مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

لحـــظه های قشنـــگ دلتنـــگی سجـــاد واســــه فرشته ی مهربونش
مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

لحـــظه های قشنـــگ دلتنـــگی سجـــاد واســــه فرشته ی مهربونش

به تو بهترینم





سلامی به گرمیه اغوش گرم عشق


سلام به دوستای گلم که کلمه به کلمه ی نظراتشونو خوندم و انرژی گرفتم

انقد تعدادشون زیاد هست که نمیتونم دونه دونه اسم ببرم

ازتون سپاسگذارم که مدام به این صفحه سر زدید و مهسای منو تنها نذاشتید

میدونم که لحظه های تنهاییشو با شما قسمت میکنه و با وجود شماست که آروم میشه

کاش یک روز هموتونو ببینم و این دیدار شروع یک رابطه ی قوی خارج از این فضا باشه

و اما سلام به فرشته ی صبور و نمونه ی سجاد که تنها وجودش مایه ی آرامش منه

میدونم که بهش سخت گذشت همونطور که به من گذشت

هر وقت که زنگ میزدم بغض صداشو پشت تلفن میشنیدم و با تمام وجود

میتونستم درک کنم که ماه آسمونم دلتنگه و نمیخواد منو ناراحت کنه

اما هیچ کس به اندازه ی من این فرشته رو نمیشناسه

بهش گفتم و باز هم میگم

سختی هاست که انسانها رو کامل و پخته میکنه و دوری بخشی از این روند

همیشه اعتقاد دارم مسیری رو که ما طی میکنیم امتحانی از طرف خداست

وقتی از این امتحان سر بلند بیرون بیاییم یک پله به کاملتر شدن نزدیک شدیم

و این ترقی لذت بخشه

حضور تو گل نازم که وجودت صدات چشات چهره ی ماهت تمامش زندگیه باعث میشه چیزی

به اسم سختی برای من معنی نداشته باشه

از خدام ممنونم به خاطر داشتن تو فرشته ی مهربون

سجاد 20 روزه که زندگی رو دور از تو کیلومتر ها دورتر سپری کردم و البته 30 روز مونده

این فاصله تنها بعد مسافت داره و قلب من بیشتر از همیشه به قلبت نزدیکه عزیزم

و هر دقیقه به این پیوند افزوده میشه

ازت میخوام دلتنگی هارو توی سینت نریزی و خدای نکرده بغض کنی

اول خدا رو داریم که مهربانترین حامی و نزدیکترین دوست به ماست

هر وقت دلتنگ بودی اون شنوندست و مطمئن باش اونقدر دوستت داره و عاشقته

که وقتی باهاش حرف میزنی طولی نمیکشه که تمام وجودت

پر میشه از آرامش عجیب و رمز آلودی که دیگه هیچ جایی نمیتونی تجربش کنی

و بعد از اون مامان جانم که حضورش تو زندگیه ما یک معجزست

مادر یک قطره از مهر خداست و یک بهشتی توی زمین

خدا واسمون نگهش داره هر روز  از طرف من هم دستشو ببوس هم صورتشو 

و بعد هم دوستای عزیزمون که همیشه خجالتمون میدن

تا چشم رو هم بذاری مثل این روزهایی که گذشت همه چی مثل یک خواب تموم میشه

و تنها خاطرات که باقی میمونه


راستی یادم رفت امروز من پیش عشقم بودم هر چند کوتاه اما لبریز از انرژی شدم

مهسای من و مامان جانم دیشب کلی تو زحمت افتادن و تا صب تو آشپزخونه داشتن

واسه سجاد کیک و غذا میپختن خانومم امروز واسم آورد و من آب شدم تو زمین

بازم ممنون فرشته ی نازم هم از تو هم از مامانم

امیدوارم بتونم اون طور که باید جواب این همه لطف و مهربونی رو بدم

من با وجود شما خوشبخت ترین آدم روی زمینم و جز شما و خانوادم هیچ چیز از خدا نمیخوام

ممنوم عشقم به خاطر همه چیز

عاشقانه بی پروا زلال مثل اشک چشمات صافه صاف بدون حتی ذره ای غبار عاشقانه

دوستت دارم و شک نکن بهترین ها رو برات فراهم میکنم وجودم


تقدیم به ماه شبهام (مهسا)


نظرات 20 + ارسال نظر
گیسو پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:23 ب.ظ http://mosaferkocholo15.blogsky.com/

سلام
رسیدن بخیر آقا سجاد
به به دستشون دردنکنه ما هم کیک میخوایم
ایشالا که همیشه در کنار هم با خوبی و خوشی زندگی کنید

ممنون گیسو خانوم
با آرزوی توفیق روز افزون برای شما

Alireza جمعه 22 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:47 ق.ظ

Salam sajad jan.khosh umadi.kheili khoshhalam.torokhoda ghadre in lahazato bedun.ghadr mahsa.bekhoda mahe.movazebe khodet o taje saret bash.bye dostam

سلام به برادر گرامی علیرضا جان
ممنون از لطف شما
بعضی از تجارب زندگی ارزنده و با ارزشن
یکیش دوران آموزشیه سعی من هم در اینه که ازش درس بگیرم
سپاس از شما
پایدار باشید

مهسا جمعه 22 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:29 ب.ظ http://maheshabham.blogsky.com

سلــــام به روی ماهت زندگیــــــم.وااایـــــــــــ چه عکس قشـــــــــــنی جیویدمـــــــــــــ
ممنون ا ز همه ی جملات زیبــــــــــــــــــــــات تارو پودم .از اولین جملش با قطره قطره اشکام خوندمشون (میدونی که دارم با بجه ها میرم بیرون عکاسی ،آرایشم خورد بهم جیگـــول)
هرشب حست میکنم زندگیم .مثل آهنگ وبمون:حس میکنم تـــورو تو هرشب خــــــــــــودم...
اما گاهی اوقات این دلتنگی به اوجش میرسه سجادم .سعی میکنم همیشه با انرژی باهات حرف بزنم اما بعضی وقتا این بغض و نمیتونم کنترل کنم ببخـــش...
کنار تو بودن همیشه برام پر از آرامش بوده و هست .دیروزم کلی با دیدنت آرامش گرفتم نفســـم.میدونم که بخاطر من 12ساعت راه و کوبیدی اومدی.ممنونم ازت تارو پـــــــــــــــودم.امیدوارم از سورپرایزات خوشت اومده باشه زندگیــــــــــــــــم
مامان انقد دوست داره که قابل بیان کردن نیست شیویدم
خوشحالم از اینکه این وبلاگو برام درست کردی تا دوستان به این خوبی پیدا کنم عزیزم
دوستـــــــــــــــ دارمــــــــــــــــ
ثانیه به ثانیه تو فکرتـــــــم

قربون چشای ناز تو که به راحتی ابری میشنو میبارن
از پاکی قلبته فرشته ی من
دوست دارم
مراقب ماه آسمونم باش تا برگردم کنارش

سآنـ ـ ـآز جمعه 22 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:01 ب.ظ http://manotolove24.blogfa.com/

چه متن قشنگی

مهسا بهت تبریک میگم به خاطر داشتن چنین عشقی
عشقتون پایدار

سپاس ساناز خانوم

سلامــ عشقتون ابدی

و همچنین شما دوستان عزیزم

♥ستاره و سهیل♥ جمعه 22 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:11 ب.ظ http://setareh-and-soheil.blogfa.com/

آخی .... بالاخره آقا سجاد هم آپ کرد ...
فدات بشم عزیزم .. ناراحت نباشی که آقاییت هم ناراحت بشه ها ... ایشالا این روزای دوری هم یه روزی تموم میشه

لحظه هاتون سرشار از عشق دوستان

گل دختر جمعه 22 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:18 ب.ظ http://ninikochoyo.blogfa.com/

سلام داداشی ایشالا این روزا به خوبیو خوشی سپری میشه مهساجونم از دلواپسی درمیاد

ممنون خواهر عزیزم وجود شما پر ارزشه

مسعود جمعه 22 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:03 ب.ظ http://kolbehman.blogfa.com

سلام
خوبی آقا سجاد؟
رسیدن بخیر؟؟
خوش می گذره سربازی؟؟
مردتر شدی حالا یانه؟؟

من که حسابی مرد شدم تا کارت معافی گرفتم

ولی واقعا این سختی ها یه جورایی شیرین تر کننده ادامه زندگیه ، بخصوص وقتی بدونی واسه کسی سختی می کشی که به قول خودت ارزشش رو داره

پادگانش خوبه؟ نیشابوریا چطورند خوبند؟؟

سلام به آقا مسعود یار دیرین و همیشه در صحنه ی ما
حضور گرمتون کلبه ی مارو روشن میکنه قلبمون رو دلگرم
مشتاق دیدارتونم
شکر خدا آموزشی مگه میشه خوش نگذره
به هر حال تجربه ی شگرفیه
نه برادر برای مرد شدن باید خان های زیادی رو رد کرد ما راه داریم حالا حالاها :)
اما خب تا سختی نکشی قدر اسایش و رفاه رو نمیدونی و فرموده ی شما
دقیقا صحیحه
پادگان هم نمونه هست تو شرق کشور رو این حساب کمی سخت تر میگیرن
ما که راضیم به قول سربازای اسلام
چون میگذرد غمی نیست !
نیشابور هم شهر قشنگیه ما هم از اهالیش بد ندیدیم هر چند خوب و بد همه جا هست
مهم داشتن دوستان ارزنده ای چون شماست که سختی ها رو آسون میکنه
براتون آرزوی شادکامی و موفقیت دارم
به امید دیدار

جۅנے ۅباباڵכּﮚנړاز جمعه 22 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:11 ب.ظ http://azi74-amin70.blogfa.com/

مجانی ه عزیزم.مشاوره راجع به چه مشکلی میخوای؟
اه سلام آقا سجاد

سلام به شما دوستان عزیزتر از جان

پدرام جمعه 22 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:43 ب.ظ http://shirehkhasteh.blogfa.com

سلام دوست عزیز امیدوارم به شما دوتا بهم برسید و به پای هم یه 4 قلو بزاید ههههه امیدوارم همیشه موفق باشید

سلام برادر عزیز
تو این اوضاع مالی و اقتصادی آرزوهای پر خطر میفرمایید :)
ممنون از حضور شما
پایدار باشید

راحله جمعه 22 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:16 ب.ظ http://www.raheleharta.blogfa.com

همیشه شاد باشید در کنار هم
با آرزوی بهترین ها

سپاس از خواهر گرامی و خوبمون
خدا همواره نگهدارتون

سآنـ ـ ـآز شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:16 ق.ظ http://manotolove24.blogfa.com/

مرسی عزیز دلم
ایشالا عشق شمام همیشگی باشه

فــــــدات

شاهین و دنیا شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:37 ق.ظ http://shahinodonya.mihanblog.com

سلام عزیزم مرسی بابت لینک ماهم با افتخار لینکتون کردیم.

خواهش میکنم نـازم
ممنونم

مجید شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:05 ب.ظ http://www.hanateb.blogfa.com

دوست عزیز چه زیبا از عشق و آغوشی پر از حرارت عشق نوشته ای. سجاد عزیز. عشق را برایت آرزو دارم . شاد باشی و عاشق

ممنون از شما دوست گــرامی

اِلـ❤ـی شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:31 ب.ظ http://elikhanoomi.blogfa.com

به به آقا سجاد :)

مرضیه یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:14 ب.ظ

سلام بر آقا سجاد و مهسای گل!
امیدوارم حال هردوتون خوب خوب باشه!
با اینکه خیلی وقته نبودم ولی تک تک پست هارو خوندم و مثل همیشه از این صداقت کلام و عشق پاک و زیباتون لذت بردم.
به آقا سجاد هم رسیدن بخیر میگم،امیدوارم همیشه موفق باشید!
مهساااااا جووون چطوری؟؟؟؟امتحانا خوب پیش میره؟ دلم یه ذره شده بود...هم واسه اینجا هم واسه تو!
ببخش خیلی دیر شد، آخه من دسترسی به اینترنتم ضعیفه یکم سخته وصل شدن ولی سعی میکنم زودتر بیام!
نوشته هاتون بی نهایت قشنگ بودن!بهت واقعا تبریک میگم بخاطر اینهمه علاقه ی آقا سجاد و همینطور به آقا سجاد بخاطر عشق خالصانتون! ایشالا همممیشه این علاقه زیاد و محکم تر بشه!
امیدوارم هر جا که هستین موفق و سلامت باشین!

ســــلام مرضیه جـــــــونم خوبــــــــــــــِی؟؟
فداتشم معلوم هست کجایـــــــــــــِی؟!
ممنون از نگاه فشنگت نـــازم
قربونت تازه قراره شروعشه امتحاناتم عزیزمــــــــــــ
اشکال نداره خانومی
همچنین خوشگلــــــــــــم خیلی مراقب خودت بــــــاش
زود زود بیا کلبمـــــــــــــــــــون
بـــــــــــــــــــوس

شقایق یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:06 ب.ظ http://like-a-darkwoman.blogfa.com

سلام به دوستای خوبم
خوبید؟ خوشید؟
آقا سجاد خیلی زیبا نوشتی دستت درد نکنه.امیدوارم زودتر سربازیت تموم بشه که روزهای زیبایی در انتظار شما و مهساجونه.
مهسای عزیزم هم قول داده صبور باشه تا روزهای دوری زودتر تموم بشه
خوشبخت بشید عزیزان
مهسا جون میبوسمت
شاد زی

سلام شقایق جـــــــونم.فداتشم
بلی بلی قـــول دادمـــــ
قربونت بشم
بــــــــــــــــــــــــوس
زبان محلی بود آیا؟؟

پدرام یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:51 ب.ظ http://shirehkhasteh.blogfa.com

سلام سجاد من اپم

بله اومدیم

زهرا دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:05 ق.ظ http://zaneashegh.blogsky.com

سلام عزیزانم. خوشحالم که با هم بهتون خوش گذشته. مداقت خودتون باشید. سجاد عزیز نگران مهسات نباش ما حواشو داریم و با آرامش این دوران را سپری کن........
مراقب خودت باش تا دفعه بعد با انرژی بیشتری برگردی

سلام زهرای عزیــــزم
فدای تو دوست خوبم بشــــــــــــــــم من که انقد مــــــــــاهی
بــــــــــــــــــــــــــــوس

شقایق دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:06 ق.ظ http://like-a-darkwoman.blogfa.com

نه خانم پارسی اصیل بود یعنی
شاد باش شاد زندگی کن از زیست میاد فعل امر دیگه

ممنــــــــــــــــــــــــــــــــــــــونم نــــــــــــــــــــــــازم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد