مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

لحـــظه های قشنـــگ دلتنـــگی سجـــاد واســــه فرشته ی مهربونش
مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

لحـــظه های قشنـــگ دلتنـــگی سجـــاد واســــه فرشته ی مهربونش

من و شیویدم

 

 
img_1018.jpg

واااای چه ســــــــــــــــــــــــــــرده.همین الان که دارم براتون مینویسم داره بــــــــــــــــــــــــرف میاد   .منم بخاری رو بغل کــــــــــــــــــــــردم

 یه ســـــــــــــلام گرم همراه با یه فنجون قهووه دااااغ تو این هوای برفی تقدیم به دوستای خوجمل خـــــــــــــــــــــودم .خوبید.سلامتید.خوش میگذره؟؟ 

 یه سلام پر از هــــــــــــــــاااااا واسه شیویدم که تو این هوای برفی گرمــــــــــــشه 

 

  

بالاخره منو سجادم همدیگرو دیــــــــــــــــــــدیــــــــــــــــــــــم یوهــــــــــــــــــــــو 

البته هفته ی پیش رفتیم بیرون که متاسفانه وقت نکردم بیام وبنویسم.دفام نکنـــــــــــــــید خــــــــــــــوبــــــــــــــ 

قرارمون جای همیشگی نزدیک دانشگاهم بود.قلفون چشای زیتونــــــــــــــیش که از دور دلبـــــــــــــــری میکردنو همینطور نزدیک مموچش میشدن 

   به پیشنهاد من قرار شد بریم رستوران fish &chips که به تازگی افتتاح شده بود.ساعت 12بود که منو شیویدم رسیدیم رستوران اما دیدیم ای دل غافل درش بستست.به خانومه با ایما و اشاره گفتم که کی باز میکنید اونم گفت 12:30.آخه من صبحا صبحانه نمیخورم یعنی تنبلم یکم .به همون خاطر زودتر رفتیم واسه ناهار .ناگفته نمونه سجادم از من کیشمو تـــــــــــره 

به شیویدم گفتم 30مین وقت داریم بیا بریم جیگرکی نزدیک همون رستوران کوهان بزنیم بدن

همه اینحاهایی که میگم نزدیک دانشگاهمه منو دوستامم همه مکان هایی که شامل خوردن وشیکم میشرو آباد کردیم(میشناسیم).از جمله همین جیگرکی که کوهان دار وبسیـــــــــــــــــــــــــــــار هم خوشمزست .به هرکسی ام میگم با تعجب میگه کوهان چی هست؟؟!شما هم نخوردید آیــــــــــــــــــــــــــا؟؟ 

خلاصه رفتیم دیدیم ای بابا اونجام بستست  .به سجادم گفتم بغل دستیش که هست بیا بریم اونجا .سفارش دادیم و نشستیم تا بیارن این کوهانای خوشمزه رو .منم که دلم قنج(غنج) میــــــــــــــــــــــــــرفت بـــــــــــــــد   

اولین تیکه رو که گذاشتم تو دهنم از زندگی سیر شدم  .مردرو صدا کردم گفتم آقا این کوهان گاو دیگـــــــــــــــــــــــــــــــــــــه؟؟  

گفت:نه اون کوهان خیلی کـــــــــــــــــــــــــــمه زودم تموم میشه.این کوهان شتــــــــــــــــــــــــــر 

وایــــــــــــــــــــــــــــ اینو نگفت چشام 4تا شــــــــــــــــــــــد!!!طفلک سجادمم هیچی نگفتو به خاطر من 3.4تا تیکه خورد .حالا منم هی میگم عزیزم این اون کوهان نیستــــــــــــــــــــــــا .اون کوهان خیلی خوشمزست.اشتباه از من بود که بردمش جایی که نمیشناختم .چقدم موند تو ظرف  

از اونجا اومدیم بیرون و رفتیم fish&chips.دختره اومد سفارش بگیره .برگشت گفت سالاد نمیخورید؟اینجوریه اونجوریه .منم که ساده گفتم باشه بیارید 

اول سالادو آورد.همینکه اومدیم شروع کنیم دیدم  کلم و اندازه کف دست خورد کردن تو ظرف روشم پر کرفس خام خورد شده و کی پر (واسه اولین بار بود خوردم)و خیار .گفتم ای بابا امروز چرا اینجوریه پـــــــــــــــــــــــــس !اون از کوهان اینم از سالـــــــــــــــــــــــــاد .یه مقدار ازش خوردیم و اونم گذاشتیم کنار  

گفتم به جان خودم اگه ماهی ام طعمش بد باشه هـــــــــــــــــــــــــــــا .جنگ را میندازمـــــــــــــــــ(الکی) 

ماهی رو آوردن با سس تارتارو......جاتون خالی سر سس تارتار با شیویدم دعوا داشتیم.خداروشکر خوشمزه بود هم ماهی هم سس.جذبه رو داشــــــــــــــــــــــتین ترسیدن ازم 

 ......از اون روز یک هفته ای گذشت تا دیروز .بعد از کلاسم رفتم کنار نفسم.دوستام میگفتم تو این برف کجا میخواین برین آخه ؟!منم گفتم جیگولــــــــــــــــــــا هوا عاشــــــــــــــقانست شماها درکتون پایینــــــــــــــــــــــــــــــــه 

 چترم برده بودم.چقدر لذت بخش بود کنار تو زیر بــــــــــــــــــــــــرف همقدم شدن تارو پــــــــــــــــودم 

دلم میخواست دستمو بندازم توی حلقه ی دستت که گذاشته بودی تو جیبتSmiley.دلم میخواست دستمو بگیری .بغلم کنی ذوبــــــــــــــــشم تو آغوشت سجادم.بهم میگی این روزا دور نیست و من بیتاب رسیدن این روزهام..........   

حالا میخوام یکم آروم شمو بشم مهسای ناراحــــــــــــت (چشام پر شدن) 

لابد میپرسید چرا؟! 

بالاخره رسید روزایی که باید از سجادم دور بمونم البته جسمن نه قلبن  

بله شیویدم 2دی داره میره سربازی (آموزشی) 

اونم کجا ؟نیشابــــــــــــــــــــــــــــــــــور  

سخته خیــــــــــــــــــــــــــــــــــلی .اینجا هیچی از حال و هوام نمینویسم که سجادم نخونه ناراحتشه .همینجوریش شیویدم ناراحته ..... 

ممنون که آرومم میکنی عزیز دلم   .میدونم که گذروندن این روزا یعنی گذروندن روزایی که داریم بهم نزدیک میشیـــــــــــم...  

 

 

هیسسسسس

هیچی نگو

فقط بیا بشین کنارم

بدجور سردمه

گرمای آغوشت رو میخوام  

     

ممنون از همه ی دوستای نازمــــــــــ که تو هر شرایطی کنارمونن   .چه غم چه شادی 

یادتون نره واسه هر دومون دعا کنید عزیزانم....    

 

مراقب خودتون و همراهای زندگیتون باشید 

 

دوستت دارم محرم رازم 

 

مهسا(ماه شبهات) 

 

نظرات 17 + ارسال نظر
ستاره دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:30 ق.ظ

خیلی باحال بود.مخصوصا شکلکای متن

ممنونم عزیزم

میلاد وزهرا دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:29 ق.ظ http://milad-zahra7274.blogfa.com/

اخ چ عشقولانه
عزیزم انشالله بهم برسید

ایشــــــــــــــــــــــاللا عزیزم

شیوید دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:41 ب.ظ

سلام به همه ی دوستای عزیزمون که مارو تنها نمیذارن و حضور گرمشون آرامشه
و یه سلام زمستونی برای فرشته ی مهربونم که میدونم این روزا دلش گرفته و کمی ناراحته
فدای اون لحن شیرین که توی تمام کلماتی که نوشتی پیداست اونقدر با خوندشون انرژی میگیرم که نمیشه واسش حد و مرزی قائل شد
خاطرات با تو بودن ثانیه به ثانیه اش شیرین حتی انتظار حتی هوای سرد و بارون حتی توی شلوغی خیابونا و بین آدما این تجربه برای یک مرد خواستنی ترین تجربه ی زندگیه
حضور شخصی که وجودش حتی با کیلومتر ها فاصله باعث احساس آرامش و خوشبختی توی قلبت میشه و من با مهسام به این تجربه رسیدم و میدونم روز به روز
برای من ارزشمندتر و دوست داشتنی تر میشه
به داشتنت میبالم و و همیشه از خدا برای داشتنت شاکرم
و اما سربازی عزیزم
گاهی اوقات اتفاقات زندگی به شکلی رقم میخورن که از دیدگاه ما انسانها تلخ و ناخوشایند به نظر میان ذهن ما برای درک این اتفاقات کوچیک و ضعیفه و این خداست که میتونه تمام این لحظه ها رو چه تلخ چه شیرین کنار هم قرار بده تا بهترین آینده برای بنده ش رقم بزنه
مطمئن باش این راه برای تکامل ما، هردومون لازم بوده که سر راهمون قرار گرفته و باید با اغوش باز به سمتش بریم
وقتی به این فکر کنیم که داریم پخته تر میشیم کامل تر میشیم برای هردومون خوشایندتره گل نازم
هیچ وقت هیچ وقت هیچ وقت فاصله های مسافتی نمیتونن از عشق و علاقه دو نفر کم کنن و این دور بودن هم یک تجربه ی شیرینه وقتی من میدونم که تو به من فکر میکنی و دلتنگ منی
پس ازت میخوام مثل همیشه قوی باشی و توکلت به خدا باشه و از همه مهمتر دعا کنی با قلب مهربونت
2 ماهم چشماتو رو هم بذاری تموم میشه ماه من :)
دوست دارم بی اندازه بی نهایت ...

سلــــــــــــــــــــــام نفـــــــــــــــــسم
چقده قشنی نوشتی تاروپــــــــــــــــودم.با خوندنشون کلی انرژی گرفتـــــــــــــــــــم
همین که تو فکرمو تو قلبمی برام بزرگترین آرامش فداشـــــــــــــم
چشم سجادمــــــــــ.همه ی تلاشمو میکنم اما خوب دل دیگــــــــــــــــــــــــــــه...
آرامش وجودمـــــــــــــــــــــــــی

گل دختر دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:16 ب.ظ http://ninikochoyo.blogfa.com/

سلام گلم وای وای چقده بلایی تو دخمل
خدارو شکر که ماهی خوب از آب دراومده بود
ایشالا سربازی هم به خوبی سپری میشه
پیش داداشی زیاد نگو اونم دلگیر میشه
راسی بچه کجای مهسا جونم؟

سلام عزیزم.دیگه دیگــــــــــــــــــــــــــــه
ممنون خانومی

تهران گلم

♥ستاره و سهیل♥ دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:57 ب.ظ http://setareh-and-soheil.blogfa.com

سلام خانومی
خوبید ؟؟
مرسی که به خوونه ی ما سر زدید
فدای تو دختر
پس حسابی بهتون خوش گذشته خدا رو شکر
اولین بار بود که همو میدیدید ؟

سلام قشنگم
ممنونم
خواهش میکنم منم از شما ممنونم که اومدی به کلبمون
بله خداروشکر
نه عزیزم منو سجاد الان 2ساله که باهم دوستیم

نسیم دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:18 ب.ظ http://nicelife1365.blogfa.com

سلام مهسا جون،من فقط آخرین پستت رو خوندم
وقتی که این دلهای عاشق رو میبینم که منتظر بهم رسیدنن و دارن با یه عالمه دلتنگی روزهاشون رو می گذرونن،یاد روزهای خیلی دور خودم میفتم
من هم مثل تو بودم،عااااااااااااشق،رااااااااااااحت،منتظر،
انگار دلم برای اون روزها تنگ میشه،
ولی خب سرنوشت هرکس از پیش تعیین شده ست.
الان خوبم،همه چی خوبه،خدا نخواست
ولی راضی م ، خیلی راضی م
خداروشکر به خاطر همه چی
وبلاگت رو خیلی دوست دارم،منو یاد خودم می ندازه،
نمی دونم،اولین باره که تو محیط بلاگفا دارم از این حرفها می زنم.
ایشاله اگر لایق همدیگه این بهم برسین.
بیا و برام از خودتون یکمی بگو،اینکه چند سالتونه،چی می خونی؟
آقا سجاد چه کارن؟
کجائی هستین و همه چی بهم بگو،
اگر بتونم حتما کمکت می کنم و تجربیات رو در اختیارت می زارم

سلام عزیـــــــــــــــزم
فدای اون دلتــــــــــــــــــــــــ .پس این روزارم شما گذروندی
ایشاللا که کنار همسرت سالیان سال خوشبخت باشیـــــــــــــــــــ
حتما گل نــــــــــــــــــــــــــــــازم.الان اومدم پیشت
منم خوشحال میشم که از تجربیاتت استفاده کنم قشنگـــــــــــــــــم

فروغ دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:42 ب.ظ http://0nly4sf.blogfa.com/


واای مــهــسا ایـــن دو ماه رو کشیـــدم

خیلی سخـــت گذشت خیلی

امـــا وقتی ســجاد برگشت خیلی بیشتر قدرشو دونستم

ایشالله آقا سجاد شمــاهم به سلامت می ره و برمی گرده

آموزشی افتاده کجا ؟

منم میدونم که سخته اما خـــــوب منو سجادمم واسه اینده برنامه هــــــا داریـــم
سلامــــت باشی خانومی ایشاللا
امیدوارم شماهم کنارهم خوشبختشید
نیشابـــور عزیزم

♥ستاره و سهیل♥ دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:21 ب.ظ http://setareh-and-soheil.blogfa.com

لینکی گلم
ما رو بلینک

ممنونم
لینک شدی خانومی

ستاره دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:09 ب.ظ http://10rr10aa.blogfa.com

چقد بامزه همه چیو تعریف کردی

راستی داشتی تعریف میکردی وقتی گفتی کوهان من

فک کردم همون کوهان شترو میگی ...چون فقط کوهان

شتر شنیدم ولی نمیدونستم که میخورنش...بعدش گفتی

که انگاری باید کوهان گاو رو میخوردین...اصلا مگه گاو

کوهان داره؟؟؟بعدشم تا بحال نشنیده بودم خوردنش و

اینا رو....

منم خیلی شیکموئم...حالا خوشمزه اس؟؟

میسی عزیـــــزم
نه بابا کوهان شتر نیست .کول گاو که میگن کــــــــوهان
خیلی خوشمزست ستـــــــاره جونم حتما امتحــــــــــان کن
اما دقت کن که کوهان گاو باشه

شقایق سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:00 ق.ظ http://like-a-darkwoman.blogfa.com

سلام دوست عزیز خودم
مرسی از احوالپرسیات عزیزم والا من که یه هفته اس بدجوری مریض شدم امیدوارم همیشه خوش و سلامت باشی و هیچوقت مریض نشی
خانم اول از همه بگم اینکه صبحانه نمیخوری اصلا کار درستی نیست عزیزم تنبلی رو کنار بزار صبحانه خیلی مهمه و انرژی بخش زیادی از روز را تامین میکنه
آخی شما چقدر اون روز پشت درای بسته موندین!
مهسا کوهان دیگه چیه؟!اینو دیگه نشنیده بودم مگه گاو هم کوهان داره؟
خوب شد خدا رحم کرد ماهی طعمش خوب بود وگرنه تو این وانفسا دیگه حوصله جنگ جهانی سوم رو نداشتیم
نبینم مهسای گلم ناراحت باشه صبور باش عزیزم روزای دوری و دلتنگی زود زود تموم میشن و شما دلداده های عاشق خیلی زود به هم میرسین
براتون آروزی سلامتی و خوشبختی دارم
مراقب خودت باش فدات شم
بوووووووووووووووووووووووووووس

سلام خوشگلـــــــــم
جیرا مراقب خودت نبــــــــودی آخــــــــــه؟!ایشاللا که زودخوبشـــــــی نازمـــــــ
چشم سعی میکنم بخورم دفــــــــــــام نکن شقایقی
آره واقعـــــــــــا
کوهان گاو همون کول گاو خانومی .انقدرم خوشمزســـــــــــــــت
آی گفتــــــــــــی شانس آوردن ویلـــــــــــــــــــــا.....
قربونت بشم ایشاللا که بسلامت بره بیاد همین برام یه دنیاســــــــــــــــــــــت
توام مراقب شقایق بـــــــــــاش
بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوس

مسعود سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:06 ق.ظ http://kolbehman.blogfa.com

سلام
اخی چه باحال نوشتید
خوش به حالت اونجا برف میاد ولی اینجا نه
منم دلم برف خواست

ای بابا سربازی!! اشکال نداره زود میگذره
تازه نیشابورم خوبه شهرش غصه نخورید
چشم رو هم بذارید برمیگرده

بعد کوهان چی بید؟؟

سلامـــــــ اقا مسعــــــــود
ممنون نظر لطفتـــــــــــونه
آخی اونجام میـــــــــــــاد
ایشـــــــــاللا
کوهان گاو همون قسمت کول گاو رو میگن امتحان کنید خیلی خوشمزست

جودی وبابا لنگدراز سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:55 ق.ظ http://azi74-amin70.blogfa.com/

درکت میکنم.بره خدمت دیونه میشی
اقا ما رفت الان شده سرباز فراری
راستی لینک شدی
خووشبخت شید


شماهم لینک شدی دوستم
همچنـــــــــــــنین

امیروعسل سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:40 ب.ظ http://www.amiroooasal.blogfa.com

باپست جدید آپم بدوئید که اگه دیر کنید من نالاحت میشما ؟؟؟؟؟!![نیشخند]

بهناز پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:36 ب.ظ

هی جانم ایشالا که همیشه همینطور عاشقانه باشید

ایشاللـــــــــــــا نازمــــــــــــــ

مسعود شنبه 2 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:28 ب.ظ http://kolbehman.blogfa.com

یعنی الان ما نباید تو پست یلدا کامنت بزاریم دیگه؟؟؟
باشه اینجا یلدا گذشته رو تبریک میگم

راستی من آپم

حالا ایندفعه رو دعوا نکنید دیـــــــــــــــــگه
ممنونم دوست خـــــــــــــــــــــوبم
الان میــــــــــــــام

فاطمه & بهروز سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:28 ب.ظ http://www.foryou1.blogfa.com

سلاممممم
خوشبحالتون شما همدیگه رو میبینن هرچند دیر بشه اما خو بالاخره میبینین اما من ی شهرم و بهروز ی شهر دیگه
مایل ب تبادل لینک بودین بهمون خبر بدین

سلــــــــــــام

حتمـــــــــــا فاطمه جان

گیسو دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:12 ب.ظ http://mosaferkocholo15.blogsky.com/

من رمز عکس اتاق خواب رو ندارم
به به چقدرم بهتون خوش گذشت
ولی من تا حالا نه کوهان خوردم نه شنیدم نمیدونم چیه
آخی ایشالا این دوران مثل برق بگذره و آقا سجادم زود برگرده
خدا به همراش

بهت میدم خــــــــــانومی
فداتــــــــــــــــــــــــــ
حتما امتحانش کن گیسو جونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد