مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

لحـــظه های قشنـــگ دلتنـــگی سجـــاد واســــه فرشته ی مهربونش
مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

لحـــظه های قشنـــگ دلتنـــگی سجـــاد واســــه فرشته ی مهربونش

من اومدم

عکسارو دوباره گذاشتم واسه دوستایی که عکسا باز نمیشد(حجمشون بالا بود) 
پست جدیدمم رفت پایین(من و شیویدم) نظر یادتون نره هــــــــــــــــــــــا
ممنون از همه ی دوستــــــــــــــای نــــــــــــازمsmilie_girl_041.gif

 

  یه سلام داغ و  پر از حرارت  به همه ی دوستای گلم 

یه سلام صورتی ام  به عزیز دلم 

خوبید خوشید؟؟ 

ماهم خوبیم شکر خدا 

و دلتنگتر از قبل   .آخه الان نزدیک به 3هفتست که همو ندیدیم 

عوضش این هفته  میریمو تلافی میکنیم       یوهوووووووو      

نزدیک به 1ماه پیش گوشیم شروع کرد به هنگ کردن  .البته قبلا هم هنگ میکرد اما نه به این حد . اعصابمو ریخته بود بهم .با سجادم بردیم فلشش کردیم اما اصلا انگار نه انگار .دلم میخواست بزنم گوشی رو از وسط دو نصف کنم    .گوشیم سونی اریکسون مدل satio بود

تو این اوج گرونی دلار حالا باید فکر یه گوشیه جدید میبودم 

فردای همون روز با شیویدم رفتیم جمهوری .از صبح تا عصر کلی مغازه هارو گشتیم .تا اینکه یه جارو پیدا کردیم که اندازه سر سوزن از بقیه بهتر گوشیمو میخرید. 

بله گوشیمو فروختم روشم پول گذاشتمو HTC explorer خریدم  .انقده دوسش داااارم .خیلی بچه ی خوبیه .خدا حفظت کنه مادر  تصاویر زیباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی  اینم عکسش

 

از این جریانات گذشت و رسیدیم به ایام محرم و خونه خاله و نذری.... 

استادمون یه پروژه داده بود واسه ماه محرم    

آقا نبودید ببینید من چه میکردم بین این هیئتا.از این هیئت میپریدیم وسط اونیکی هیئت واسه عکاس.ملتم که ماشاللا عزاداری و ول کرده بودن و زوم بودن رو منsmilie_girl_182.gif.انگار تاحالا عکاس خانوم ندیدن والااااا  

فرداش که تاسوعا بود عصرش با دوستم سحر صحبت کردیم و قرار شد عینهو یه عکاس حرفه ای پاشیم بریم چهار راه گلوبندک   

صبح کله سحر پاشدمو خودم رسوندم مترو کنار دوستم. 

ساعت 8صبح رسیدیم چهار راه گلوبندک  .پرنده پر نمیزد .بجز ملتی که تو صف حلیم وایساده بودن         

اول یکم شروع کردیم به گشتن تو اون حوالی. بعدشم یه حلیم به بدن زدیم که شارژشیم 

بعلت اینکه اونجا خیمه ی خیلی بزرگی رو آتیش میزدن ترجیح میدادم از بالای یه ساخنمون عکاسی کنیم   .به 4طرف چهار راه نگاه کردم اما هر طرف یا ساختمون تجاری بود یا دادگستری.از اونجاییم که تو اکثر جاها مجوزمون پاسخگو نیست از رفتن به دادگستریم صرف نظر کردیم 

باید یه بلندی پیدا میکردم تا اینکه چشمم به نرده ی کنار خیابون که کنارشم داربست بود افتاد کلی ذوق کردم .با دوستم عینهو سیریش چسبیدیم اونجا.ساعت 9:30 شد.کم کم عکاساو خبرنگارا تو خیابون زیاد شدن .هر خبرنگاری کم کم دوتا دوربین و 4.5تا لنز همراه خودش آورده بود 

کم کم به سحر گفتم بریم تو جامون مستقرشیم.تصور کنید یه پامون روی نرده یه پامونم رو میله ی داربست .ساعت 10شد .چهار راه به حدی شلوغ شد که دیگه جای سوزن انداختن نمونده بود.اما هنوز هیچ خبری از هیئت و عزاداری نبود.جایی که منو سحر وایساده بودیم کنار پیاده رو بود 1.2دفعه دعوا و بزن بزن      شد منو سحرم که رو ارتفاع بودیم همه چیزو واضح میدیدیم 

یکان ترسیدم که من  و سحر 2تا دختر تنها به چه جراتی پاشدیم اومدیم اینجا    

ساعت 10:30کم کم هیئتها اومدن پرچمهای قرمزشون از دور پیدا بود.صدای شاتر بیش از 30تا دوربین به گوش میرسید .لنزها همه زوم شده بودن تا از این وقایع عکاسی کنن البته منو سحرم از این دسته مستثنی نبودیم 

هرکس از کنار منو سحر رد میشد یا میخواست خودشو به زور جا بده رو میله ها یا بچشو       تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم
 www.pichak.net
 کلیک کنید.به حدی بحث کرده بودیم با این ملت که دهنمون کف کرده بود     .از یه طرف  سنگینی دوربین از یه طرف طرز وایسادنمون رو دوتا میله از یه طرفم این ملت کارد میزدی خونم درنمیومد 

ناگفته نمونه شیویدمم شمال بود وایلا که من اینهمه سختی نمیکشیدم  

ساعت 11خیمه رو آوردن .خیلی بزرگ بود خیلی 

ساعت12اذان و دادن واماخبری ازآتیش و این حرفا نبود.کم کم پاهام  شروع شدن به بی حس شدن .احساس میکردم دارم فلج میشم 

بالاخره ساعت 2:30خیمه رو آتیش زدن .عکاسا پشت سر هم عکس مینداختن یک لحظه رم نمیشد از دست داد.چون جنس پارچه از پلاستیک بود در عرض 2دقیقه آتیش میگرفت

خلاصه از ساعت10تا 2:30منو سحر روی 2تا میله وایساده بودیم.وقتی اومدیم پایین از میله ها 2ساعت داشتیم پاهامونو ورزش میدادیم  

عکسامون قشنگ شد خیلی دوسشون دارم چون کلی واسشون زحمت کشیدم   

یه چندتا نمونشم واسه شما دوستای گلم میزارم که نظر بدینsmilie_girl_041.gif  

 

 

img_6658 copy.jpg

 

 

 

img_6761.jpg   
img_6846.jpg

ببخشید دیگه خیلی طولانی شد.اما قول داده بودم که بیامو از اتفاقاتی که تو دوران عکاسی برام میافته براتون بنویس.منم که خوش قووووووووووووول 

همیشه بیادتونم .مراقب خودتونو همراهانتون باشید .قدر لحظه لحظه کنارهم  بودنتونو بدونید    

دوست دارم تارو پوووووودم   .بدون که باوجود تو که نفس میکشم آرامش وجودم   

  

چِشــــــمامــُومی بــَندَم

سَرَمُو روی شُــونه هات مــیزاَرم

بهِـ اَنــدازه ی تَـُمــــوُم دلـِتَنـــــگی هام تــُو نَبـُودَنـِت

عـَـــطرتـُو تـُو سینَــــم حَبس میــکُنم

وبهِــت میگـــم آهـــای تَمــوم زندگــــیم بی توتموم زندگـــــیم

 

  

تقدیم به سجادم  

 

 

 

   

نظرات 32 + ارسال نظر
Alireza شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:41 ق.ظ http://a110.blogsky.com

Salam salam.bekhoda ghashang bod aliiiii.kheili ghashang.lezat bordam.dir dir miam sar mzanam nazar mdam.sharmande saram shologhe.
Baba maye dar.goshi jadid mobarak.ma bi pola bayad ba in N96 ke az 5sale pish daram besazam.hey maydarie dg.salam be sajadam beresun.bye

سلام دوست خوبم .چیطوووری؟؟
چه عجب از این ورا!!!
ممنوووووونم از این همه تعریف
دشمنتون شرمنده تو این دوره زمونه کی درگیر نیست !!
ای بابا من اگه مایه دار بودم که الان یه IPHONخریده بودم .البته ناگفته نمونه اونو گذاشتم سجادم برام بخره
شمام گوشی خیلی خوبی دارید که ه ه
سلامت باشی .ممنون که بهمون سر زدی

مسعود شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:21 ق.ظ http://kolbehman.blogfa.com

سلام
وای چقدر طولانی بودش

اما خداییش جالب بود و خسته نشدم من

گوشی خودش عزیزه یا بخاطر اونی که باهاش رفته بودید خرید


عکس ها هم قشنگن بخصوص آخریش

سلااام
چه عجب آقا مسعووووود
خوب خداروشکر
خوب معلومه اول سجادم عزیزمه
ممنونم از اینکه نظر دادین

زهرا شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:01 ب.ظ http://zaneashegh.blogsky.com

سلام عزیز دلم. خوبید؟
می بینم که حسابی دلتنگ شدی؟ چطور اینهمه مدت طاقت آوردی؟ من بودم هر طور شده می رفتم می دیدمش. راستی
چی کشیدی بالای میله ایستادن! خدا خیلی رحم کرد که نیافتادید. بیشتر مراقب باش خانمی
عزیزم مطمئنا عکسهات قشنگ شده بخصوص که اینمه براشون زحمت کشیدی ولی متاسفانه برای من باز نشد. امیدوارم توی دانشگاه هم اول بشن عکسهات و استاد قبولشون کنه به عنوان بهترین عکسها.......
مراقب خودت و عشقت باش عزیزم. بوسسسسسس

سلام زهرای عزیززززززم.مرسی.شما چیطوری؟؟
ناچارا طاقت آوردم دیگه.آخه سجادینا براشون کار پیش اومد رفتن شمال
آره واقعا خدا خیلی هوامونو داشتچشم نازم
فدای تو بشم من.چرا آخه ه ه ه؟؟؟
یکی از عکسام انتخاب شد واسه نمایشگاه عزیزم
همچنین خانومی.ممنون که اومدی پیشمون بووووووووووووووس

شیوید شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 06:44 ب.ظ

سلام به دوستان
سلام به فرشته ی نازم که این روزا خیلی فعاله و پروژه های
دانشگاه پشت سر هم واسش کار میتراشن
اما اینا تجربست عزیز من یک هنرمند باید بارها و بارها تو موقعیت های مختلف قرار بگیره تا نحوه ی برخورد با حالات مختلف رو خوب یاد بگیره
خوشحالم که به رشتت علاقه مند شدی و جدی ادامش میدی
سجادت لذت میبره و دیدنی ترین چیز تو دنیا برای من پیشرفت توئه توی همه ی موضوعات به خصوص درس
عکسا خیلی قشنگ شده عزیزم من هیجان زده شدم وقتی دیدم همه ی اینا رو باید به من بدی چاپشون کنم و از نگاه کردن بهشون احساس غرور کنم
راستی گوشیه خانومیه من یه آقا پسره خوشتیپه با امکانات بسیار بالا برازنده ی ماه من :)
مرسی از نوشته های قشنگت زندگی من بهم انرژی میدن به داشتنت افتخار میکنم و همیشه واست همون سجادیم که میشناسی
دوست دارم دوست دارم دوست دارم

سلام عزیز ممووووووووووووووووش.دیگه شرمندمون نکن
در کنار تو همه ی این تجربه ها برام دوس داشتنیه فداشم
کل اتاقتو میخوای با عکسای مموچت کاغذ دیواری کنی؟
آرامش وجودمی
تاروپودم
زندگیمییییییییی

گل دختر شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:29 ب.ظ http://ninikochoyo.blogfa.com/

سلام نازم مرسی بابت تبریک
راسی رشتت خیلی باحالو جذابه.
عکسا واسه من باز نشدن گلم؟؟؟؟؟چرا؟

سلام گل من.خواهش میکنم
آره واقعا خیلییییییییییی
ای وای شما دومین نفری هستی که اینو میگی .چک میکنم ببینم علتش چیه عزیزم

گل دختر شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:30 ب.ظ http://ninikochoyo.blogfa.com/

گوشیتم مبارکه نازم

ممنونم خانووووومی

امیروعسل یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:50 ق.ظ http://www.amiroooasal.blogfa.com

بدو بیا داستان آشنایی[نیشخند]

حتما نازم
اما نظرت واسه پستم کوش عسل جون؟؟؟

نسرین ♥ حامد یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:53 ق.ظ http://mahnifesgheli.blogfa.com

سلاااااااااااااااااااااام عزیزم
خوبی مهسایی؟
شرمندم عزیزم بخدا وقت نداااااااااارم همیشه هرکی نظر میذاره میرم وبش یه نگا میکنم زودی بر میگردم
بخدااااااااااا شرمندم عزیزم

سلااااااااام خانومی
فدات .تو چیطوری؟؟
دشمنت شرمنده.اشکال نداره اما هراز چندگاهی مارو هم یاد کن دوستم
مراقب خودت باش گلکم

مریناز یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:51 ق.ظ

سلام مهسا جونم
گوشی نو مبارک عزیزم... منم باید کم کم به فکر یه گوشی جدید باشم
به به دوست هنرمند من چه کرده... آورین آورین... واقعاْ دعوا هم می شد؟؟؟ عجب ملتی داریم ما
مراقب خودت و شیویدت باش عزیزم

سلام مریناز جووووونم
فداتشم ممنوووووون......ایشاللا که یه دونه قشنگشو میخری
خجالتم نده...آره خیلی ام بد دعوا شد ای بابا بازم به شعور همین بچه کوچیکا البته بلا نسبت شماها.....
مرسیییییییی گل نازم شما دوتام مراقب خودتون باشید

شقایق دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:11 ق.ظ http://like-a-darkwoman.blogfa.com

شرمنده مثل اینکه آخر همه رسیدم
عوضش صبح زود اومدم مردم آزاری تا از خواب ناز بیدارت کنم
سلام سلام به روی ماه گل شبها روی گل ماه شبها ای بابا قاطی کردم
امیدوارم دلتنگیت زودتر تموم بشه عزیزم
مبارکه گوشی جدیدت ما که ۵-۴ ساله با همین گوشکوب سر میکنیم بچه خوبیه کارمون رو راه میندازه گوشی های شیک و خوشگل مال شما پولداراست خانم
دوست داشتم یه عکس از خودت رو نرده ها ببینم دیدنی میشدا!تبریک میگم که عکست واسه نمایشگاه انتخاب شد دوست خوبم امیدوارم همیشه تو کار و درس و همه مراحل زندگیت موفق باشی.عکسات خیلی خیلی خوشگلن مخصوصا اونی که نی نی رو دست باباشه چه ناز خندیده.به این میگن شکار لحظه آفرین خانم هنرمند
بهت افتخار میکنم مراقب خودت باش خانمی
بوووووووووووووووووووووس

دشمنت شرمنده خانوووومی
خواهش میکنم شما مراحمی همیشه ه ه
سلااااااام به قشنگ خوووودم
فدای تو بشم والا منم اگه گوشیم خوب بود عمرا عوضش میکردم
آره اتفاقا خودمم بعدا یادم افتاد که ای دل غافل چه عکسی رو از دست دادیم
ممنونم خانووووم نازم
همچنین شما دوست خوب خوووووودم
بووووووووووووووووووووس شقایقم ممنون که اومدی

امیروعسل دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:30 ب.ظ http://www.amiroooasal.blogfa.com

بیاین داستانمونو بخونین[نیشخند]

حتمااا عزیزم

ستاره سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:03 ق.ظ

سلام عزیزم عکاسی کیکنید؟

سلام خانومی
خوش اومدی
بله اگه خدا قبول کنه

miss pretty سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:35 ب.ظ http://miss-pretty.blogfa.com

انشالا تو کار ِ عکاسیت موفق باشی عزیزم
من عاشق ِ عکاسی ام
انشالا سربازی ِ آقاییت به زودی تموم بشه

مرسی عزیز دلم
ممنون که اومدی پیشمون
ایشاللا خانومی

ستاره چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:20 ق.ظ

خاستی برات آدرس بذارم یه سری به وبم بزن.وبتون خیلی قشنگه.

حتما گل من
مرررررسی

امیروعسل چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:33 ق.ظ http://www.amiroooasal.blogfa.com

بیاین پست جدید منو امیر[نیشخند][قلب]

بله حتماااا

مینا چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:37 ب.ظ http://0912818.Blogfa.com

سلام مهساجووووووونم
خوبی عزیزم ؟
گوشی نو مبارک مهسایی ایشالله چرخش برات بچرخه
مهساااااا عکسا خیلی باحال بود مخصوصا همین عکس اخری
خواهر هنوزمند خودمی دیگه
اووووف کی میبینی آقا سجادو ؟ تعریف کنی واسمونا

سلام عزیز من
فدای توووووووو
مرسی خانومی ایشالااااااا
ممنون که نگاهشون کردی ناااازم
چشم حتما میام تعریف میکنم مینا جونم
بووووووووس

ونوس جمعه 24 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 06:10 ب.ظ http://zendegimoon.blogsky.com/

سلام
خوبید تو و شیویدت؟عکسا که نیستن.کجان پس؟خوش میگذره؟
دلم برای همتون تنگ شده.بوس بوس.

سلام
مرسی عزیزم.اااا پس توام ندیدیشوووون؟؟؟!
ماهم همینطور دوستم
بوووووس

گل دختر شنبه 25 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:03 ق.ظ http://ninikochoyo.blogfa.com/

مرسی نازم لطف داری

امیروعسل شنبه 25 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:11 ق.ظ http://www.amiroooasal.blogfa.com

با پست جدید آپیم[گل]

omid & raha شنبه 25 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:15 ب.ظ http://lovehome.blogfa.com

.......♥###########♥.
...♥###############♥
..♥#################♥..................♥###♥
..♥##################♥..........♥#########♥
....♥#################♥......♥#############♥
.......♥################♥..♥###############♥
.........♥################♥################♥
...........♥###############################♥
..............♥############################♥
................♥#########################♥
..................♥######################♥
....................♥###################♥
......................♥#################♥
........................♥##############♥
...........................♥###########♥
.............................♥#########♥
...............................♥#######♥
.................................♥#####♥
...................................♥###♥
.....................................♥#♥
سلام عزیزم ......................♥
......................................♥
.....................................♥
........اگر دوس داری...........♥
.................................♥
..............به.............♥
.......... وب............♥
..........ما.............♥
..........بیا..........♥
..................♥
.............♥
.........♥
......♥
....♥
......♥......................♥...♥
..........♥.............♥............♥
..............♥.....♥...................♥
...................♥.....................♥
................♥......♥..............♥
..............♥.............♥....♥
.............♥
...........♥
..........♥
.........♥
.........♥
..........♥
..............♥
...................♥
..........................♥
..............................♥
.................................♥
.................................♥
..............................♥
.........................♥
......................♥
..................♥
.............♥
.........♥
......♥
....♥

حتمادوستم

omid & raha یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:14 ق.ظ http://lovehome.blogfa.com

سلام عزیزم
مرسی که اومدی
لینکتون کردم
بازم به ما سر بزنید
ما هم حتما سر میزنیم

سلام عزیزم
خوشحال شدم
حتما خانومی

ستاره چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:58 ق.ظ

بهم سرنزدی رفیق؟

الان میام خانومی

♥ستاره و سهیل♥ چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:34 ب.ظ http://setareh-and-soheil.blogfa.com/

شب یلدا شب بزم و سرور است
شبی طولانی و غمها بدور است
شباهنگام تا وقت سحرگاه
بساط خنده و شادی چه جوراست
یلدا مبارک[گل]

سلام عزیزم
خوبید ؟؟؟
مرسی گلم
عشقتون همیشگی

سلام عزیـــــــــــــــــــزم ممنون
همچنین گل من

omid & raha چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:35 ب.ظ http://lovehome.blogfa.com

آخر پاییز شد همه دم میزنن از شمردن جوجه ها
اما بشمار تعداد دلهایی راکه به دست آوردی
بشمار تعداد لبخندهایی که بر لب دوستانت نشاندی
بشمار تعداد اشک هایی که از سر شوق و غم ریختی
فصل زردی بود تو چقدر سبزی؟؟؟؟؟؟؟؟
جوجه ها را بعدا با هم میشماریم
عزیزم یلداتون مبارک

[گل][گل][گل][گل]


بــــــــــــــــــــــــــوس

بهناز پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:32 ب.ظ

سلام عزیم مبارک باشه گوشیت
عکسام خیلی عالی بود تو یه عکاس حرفه ای هستی

سلام خـــــــــــانومی فدای تــــــــــــــــــــــــو

ستاره پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:48 ب.ظ

نیومدی چرا؟

عزیزم میشه آدرس وبتو برام بزاری؟!

حسین پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:04 ب.ظ http://mbz-hr.blogsky.com/

سلام بر مهسا خانم و اقا سجاد عزیز
حالتون چطوره؟؟امیدوارم که خوب و خوش باشید.
خیلی وقته که به وبت سر نزده بودم و بابتش شرمنده هستم مزاحم شدم تا شب یلدا رو بهتون تبریک بگم و ایشالله شب خوبی در کنار خانواده محترم داشته باشید.به وبم سر بزنید لطفا.

سلام دوست خــــــــــــــوبم
ممنونـــــــــــم
دشمنتون شرمنــــــــــــــــــــده.همچنین ممنون که بیادمون بودید
حتما دوست خوبـــــــــــــــــــــم

امیروعسل جمعه 1 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:32 ب.ظ http://www.amiroooasal.blogfa.com

بدو بیا پست جدید وتازه [قلب]

باشه دوستم

ستاره شنبه 2 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:40 ب.ظ http://10rr10aa.blogfa.com

چقدر گانگستر بازی در آوردین برای عکسا

ولی خیلی عکسای خوشگلین

آی گفتــــــــــــــــــــی خواهــــــــــــــــــــر
ممنون از نگاه قشنــــــــــــــــگت

omid & raha شنبه 2 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:38 ب.ظ http://lovehome.blogfa.com

آپـــــــــــــــــم
آپــــــــــــــــــــم
آپـــــــــــــــــــــــــم
آپــــــــــــــــــــــــــم
آپـــــــــــــــــــــــــــــم سلام
آپــــــــــــــــــــــــــــــــم
آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــم
آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
آپـــــــــــــــــم
آپــــــــــــــــــــم
آپـــــــــــــــــــــــــم
آپــــــــــــــــــــــــــم خوبی؟
آپـــــــــــــــــــــــــــــم
آپــــــــــــــــــــــــــــــــم
آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــم
آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم چرا بیکار نشستی؟
آپـــــــــــــــــم
آپــــــــــــــــــــم
آپـــــــــــــــــــــــــم مگه نمیبینی اپم؟
آپــــــــــــــــــــــــــم
آپـــــــــــــــــــــــــــــم
آپــــــــــــــــــــــــــــــــم
آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــم
آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم بدو بیا دیگه
آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
آپـــــــــــــــــم
آپــــــــــــــــــــم
آپـــــــــــــــــــــــــم
آپــــــــــــــــــــــــــم
آپـــــــــــــــــــــــــــــم نبینم دیر کنی ها!!
آپــــــــــــــــــــــــــــــــم
آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــم
آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم میترکونی ها!!!

چشـــــــــــــم

حسین شنبه 2 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:55 ب.ظ http://mbz-bm.blogsky.com/

سلام مهسا خانم
خودتون و اقا سجاد خوب هستید که ایشالله
بازم اپ شدم و سر بزنید لطفا
در ضمن عشقتون پایدار

سلام حسین آقا
ممنونم.شما خوب هستید؟؟
حتــــــــــــــــــما
بازم ممنون دوستم

گیسو دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:19 ب.ظ http://mosaferkocholo15.blogsky.com/

گوشیه نو مبارک
عکساتم خیلی خوشکل شده

ممنون نــــــــــــــــــــــــــازم
مرســــــــــــــــــــــــــی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد