مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

لحـــظه های قشنـــگ دلتنـــگی سجـــاد واســــه فرشته ی مهربونش
مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

لحـــظه های قشنـــگ دلتنـــگی سجـــاد واســــه فرشته ی مهربونش

میشناسمت

 

می شناسمت

 

از آن سوی رؤیاها

فراتر ازآبها و آسمانها

در ماورای دوست داشتن

می‌شناسمت

عمیق‌تر از اقیانوس‌ها

به وسعت زمین

بیشتر از خودم

و حتی ...بیشتر از خودت

تو همانی که من

...

عمری است در پی‌اش بودم

و حال ،تو را یافتم

در نزدیکی نفس‌هایم

...

در ژرفنای نگاهم

و در اعماق قلبم 

 شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے تقدیم به شیویدم-سجاد

...   
نظرات 10 + ارسال نظر
نسرین یکشنبه 7 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:30 ب.ظ http://www.mahnifesgheli.blogfa.com

منم به یادتم عزیزم
خیلیم به یادتم گلم

فدات شم خانومی

زهرا سه‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:41 ق.ظ http://zaneashegh.blogsky.com

سلام عزیزم.
خوبی گلم. عشقت خوبه؟ دلم برات تنگ شده خانمی. همیشه عکسهای خوشکل می ذاری و دل ما رو آب می کنی. شعر خیلی زیبایی بود.
عزیزم عشقتون مستدام باشه و همیشه برای هم بمونید. بوسسسسسسسس

سلام نانازم
فداتشم.خوبه.همچنین زهرا جوووووووووووونم
ممنون که با چشای خوشگلت نگاشون میکنی
بوووووووووووووووووووووووس

مریناز سه‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:29 ب.ظ

سلام مهسا جونم.‏ بوس
خوبی عزیزم؟ خوش میگذره عاشقی؟
دوست دارم زیاد

سلام مریناز جونم
فدای توووو.بله خیلیییییییییییی
منم دووووووووووست دارم

مینا چهارشنبه 10 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:37 ب.ظ http://0921818.blogfa.com

سلام مهسایی
خوبی عزیزم ؟
هستم من خواهری فقط حس نوشتن ندارم :(

سلام خانومی
فدای توووو
نگو اینجووووری خوشگلم

شقایق یکشنبه 14 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:44 ب.ظ http://like-a-darkwoman.blogfa.com

سلام خانمی
خوبی عزیزدلم؟
شما این عکسای خوشگل خوشگلو از کجا میارید؟!

منهم میشناسمت
تو همونی که روزا میای یواشکی ازم عکس میگیری
بعد ظاهر میکنی نشونم نمیدی!

جدای از شوخی خیلی زیبا بود مثل همیشه
موفق باشی گلم
مراقب خودت و عشقت باش
بووووووووووووووسسسسسسسسسسسسسسس

سلام عزیز دلم
فدای توووووووو .شما چیطوری خانومی؟
اینارووووو از یه جایی
جووووووون دل
فدای تو گل نازم
همچنین.بووووووووووووووووس

reza پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:42 ب.ظ http://www.fcesteghlalabi.mihanblog.com

$$$$$$_____$$$___$$$$$$$
___________________$$$_$$$$___$$$__$$$$____$
___________________$____$$$$_$$$$_$$$
_______________________$$$$$$$$$$$$$$
_____________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
___________________$$___$$$$$$$$$$$$$$$$$
..____________@ __$$____$$$$_$$$_$$$__$$$$$
_________€€€€€€€€$____$$$$___$$__$$$$___$$$
______€€€€€€€€€€€€€€__$$$_____$$___$$$____$$
____€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$$_____$$$___$$$____$
___€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$$_____$$____$$$
__€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$_____$$$____$$
_€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€____ __$$$____$
€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€______$$$
$$$___$$$___$$$___$$$___$$$___ _$$$
_°_____°______°_____°_____°____ _ $$$
_____________€________________ __$$$
_____________€_________________ _$$$
_____________€________________ _$$$$
_____________€._______________ $$$$$
_____________€..___________ _ $$$$$$$$
____________€€€€€€€._..-♥*°*♥-.._ ~~
آپم بدو...بیا
-------------------------------------
...........|""""""""""""""" " """"""""|\|_
...........|......*اینم وسیله!!!* ....|||"|""\___
...........|________________ _ |||_|___|)
...........!(@)'(@)""""**!(@ )(@)***!(@)
اگه خواستی ازراه دریا بیاااااااااولی مواظب باش غرق نشی

°°°°°°°°°°°°|/
°°°°°°°°°°°°|_/
°°°°°°°°°°°°|__/
°°°°°°°°°°°°|___/
°°°°°°°°°°°°|____/°
°°°°°°°°°°°°|_____/°
°°°°°°°°°°°°|______/°
°°°°°°______|_______________
~~~~/____________________\~~~~
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-
اگه دوست داشتی منو با اسم وبم لینک کن و خبر بده تا لینکت کنم.....

شقایق شنبه 20 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:27 ق.ظ http://like-a-darkwoman.blogfa.com

مهسا خانم گل پس تو کجایی؟
از رو رفتم از بس اومدم دیدم خبری نیست!
فکر کنم من اینجا یه نظری گذاشته بودما!
پس چرا نمیای تایید کنی؟!
بیا دیگه دلم تنگت شده

عزیز دلم همینجام
اینجوری نگو دیگه الکی الکی سرم شلوغ شده
اما تو همین هفته یه پست با کلی عکس میزارم قووووووووووووول
اوووومدم خانومی ببشیییییییییییییید
فدای اون دلت

میلاد وزهرا شنبه 20 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:12 ب.ظ http://www.milad-zahra7274.blogfa.com

سللام عزیزان خوشحال میشم ب لینکای عشقتوم اضافه شیم
ما را با اسم میلاد و زهرا بلینکید
بگید با چی لینکتون کنیم؟

سلام دوستای گلم
حتمااااااا
میام پیشتون

علیرضا سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:04 ب.ظ http://a110.blogsky.com/

سلام خوبی شما چه خبر؟بسیار زیبا تکراری حرفم اما خوب قشنگه دیگه

سلام ممنون ماهم خوبیم
مرسی دوست خوبم

مهدی چهارشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:27 ب.ظ http://www.mahdi25m.blogfa.com

مهسا جان من موندم چه طوری فیلتر نشدی چون.............
عشقت پابر جاست

چـــــــــــــــــــــــرا؟؟
ممنون .همچنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد