مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

لحـــظه های قشنـــگ دلتنـــگی سجـــاد واســــه فرشته ی مهربونش
مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

لحـــظه های قشنـــگ دلتنـــگی سجـــاد واســــه فرشته ی مهربونش

رویای من...

http://static.cloob.com//public/user_data/album_photo/2388/7163755-b.jpg


هوا سرده...پرده رو کنار می زنم...

یه باد خنکی به صورتم می خوره...

موهای تنم سیخ سیخ میشه...

دلم تنگه...دل تنگ تر می شم...

دلم می خواد باشه و بچسبم بهش...

دلم قرص شه که پشتمه...

نگاش کنم و بهم لبخند بزنه...

بگه دیدی گفته بودم یه روزی میام می دزدمت ؟

و من باز دلم گرم شه که هیچ وقت زیر ِ قولت نزدی...



تقدیم به شیویدم(سجاد)

نظرات 7 + ارسال نظر
بهناز جمعه 7 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:32 ب.ظ

سلام
ببخشید من یه مدتی نمیومدم نت
الهی مثل همیشه زیبا بود مهسا جونم

سلام نااازم
خوش اومدی

زهرا شنبه 8 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:35 ق.ظ http://zaneashegh.blogsky.com

سلام عزیزم
خوبی خانمی؟ شعر خیلی قشنگی بود. این روزها هوا سرد می شه و دلتنگ می شیم. بخصوص موقع غروب که غروب پاییز همیشه دلگیر بوده و هست. منم دلگیرم. از خیلی چیزها. ولی باهاشون کنار میام. نبینم دلتنگ باشی خانمی. تو عشقی داری که هر جا باشه قلبش برای تو می تپه. پس دلت قرص باشه که همیشه کنارته و به یادت و یه روزی میاد برای دزدیدنت.
همیشه شاد باشی و سلامت. بوسسسسسسسسسس عزیزم

سلام خانووووم
فدای تووو.
آره واقعا زهرا جونم.با حرفات کلی بهم انرژی میدی مثل همیشه ه ه
همچنین نااازم
بووووووووووووووووووووس

فرهاد یکشنبه 9 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:37 ق.ظ http://eshghebistoon.blogsky.com

سلامسجاد ومهسا وبه زیبا و در خور ستایشی دارید من شما روبا افتخار لینک کردم منتظره خبره لینکه شما هستم موفق باشید
http://eshghebistoon.blogsky.com

سلام دوستم
ممنون از این همه تعریف
حتماااا .لینک شدید

شیوید یکشنبه 9 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:16 ب.ظ

سلام به همه سلام به ماه اسمونم
قربون قلب مهربونت ببخش سجاد دیر اومدمو
جمله های قشنگتو دیر دیدم
مرسی عزیزم
بابت همه چی
دوستت دارم

شقایق دوشنبه 10 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:50 ب.ظ http:///like-a-darkwoman.blogfa.com/

درود خانمی
هی وای من چقدر عشقولانه جقدر زیبا!
چه حس خوبیه تو تنهاییات تو ناراحتی ها و ترسهات یکی رو که دوسش داری کنارت باشه و بهت آرامش و اطمینان بده!
حالا تو رو ندزده ببره دیگه دستمون بهت نرسه؟!!
مراقب خودت باش میبوسمت عزیزم
بووووووووووووووووووووووووووووووس

دروووود نازم
آره دیگه بعضی وقتا این عشقه فوران میکنه
آره شقاق جونم واقعا حسه خوبیه.امیدوارم توام بزودی تجربه کنی این حسو
نه بابا من پیشتوونم هیچجام نمیرم
همچنین نااازم.بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

مریناز سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:18 ب.ظ

سلام مهسای قشنگم.‏ عزیزم اون روز خوب میاد روزی که برای همیشه برای هم بشید.‏ حالا که دلت رو دزدیده خودت هم میاد می دزده

سلام نازم
ایشاللا مریناز جووووووووووونم
قربونت بشم

مرضیه جمعه 21 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:25 ب.ظ

سلاااام مهسا جون!چطوری؟ خیلی وقت بود وقت نکرده بودم بیام،دلم تنگ شده بود!
خیلی متن قشنگی بود، امیدوارم همیشه و همه جا به پشتوانه ی عشقی که دارید دل هر دوتون قرص باشه!

سلام عزیززززززم.فداااااااات شم .تو خووووبی؟؟
ممنونم خانومی.مراقب خودت باااااااااااش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد