مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

لحـــظه های قشنـــگ دلتنـــگی سجـــاد واســــه فرشته ی مهربونش
مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

لحـــظه های قشنـــگ دلتنـــگی سجـــاد واســــه فرشته ی مهربونش

این روزها



http://static.cloob.com//public/user_data/album_photo/2213/6636484-b.jpg




سلام به دوستای خوجملم

امیدوارم حال همتووون خوبه خووووب باشهlove0052 Free Emoticons   Love

دلم واسه همتون خیلی تنگ شده بوووووود

منو سجادم خوبیم شکر خدا.وبیاد دوستای گلمون

سجاد تو این مدت درگیر کارای سربازیش بود اما همچنان دارن اذیت میکنن مارو.به سجاد میگم بهتر اصن نمیخواد بری .اگه سختگیری بابام رو این مسئله نبود نمیذاشتم بره  اما خوب منو شیویدم کلی واسه آیندمون برنامه داریم  و بادی نیستیم که با این بیدا بلرزیم 

منم که درگیرم با دانشگاهدرس فضای بازمون پروژه داده ۴۰تا عکس با ۸موضوع مختلف.امروزم که استاد عکاسی خبری گفت پیگیر مجوزاتون باشید که هفته ی دیگه میخوام بهتون پروژه بدم .فک کنید باید بدوییم اینور اونور واسه عکس خبری  .این ملتم به خصوص پسرا اصلا جنبه ی دیدن دوربین دست یه دختر و ندارن.انقد اذیتمون میکنن که نگووووووووووووتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم
 www.pichak.net
 کلیک کنید.همه ی این عکسارو باید با سجادم برم بندازم   .نفسم ممنون که تو همه ی شرایط کنارمی و واسه پیشرفتم همه ی تلاشتو میکنی 

  راستی عکس اتاقم یادم نرفته هااااااااااااا وقت نمیکنم که ه ه ه.همه ی سعیمو میکنم هم عکس اتاقمو بزارم هم عکسایی که واسه پروژم میندازمSmiley

فکر میکنم تو این مدت به خاطر عکاسی خبری کلی اتفاقای جورواجور واسم پیش بیاد  .همراه با کلی خاطره و تجربه اگه وقت شد میام براتون مینویسم دوستای نازم

بیادتونم و دوستون دارم

مراقب خودتون و عشقاتون باشیدSmiley


 مرخصـــی نـــدارد

حتـــی وقتـــ استــراحتـــ نــدارد

حقـــوق و مـزایــا نـــدارد

بیمـــه نــدارد

ترفیـــع پستـــ و مقـــام نــدارد

استــعفـــا یا اخـــراج شــدن نــدارد

بازنشستــگـــی و از کــار افتــادگـــی نــدارد

بـا ایـن حال، دوستـــ داشتنــی‌تــریــن شغــــل دنیـــاستـــ

   عـــاشـــق تـــــو بـــودن



مهسا(ماه شبهای سجاد)



نظرات 9 + ارسال نظر
شیوید سه‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:45 ب.ظ

سلام به دوستان عزیزم ببخشید بابت
غیبت های کوچیکو بزرگمون بیادتونیم
مهسای من هم این روزا درگیر دانشگاهشه
خانومم داره دکتر میشه عکاس باشی میشه
این ترم هم پروژه هاش یک مقدار بیشتر و باید بیشتر هم وقت بذاره
منم قول دادم تا قبل از سربازی کمکش کنم تنها نباشه
خودشم میدونه که موفقیتاش مخصوصا تو تحصیلش
بزرگترین هدیه هست به سجادش
کاش مدام شاهد این موفقیت ها باشم
تو عشقم و همه ی دوستای عزیزمو دوست دارم

سلام عزیز دلم
نفسمی
u+me=LOVE

سمیرا و رضا چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:32 ب.ظ http://lovemesr.blogsky.com

ایـن روزهـ ـا
همه به مـטּ دلتنگی هـدیه میـدهنـد
آتش بس اعلـام کنیـد
دارد تـمامـ میـشـود
دلـ ــم
سلام
آپمممممممممم

ممنون از شعر قشنگت
الان میام

مینا چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:33 ب.ظ http://0912818.blogfa.com

سلام مهسا جونم
خوشحالم که هردوتون خوب هستید عزیزم
ماکه دوتایی سرماخوردیم ناجورررررر
عکساتوهم با آقاسجاد برو بگیر بقول خودت پسراجنبه
ندارن دوربین دست دختر ببینن :)
مهسایی پسراتا سربازی نرن مرد کامل نمیشن بزار
حتما بره که واس آینده خوبه
عزیزی شما بادی نیستید با این بیدا بلرزید یا بیدی نیستید
که بااین بادا بلرزید ؟
قرررررررررررررررربون خواهر نازخودم
مواظب خودتون باشید

سلام خوشگلم
فداتشم
آخی
چشم حتمااااااا
با این که دلم نمیاد ولی خوب باشه....
منو سجاد بلعکس میگیم این ضرب المثل مینا جونم
مرسی که اومدی ناااااااازم
چشم بوووووووووووووووس

شقایق پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:21 ق.ظ http://like-a-darkwoman.blogfa.com

درود به گل نازم و آقا سجاد
خوب و خوش هستین؟
آخی شیویدت میره سربازی!؟ میدونم دوریش برات سخته ولی خب چاره ای نیست دیگه چشم بهم بزنی تموم میشه برمیگرده پیشت
بابا دانشجو بابا عکاس بابا حرفه ای
خانم میشه یه چندتا عکس خوشگل هم از من بگیرین؟ اگه سجاد وقت نداشت بگو خودم باهات میام نمیزارم هیشکی اذیتت کنه تا منو داری غم نداری

منم یادم نرفته ها زودتر عکسا رو بزار دیگه
مراقب خودتون باشید و مثل همیشه موفق و شاد

باز من اومدم اینجا سرگیجه گرفتم از بس بالا پایین میپری

سلام عزیز دلم
فداااات خوبیم شکر خدا
امیدوارم شقایق جونم.فعلا که جور نمیشه سجادم بره
خجالت زدم نکنین بابااااا
بله چشم حتمااااا .شصت پاتونو بگیرید بالااااااچیک چیک خیلی قجنی شدااااااااااااا
فدای توووووووووووو دوست ناززززززززززم چشم
بوخودا وقتشه میزارم
همچنین عزیزم
ای جان دلم همیشه باید پر هیجان بوووووود نازنینم
بوووووووووووس

بهناز شنبه 29 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:23 ب.ظ

سلام
ببخشید دیر اومدم
به قول عمو قناد الهی الهی الهی
ای جانم
ایشالا که آقا سجاد زود بره سربازی زودم بیاد که مهسا جونم دلش طاقت نداره
مهسا عزیزم ایشالا که همیشه موفق باشی تو درسات

سلام عزیزززم
اشکال نداره نااااااازم

ایشاللا بهنازی
همچنین خانووووووومی

رضا شنبه 29 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:23 ب.ظ http://www.imagesalbum.blogsky.com

سلام وبلاگ قشنگی داری
اگه موافق باشی میتونیم تبادل لینک کنیم
همیشه شاد باشی

سلام ممنونم
حتما آقا رضا

زهرا یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:20 ق.ظ http://zaneashegh.blogsky.com

سلام عزیزانم. امیدوارم که همیشه اینقدر شاد باشید. مهسا جان عزیز دلم. امیدوارم که شیویدت سربازیش زود تموم بشه و برگرده پیشت. این دوران خیلی سخته. ولی عشق شما اونقدر محکمه که این سختی رو تحمل می کنه. عزیزم ما منتظر عکسهای قشنگت هستیم. خیلی هیجان انگیزه. مطمئنم که لذت بخش خواهد بود برات. مسخره کردن پسرها رو هم ندیده بگیر. اونها جایگاه تو رو ندارند. پس ازشون دلگیر نباش. مراقب خودتون باش. بوسسسسسسسسسسس

سلام زهرا جووووووووووونم
همچنین خانومی
ایشاللا .خدا کنه بتونم طاقت بیارم
بلی بلی عشق ما خیلی محکمه
دمپایی میبرم با خودم حرف زدن میزنم تو ملاجشون زهرایی
ممنون که به کلبمون سر زدی
بوووووووووووووووووووووووس

گل دختر پنج‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:06 ب.ظ http://ninikochoyo.blogfa.com/

سلام عزیزم رشتت عکاسی هس؟من عاشق عکاسی هسم دوسش دارم شدید.راسی با تبادل لینک موافقی؟یه چیز دیگه میتونم منم عکسارو ببینم خب رمز موخواممممممممممممممم

سلام خانومی
بله عزیزم
حتمااااا گل من
بلی بلی حتما عزیزم

گیسو دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:58 ب.ظ http://mosaferkocholo15.blogsky.com/

سلام مهسا جونم
ببخش گلم بابت تاخیر و نبودم
آخی میبینم که قراره آقا سجاد بره سربازی.خوبه دیگه فقط دوریش یکم سخته که به شیرینی بعدش میارزه

ســــلام خانومی
خواهش میکنم نازم
آره دیگه رفته عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد