

سلام اجی جونم امیدوارم خوب باشی خوشجلم
امتحانامو فقط پاس میشم چز یکیش

منم همیشه به یادتون بودم عزیزدلم

ســـلام عزیـــزم
ایشاللا که همرووو قبول شی نـــاززم
فدای تــــــو

مهدی چهارشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:01 ب.ظ http://www.mahdi25m.blogfa.com

با این همه عکس قشنگ که داری چه طور فیلتر نشدی

کار خدا بوده لابد

فاطمه & بهروز چهارشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:50 ب.ظ http://www.foryou1.blogfa.com

اجی یادم رفت بگم که
نمیتونم برا پست بالا نظر بذارم فکر کنم بخاطر کد بارشیت باشه

آره عزیزم
الان میام پیشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد