مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

لحـــظه های قشنـــگ دلتنـــگی سجـــاد واســــه فرشته ی مهربونش
مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

لحـــظه های قشنـــگ دلتنـــگی سجـــاد واســــه فرشته ی مهربونش

شیویـــدم+عکاســی+خیریـــه

e5g558r21foomo35nwzz.jpg  ســــلام دوستای مهربــــــــــــــونم.خوبیــــــــــد؟؟

ممنــــــــــــــون از اینکه نگران حال منو سجادم بودید عزیـــــــزانم و یک عــــــآلمه ممنونم به خاطر اینهـــــــمه دلـــداریاز خدا ممنونم که دوستان ماهی همچون شماها بهم دادهHeart Smile

شیویــــدم خوبه شکرخـــــــــدا.هر روز بهم زنگ میزنــه و من روز به روز بیشتر بی تاب دیدنش میــــشم

   منم هـــمه ی تلاشمو میکنم برای خوب بودن ،قــــول دادم به زندگیــم

از صبح تا زمانی که سجادم بهم زنگ بزنه هی به خودم میگم این حرفو یادم باشه به شیویدم بگم اون حرفو یادم باشه بگم .فداش بشم که فقطم به حرفای مموشش گوش میده ،مهلت حرف زدم نمیدم بهش که

خدارو شکر هم جاش خوبه هم غذاهایی که بهشون میدن هم لباسای گرمشــــون.تازه قرار کلاشم بده مموچش

10روز گــــــــذشت از رفتن نفسم .میدونم واسه هر دومون سخت گذشت اما خوب این روزام پر از خاطرستSmiley

همین که میدونم با گذروندن این روزا یعنی داریم به روزای باهم بودنمون نزدیک میشیم کلـــــــــــــــی آرامش میگیــــــرم...


سه شنبه ی پیش استاد عکاسی در فضای بازمون نیومد .به پیشنهاد بچه ها 2تا ماشین شدیم تا بریم عکاسی .منم گفتم فکر خوبیه یکم روحیمم عوض میشــه

حرکت کردیم و بعد از 15دقیقه افتادیم تو جاده چالوس.قرار بود بریم آبشار هفت چشمه بعد از کلی دور دور کردن و گشتن بالاخره پیداش کردیم.آبشار داخل محوطه ی یه رستوران بود .بعد از ورود با یه سری صخره و...مواجه شدیم.پاچه هارو دادیم بالاو دوربینارم انداختیم گردنمونو بسم ا...

یک وضعی بــــــــــــــــــــــود.تمام کفشامون گلی شلوارا گلــــــــی

خدا خیرش بده آقای حکمت و همه جا مراقبمون بود( آتش نشان آخه) ویلا چپل چلاغ میشدیـــم هممـــــــون

خلاصه اینکه یه سری عکس گرفتیمو بعدشم پیش بسوی دانشـــــــــــــگاه و درس...Reading a Book

اینم عکس آبشار هفت چشمه.  پیشنهاد میکنم یه سر برین البته اگه اهل کوهنوردی هستیـــد:


p9ma1yw8gzfxvdnq5mi.jpg


pnps7he3x822tallscgr.jpg


  پنج شنبه ام به دعوت زهرای عزیزم(دوست وبلاگی) با پدرم رفتیم به بازارچه خیره زلزله زدگان آذربایجان. برای اولین بار دو دوست وبلــــآگی مهربونمو اونجا دیـــــــــــــــدم.زهرا و شقایق نــــازنیــــــنم،که همیشه بهترین دوستانم بودندو میمـــــونند.

راستشو بخواید تا به حال تو اینجور خیریه ها شرکت نکرده بودم.آنچنان شوق و انرژی  اونجا حاکم بود که آدمو به وجد میاورد.همون لحظه چقدر به خودم افتخار کردم که ایرانی ام و یه همچین هموطنانی دارم .برای کمک به هموطنان آذربایجانیشون از هیچ کمکی دریغ نمیکردند و این یعنی خــــود غــــــــــــــــــــــرور...

زهرای عزیزم از تمام زحماتی که برای این خیریه کشیدی ممنونم.شاهد تمام خستگیهات بودم اما بروی خودت نمیاوردی و همچنان با انرژی به کار خودت ادامه میدادی.به داشتن دوستی چون تو افتخـــآر میکنــــم

اینم عکسهایی از اون روز

خانومی که با لباس زیبای محلیش در حال بافتن تخته فرشی بود:



http://8pic.ir/images/y86dj76cmo5gol1z2.jpg


p1fmr5cdh5bnbm1cq8dd.jpg



و دست نوشته های این مردم دلسوز که از خودشون به یادگار گذاشتن:(منم که یادم رفت بنویسم)


zgszelsm42imun46fzc2.jpg



ممنون ازاینکه به کلبه ی منو شیویدم سر میزنید دوستای نــــــآزم

مراقب خودتونو همراهتون باشیــــــــد

لحظه هاتون شیرین و شــــکــــــلاتی


و اما برای تـــــارو پــــــودم:


mahsae-ali




من هر روز و هر لحظه نگرانت می شوم که چه می کنی !؟


پنجره ی اتاقم را باز می کنم و فریاد می زنم


تنهاییت برای من ...

غصه هایت برای من ...

همه بغضها و اشکهایت برای من ...


بخند برایم بخند


آنقدر بلنــــــــــــــد


تا من هم بشنوم صدای خنده هایت را...

صدای همیشه خوب بودنت را

دلم برایت تنگ شده


دوستــــــــــــت دارم ... 



چشم انتظارت مهســــــــــــــا





نظرات 40 + ارسال نظر
ستاره یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:46 ب.ظ

عالی بودعزیزم

ممنونم نــــــــــــازم

ستاره یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:47 ب.ظ

راستی چرانمیای وبم سربزنی؟

من همیشه میام کــــــــــــــه

mahboobeh یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:24 ب.ظ http://mahbobehamin.blogfa.com

salam azizam khili naraht shodam ke ajijet rafte sarbazi.
eeshallah zood barmigarde byby

سلام خانومی
مرسی گل مــــــــــــــــن
ایشاللــــــــــــــــا

mahsa دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:17 ق.ظ

in bazarchehe kojast mahsa jooonam?

عزیزم تموم شد فردای همونروزکاش بهتون میگفتم!

سآنـ ـ ـآز دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:36 ق.ظ http://manotolove24.blogfa.com/

سلام عزیزم
غصه نخور ایشالا این روزام تموم میشه و برمیگرده پیشت

نمیدونستم عکاسیا
چقد قشنگ بود عکسات

سلام خـــانومی
فداتشم ایشـــــــــــاللا
با اجازتون.فدای چشای نـــــــــــــــــــــازت

مریناز دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:18 ق.ظ

سلام مهساجونم ...
عزیزم خوشحالم که با دوری شویدت کنار اومدی... انشااله به سلامتی بر می گردن و به روزای خوب نزدیک میشید...
ای جانم خانوم عکاس یخ نزدید تو این سرما پاچه هاتون رو دادید بالا رفتین تو آب؟؟؟ من می دونم اونجا چقده سرده
عزیزم این بازارچه خیریه کجاست؟؟؟ دوست دارم منم برم...
خیلی مراقب خودت باش عزیزم...

سلامــــ مریناز جونم...
ایشاللا فداتشم
چرا دیگه از یه اکیپ 8نفری 3تاشون سرما خوردن بـــــــــــــــــــد.من در رفتن از زیر سرما خوردگی
تموم شد عزیزمکاش بهتون میگفتم!
ممنونم همچنین گلـــکم

خواهر مسی دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:58 ق.ظ http://www.bajanbeh.blogfa.com/

اوا باز تشابه اسم
چقده باحالی خدا واسه عشقت حفظت کنه
و بالعکس

؟!
فدای شمــــــــــــــــــــا
ممنون که به کلبمون سر زدیــــــــــــــــــــــــد

ستاره دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:29 ب.ظ http://10rr10aa.blogfa.com

سلاااااااااااااام

اون ستاره قبلی من نبودما

عکسات که واسه من باز نشدن

خیلی خوشحالم که اینقدر شادی و سعی میکنی بهت

خوش بگذره...اینجوری دور بودن سجاد رو هم بهتر میتونی

تحمل کنی خانومی

بووووووووووووس

ســــــــــلام نــــــــــــــــــــازم
ستاره ها زیاد شدن مــــاشاللا
چیــــــــــــــــــــــرا؟؟!
قول دادم دیگه عزیزم.بعدشم اگه قد سوزن ناراحت باشم شیویدم میفهمه ستاره جونم
بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوس

Alireza دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:47 ب.ظ

Salam khobi khodaro shokr ke khobe sajad khoshhalam ba9am age komaki khasti dar khedmatam.poste jadidam nakhundam mkhunam nazar mdam.khoshbakhti vasaton bye

سلااام ممنونم دوستم
مرسی از مهربونیــــات
خوشحالم کــــردی

جودی وبابا لنگدراز دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:29 ب.ظ

مرسی

حسین دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:55 ب.ظ http://mbz-bm.blogsky.com/

سلام مهسا خانم
ماشالله چقدر تایپ کردی و بهت بابتش افرین میگم.
امیدوارم که حال اقا سجاد خوب باشهخ و بهش خوش بگذره
افرین بر شما که به اون خیریه رفتید و خوشحال که دو دوست وبلاگیت رو دیدی مخصوصا زهرا خانم که مثل خودتون فرشته ان.عکسهای چالوس خیلی زیبا بود و از دیدنشون لذت بردم و سلیقه ات در عکاسی هم بیست است.
برات شما و اقا سجاد هم ارزوی موفقیت دارم

ســــلام حسین اقا
چند روزی بود هر کاری میکردم وبلاگتون بسته بود!اما الان درست شده
ممنون دوســــتم
متشکر از اینهـــــمه مهربونیتون نظر لطفتونه
خوشحالم که از عکسا خوشت اومده
ممنون که به کلبمون سر میزنـــــی

گل دختر دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:35 ب.ظ http://ninikochoyo.blogfa.com/

سلام خانومی
این روزا خودش کلی خاطرس
زیاد دلتنگ نباش
ااوووه چه جای باصفاییی هس تو این زمستون
خیلی باحاله خوش گذشت؟؟
ایشالا ثواب کار خیرتم میبینی
راسی گلم بچه کجایی؟

سلآآآآآآآآآآآم گل مــــــــــــــــــــن
دقیقـــــآدلتنگیرو نمیتونم کاریش کنم عزیزم!
جای شما خــــآی بســــــیار
ایشاللا
تهران نـــــآزم

مینا دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:04 ب.ظ http://0912818.blogfa.com

سلام مهسا جون
مهسا ؟؟؟ نظری که واسه پست قبلیت گذاشتم کووو ؟

عزیزممممممممممم بقیشم مثل همین 10 روز میگذره
چشم رو هم بذاری میبینی آقا سجاد کارت پایان خدمتش
دستشه
عکسا فوق العاده بودن
عاشقتم خانوم هنرمند گل

سلام مینـــــآی نــــــازم
جـــــــــــــــــون دلم من همه ی نظراتو تایید میکنم خانومی حتما برام نیومده!!
خدا از دهنت بشنــــــــــــوه خـــــــــــــــواهر
فدای تـــــــــــــــــــــــــــــو
عاشقــــــــــــــــــــــــــتم

omid & raha دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:19 ب.ظ http://lovehome.blogfa.com

سلام عزیزم
نوشته هات نشون میداد حال خودت و سجادت خوبه
خدارو شکر
راستی از این ابشاره خوشم اومد با امیدم باید برم
رازستی این خیریه کجاست؟ تو تهرانه ؟

ســــلام رها جونم
بهتریم فداتشم
حتما برید خانومی
تموم شد نازم.بله تهران بود

گیسو دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:27 ب.ظ http://mosaferkocholo15.blogsky.com/

دیدی همه چی خوبه و اونم حالش خوبه
حالا کی قراره عروسی بگیرید و برید سر خونه زندگیتون؟
ما هم دعوتیم آیا؟

اوهـــوم گیسو جونم
حالا مونــــده تا عروسی عزیزم
ایشاللا

فاطمه & بهروز سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:56 ب.ظ http://www.foryou1.blogfa.com

سلام ابجی جونم خوبی گلم؟
خداروشکر ک آقاییت جاش خوبه
ایشاالله زودی به هم برسیننننننن عجقم

سلام فاطمه جونم
ممنونم.فدایـــــــــــــــــــــــــ شما
ایشاللــــــــا.همچنین خانومی

شقایق سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:33 ب.ظ http://like-a-darkwoman.blogfa.com

سلام مهسای عزیزم
مرسی خودت خوبی خانمی؟
ماشااله خانم پر حرفخب بزار سجادت هم حرف بزنه!
خوشحالم که حال عشقت خوبه و جاش هم خوب سلام ما رو بهشون برسون
تو این سرما پاشدین رفتین چالوس؟!پاچه ها رو دادی بالا یخ نزدی دختر؟!
خانم عکاس خودت باید یه روز هوا که گرم شد من رو ببری اونجاها(خداییش پرروتر از من سراغ داری؟!)
بی اغراق عکسهات خیلی حرفه ای و زیبا هستند تبریک میگم خانم هنرمند
باز که شما ما رو شرمنده کردین کلی ذوق کردم که از من و زهرا جون نوشتی.مرسی عزیزم
منم از همین تریبون به زهرای عزیزم خسته نباشید میگم و همیشه بهش افتخار میکنم
راستی خانم ناز ممکنه اون عکسی که از من و زهرا انداختی رو برام میل میکنی؟ ممنون میشم
مهسای عزیزم مراقب خودت باش
شاد باشی و سلامت
میبوسمت

سلام ناز گلم
ماشاللـــــــــــــا چقدم نوشتی بدتر از من
چشم.سلامت باشی .همیشه سلام میرسونه فداتشم
آخ گفتی گل شده بود سرتا پامونحتمــــــــــــــــا
قربــــــــــــــون چشـــــــــــات
دشمنات شرمنده واقعیتو گفتم نازم
حتما خانومی در اسرع وقت
مراقب خودت باش خوشگلم
بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوس

بهناز سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:34 ب.ظ

سلام عزیزم
الهی ایشالا زود میا آقا سجاد نگران نباش گلم خدا مراقبش هست
مواظب خودت باش خواهر نازم

سلام خواهـــــــــــــــــــرم
ایشاللــــــــــــــــــــــــا
همچنین بهناز جونم بـــــــــــــــــــــوس

omid & raha سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:09 ب.ظ http://lovehome.blogfa.com

_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____________________¤¤¤¤¤¤
______________________¤¤¤¤
_______________________¤¤

چشم عزیزم

Alireza چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:36 ب.ظ

Salam.ghol dadam kamel ke khundam biam nazar bedam.axa ke ghashang bod kheili makhsusan mesle hamshe un halate tarifet ke manu yade... :(.
Ama tahesh ghamnak bod chesham hey ;-) tar shod
Movafagh bashi salam beresun

سلام خدمت شــــما
خوش قولید دیگـــه
مرسی که نگاه کردید.اخی ...
قصدم این نبود
همچنین دوست خوبم

خواهر مسی پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:18 ق.ظ http://www.bajanbeh.blogfa.com/

نیم ساعته دارم فکر میکنم اینجا چقده اشناس!
الـان یادم اومد ارههههههه بابا
از سرمم زیادیه

هه هه
خیلی باحالی خوشمــــــــــــــــــــــلم
حتما عزیزم لینک شــــــــــــــد ـی

خواهر مسی پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:47 ب.ظ http://www.bajanbeh.blogfa.com/

رو تمخ چشـــام
3 سـال دیگه تـازه مشـرف میشم دانشگــو

چشمات بیبلـــا خـــآنومی
به امـــید خدا عزیــــزم

پتی پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:35 ب.ظ http://patiok.blogfa.com

وااای چخـــده اینجا رویائیه

قربونت بشـــــــــــــــــم

امیروعسل پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:24 ب.ظ http://www.amiroooasal.blogfa.com

سلام
خوبین خوشین ؟؟؟
بچه ها تولد اصلی امیر 10/28اما چون شناسنامش ب دلایلی عوض شدو خودش از تاریخ 10/10خوشش میومد توی شناسنامش نوشته 10/10.
10که خبر دارین آقا دزده کابلای ایرانسلو بردو نشد بیامو برا امیرم جشن بگیرم .
الانم که از هم دوریمو تنها راه جشن گرفتن وبلاگ میشه دیگه
خوب دیگه برم سر اصل مطلب بیاین تولد امیرو تبریک بگین بودیین دیگه

سلام عزیزم
ممنونـــم
بله خانومی حتمــــــا

زهرا جمعه 15 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:05 ق.ظ http://zaneashegh.blogsky.com

سلام عزیزم.
خوبی خانمی؟
یعنی من موندم بعد از اینکه از آبشار برگشتی مریض نشدی تو؟ دختر مگه واجب بود خب؟!!
مرسی بابت تعریف قشنگت. من هم از دیدن تو و شقایق خیلی خوشحال شدم. ببخش عزیزم که چند روز پیش زنگ زدی نتونستم جواب بدم. تو یه جلسه بودم و بعدش هم فراموش کردم زنگ بزنم. امیدوارم درک کنی این روزها سرم خیلی شلوغه ولی حتما تو این روزها بهت زنگ می زنم. راستی عکسها خیلی زیبا و هنرمندانه شده. عزیزم برای من هم ایمیل کن عکسهامون رو. منتظرم.
در ضمن خوشحالم که سجادت جاش خوبه. تو هم خوب باش تا اون هم با آرامش این دوره را بگذرونه.......
بوووسسسسسسسسسسس برای مهسای عزیزم

سلام قشنگم.
ممنونم عزیزم
گفتی زهرا شانس آوردم یعنیدیگه عکاس شدن این دردسرارم داره دیگه
فداتشم.اشکال نداره گل من متوجه شدمخسته نبــــآشی هوارتــــا
حتما در اسرع وقت نـــازم
خوشحالم که خوشت اومد.چشــــــم خانــــوم
بـــــــــــــــــــــــــــــــــــوس زهرای مهربــــــــــــــونم

خواهر مسی جمعه 15 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:42 ب.ظ http://www.bajanbeh.blogfa.com/


وووووی خجالتم نده سیکلم ا سرم زیادیه

شکسته نفسی میفرمــــــــــــایید

♥ستاره و سهیل♥ جمعه 15 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:55 ب.ظ http://setareh-and-soheil.blogfa.com/

ایـــــــــــــــــشالا که زودتر این روزای دوری تموم میشه و بهم میرسید عزیزم

فداتشـــــــــــم ایشـــــاللا

مسعود شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:57 ب.ظ http://kolbehman.blogfa.com

سلام

خیلی خیلی عالی بود

خوش به حالتون که میرید جاهای قشنگ

منم میخوام


و یه تبریک مخصوص به خاطر حضورتون تو بازارچه خیریه
خیلی خوب که ما ایرانیا همیشه سعی میکنیم به فکر هم باشیم
امیدوارم این خصلتمون رو وقتی هم که دیگران تو مشکل نیستند هم داشته باشیم و مهربون باشیم نه فقط تو مشکلات

ســــلام
ممنونـــــم دوستـــم
اخی کاش میشد شما دوستای خوبمم میبردم

خواهش میکنم .منم وظیفه ی خودم دونستم تو این روزای سخت کنار هموطنانم باشم
ممنون که بیادمونی آقا

خواهر مسی شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:12 ب.ظ http://www.bajanbeh.blogfa.com/

شلوارت جر نخوره

نهایتش اینکه یه شلوار برام میخری خـــواهر

خواهر مسی شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:02 ب.ظ http://www.bajanbeh.blogfa.com/

اونی که باس شلوار بده اقاتونه نه مـــن

عجــــــبا حالا بیاوخـــــوبی کـــــن

سلام گلم مرسی که اومدی تو هم وبلاگ قشنگی داری عشقتون پایدار

سلام عزیزم خیلی خوشحالم کردی که اومدی
همچنیــــن

راحله شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:31 ب.ظ http://www.raheleharta.blogfa.com

سلام وبلاگ خیلی قشنگی داری
اومدم تا ازت دعوت کنم تا به وبلاگ متفاوت من هم سر بزنی شاید برات جالب باشه
راستی من تقریبا هر روز یا هر 2 روز دیگه آپم
اگه با تبادل لینک موافق بودی بهم اطلاع بده که با چه اسمی بلینکمت و منو با اسم LOVE بلینکی ممنون میشم
عزیزم با نظراتت خیلی خوشحال میشم
امیدوارم همیشه شاد باشی[قلب]

سلام ممنونم خانوم
حتما
باشه راحله جون.همچنین

❤ڪلـــبـﮧ عجقــولــے مــآدوتــآ یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:38 ق.ظ http://mohsen-rozhan.blogfa.com

خانومی من لینکت کردم با عنوان وبت
اگه دوس داشتی منو با عنوان وبم بلینک مــرسی گلم

ممنونم عزیزم
شماهم لینک شدید

گل دختر یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:00 ق.ظ http://ninikochoyo.blogfa.com/

فدات بشم نازم مرسی

خدا نکنه نازم

behnz یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:20 ب.ظ http://behnaz-ramin.blogfa.com

ali booooooooddd
bbbooooooooooSSSS

ممنــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــونم

Un ke miad inja mdune man kiam دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:59 ب.ظ

سراغی از ما نگیرید نپرسید چ حالمی عیبی نداره میدونم باعث این جداییم
رفتم شاید ک رفتنم فکرتو کمتر بکنه
نبودنم کنار تو حالتو بهتر بکنه
لج کردم با خودم اخه حست ب من عالی نبود
احساس من فرق داشت با تو دوست داشتن خالی نبود
بازم دلم گرفته تو این نم نم بارون
چشام خیره ب نور چراغ تو خیابون
خاطرات گذشته منو میکشه اسون
چ حالی داریم امشب ب یاد تو من و بارون
رفتم ولی قلبم هنوز هواتو داره شب و روز
من هنوزم عاشقتم ب دل میگم بساز بسوز

الناز دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:55 ب.ظ http://www.khanomi90.blogfa.com

از این نردبون نرو پایین!
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬گوش میدی چی میگم؟!! نرو پایین!
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬الو! نرو پایین!
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬بسه دیگه! نرو پایین!
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬آره؟ اینطوریه؟ اصلا برو...
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬هنوز کله شق هستی... نرو پایین
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬من دیگه باهات کاری ندارم
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ای بابا! گوش کن عزیزم نرو!
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬میشه لطفا گوش کنی؟!!
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬اشتباه میکنی اگه بری
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ببین، دیگه بهت نمیگما! نرو پایین
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ عجب! خواهش میکنم!
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬بیخیال نمیشی؟؟
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬فرصت آخره، نرو...
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
حالا که به حرفم گوش نکردی باید یه سر به من بزنی
عجب
خب یه سر به ما بزن!

بلـــــــه حتمــــــــــــــا

خواهر مسی دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:32 ب.ظ http://www.bajanbeh.blogfa.com/

کجایی؟!

همینجا بیـــدم

اِلـ❤ـی دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:45 ب.ظ http://elikhanoomi.blogfa.com

آقا سجاد مگه کجاست؟!!!
آبشارهفت چشمه کجاست؟

الان میام پیشت عزیزم

خواهر مسی دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:39 ب.ظ http://www.bajanbeh.blogfa.com/

ازتغفرالــاه
جون منه

واقعـــــــــــــــــــا!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد