مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

لحـــظه های قشنـــگ دلتنـــگی سجـــاد واســــه فرشته ی مهربونش
مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

لحـــظه های قشنـــگ دلتنـــگی سجـــاد واســــه فرشته ی مهربونش

حال من خوب است اما با تو بهتر میشوم




حال من خوب است اما با تو بهتر می‌شوم‌

آخ‌... تا می‌بینمت یک جور دیگر می‌شوم‌


با تو حس شعر در من بیشتر گل می‌کند


یاسم و باران که می‌بارد معطر می‌شوم‌


در لباس آبی از من بیشتر دل می‌بری‌


آسمان وقتی که می‌پوشی کبوتر می‌شوم‌


آنقَدَرها مرد هستم تا بمانم پای تو


می‌توانم مایه‌ی ـ گهگاه‌ـ دلگرمی شوم‌


میل‌، میل توست‌، امّا بی تو باور کن که من‌


در هجوم بادهای سخت‌، پرپر می‌شوم


تقدیم به ماه شبهام (مهسا)

نظرات 6 + ارسال نظر
زهرا یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:23 ق.ظ http://zaneashegh.blogsky.com

سلام عزیزای دلم
خیلی قشنگ بود. مطمئنم که سجاد یه مرد واقعیست که کنار عشقش تا اخرش باشه و دلگرمی بده بهش. مراقب خودتون و عشقتون باشید.

سلام به روی ماهت
فدای تو.عشقش به من ثابت شدست زهرا جونم.حتما همینطوره
چشم گل من

مسعود یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:14 ب.ظ http://kolbehman.blogfa.com

سلام
قشنگ بود مثل همیشه
به ما سر نمی زنید دیگه ها،
خوشحال میشم وقت کردید به کلبه منم سر بزنید
هر چند مثل اینجا سرشار از عشق نیست

سلام
ممنونم آقا مسعود
ای بابا چرا میایم که ه ه!!
حتمااااااااااااا
عوضش سرشار از پند و اندرزو مطالبای قشنگه

شقایق دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:24 ق.ظ http://like-a-darkwoman.blogfa.com

سلام سلام صدتا سلام به زوج عاشق
خب شکر خدا که حالتون خوبه و با هم بهترم میشید
ما هم خوبیم و با شما بهترم میشیم
شعر خیلی عشقولانه و قشنگ بود
شاد شاد شاد باشید
راستی من کجا شمارمو برات بزارم؟! نظر خصوصی نمیشه گذاشت که!
زهرا جون شمارمو داره میخوای ازش بگیر

مراقب خودتون باشید عزیزان
بوسسسسسسسسسسس واسه ماه شبها

سلام به خوشگل خوووودم
فدای تو بشم من
بوس بوس بوس
خوب اگه میذاشتی من تایید نمیکردم پیامتو نازم
باشه میگیرم ازش نازنینم
همچنین شقایقم
بووووووووووووووووووووووس واسه عزیز خووووودم

فروغ دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:58 ب.ظ http://0nly4sf.blogfa.com/


فدای محبتت بشم مهسا جونی

خدا نکنه نازم

علیرضا سه‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:25 ب.ظ http://a110.blogsky.com/

زیبا فوق العاده مثل همیشه دارم باز آپ میکنم.راستی مهسا خانوم گزینه اضافه شدن ب لیست وبلاگهای بروز شده از وبلاگ من حذف شده چرا؟

ممنون آقا علیرضا
نمیدونم والا .منکه از اول این گزینه رو اینجاندیدم!!

بهناز پنج‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:08 ب.ظ

سلام
خیلی خیلی قشنگ بود مثل همیشه

سلام عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد