مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

لحـــظه های قشنـــگ دلتنـــگی سجـــاد واســــه فرشته ی مهربونش
مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

لحـــظه های قشنـــگ دلتنـــگی سجـــاد واســــه فرشته ی مهربونش

بالاخره اومدم

 

 یه سلام پر از شکوفه های نارنج واسه دوستای گلم  

بالاخره اووومدم

یه سلامم به تارو پودم  smile

امیدوارم در کنار همراهان زندگیتون شادو سلامت باشید   

ممنون  از اینکه تواین مدتی که نبودم بیادم بودید بخصوص مرضیه .شقایق و زهرای عزیزم    

 

اﯾﻨﺠﺎ، ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﻓﻀـــــﺎﯼ ﻣﺠﺎﺯﯼ
ﺑعضی ها به  ﺍﺳﻢ های ﻣﺠﺎﺯﯼ!
ﭼﻪ ﺩﻝ ﻫﺎ ﮐﻪ بسته نمیشود
ﭼﻪ دوستی ها
ﭼﻪ
ﺩﻟﺒﺴﺘﮕﯽ ﻫﺎﭼﻪ ﺍﺷﮏ ﻫﺎ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺳﺮ شوق ﺭﯾﺨﺘﻪ نمیشود
ﺍﺣﺴﺎﺳﺎﺗﯽ ﮐﻪ ﺑﻪ بازی گرفته نمیشود
ﺩﻝ ﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ از هم جدا نمیشود

ﺍﯾﻨﺠﺎ ﻓﻘﻂ ﺍﺳﻤــــﺶ ﻣﺠﺎﺯﯾﻪ

من اینجـــــــا رو با هیـــچ واقعیتی عوض نمیکنم چون واقعیت زندگی من همین ِ !

 

 smilie_girl_082.gifداستان از این قرار بود که من چند روز پیش جوگیر شدم و یه برنامه ی ریمیکس آهنگ و از یه سایت درپیتی دانلود کردم .دیر وقت بود لپ تاپمو خاموش کردم و صبح به امیداینکه الان دیگه میتونم عینهو یه دی جی863621_Laie_48.gif آهنگ ریمیکس کنم از خواب بیدار شدم  و رفتم سر لپ تاپ.روشنش کردم اما تنها چیزی که رو دسکتاپ بود والپیپر بودوهیچ.شوکه شده بودم .آخه از رو تنبلیم کلی آهنگ و عکس تو درایو cداشتم.حالا اونا به درک اینکه از دوستام یه چند روزی دور میموندم از همه برام عذاب آورتر بود  .بماند که چقد به خودم دری وری گفتم     .سجادم طفلک فقط دلداریم میداد  

خیلی خوشحالم که باز برگشتم پیشتون یوهوووووووووووو

نکته ی بعدی اینکه 1ماهی هست که درگیر نقاشی(رنگ )خونه ایم.جمعه ی پیش نقاش خونه رو تحویل داد و رفت.خونه نگووووو بگو بازار شاااااااااااااام.اصن یه وضعی 

Smiley تو این یه هفته انقد شستمو سابییییییییییدم  Smiley که نگو.خرید رفتیم     با سجادم.یه سری وسایل تزیینی واسه اتاقم خریدیم   

همچنان مشغولیم به جمع کردن اسباب اساسیه.خسته شدم تمومی نداره والاااا 

عوضش اتاقم عینهووووو ماه شده .به قول شیویدم کافی شاپ شده425521_Laie_73.gif.همین که رنگ اتاقم بهم آرامش میده کلیه ه.چیدمانش کامل شد حتما عکس ازش میزارم .شمام ببینید نظرتونو بگید دوستای گلم 

بله بوی ماه مهر  و دانشگاهم اومد.باورم نمیشه 3ماه به این زودی گذشت   .البته در کنار نفسم پر از هیجان و عشق گذشت 

25.26باید برم واسه ثبت نام .بزودی این ترمم تموم شه بلند صلوات بفرست نایت اسکین 

دیگه میرم لالا .دلم واسه همتوووووووووووون قد سوراخ جوراب مورچه تنگ شده بود smilie_girl_041.gif

دوستون دارم  برمیگردم

 

زندگیم خوشحالم از اینکه روز به روز بیشتر به هم نزدیک میشیم و این یعنی اوج خوشبختیSmiley 

 

مهسا(ماه شبهای سجاد)

نظرات 27 + ارسال نظر
site02 شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:28 ق.ظ http://www.site02.z2z.ir

9650165222آیا بالاخره راهی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد ؟؟؟
یک راه مطمئن و درآمدزا برای کسانیکه مایلند از صفر شروع نموده و از هیچ به همه چیز برسند
درآمد بسیار زیاد , آسان , مطمئن و قانونی برای صاحبان سایتها , وبلاگها و بازاریابها
با هر بازدید و سابقه فعالیتی که دارید به گروه ما بپیوندید
>>> و طعم واقعی پول اینترنتی را حس کنید <<<
آیا تا به حال اندیشیده اید که می توانید در منزل و بدون نیاز به خروج از منزل حتی تا سقف 755 هزار تومان در ماه نیز درآمد داشته باشید؟؟؟
برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید
http://www.site02.z2z.ir

شقایق شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:08 ق.ظ http://like-a-darkwoman.blogfa.com

من یه سلام پر از شکوفه های گیلاس میخوام
سلام به روی ماهت به چشمون سیاهت
خوش اومدی عزیزم.خوبی خانمی؟
هی وای من یکی تو وبش از من اسم برده!
مرسی مرسی خیلی شرمنده کردین شما
چه احساساتی کردی منو با این حرفات دختر! منم بدجوری وابسته ی این دنیای مجازی شدم بخاطر دوستای خوبی که پیدا کردم دوستای خوبی مثل تو و زهرا جونم.
خرابکاری؟! آخ آخ خوب شد فقط توش آهنگ و عکس داشتی! من اگه بودم سکته هه رو میزدم!
عیب نداره فدای سرت عزیزم! خوب شد زود درست شد.
به سلامتی رنگ کاری هم که تموم شد! خسته نباشید جمیعا.
منتظر عکسای اتاقت هستما
خانم حالا دانشجوی چه رشته ی هستند؟! ترم آخری؟امیدوارم هر چه زودتر فارغ التحصیل بشی و ما یه شیرینی بخوریم!
در کنار شیویدت شاد و خوشبخت باشی عزیزم
مراقب خودتون باشید
میبوسمت

شما جوووووووون بخواه خانوووووووووووم
فدای تو بشم من.
دشمنات شرمنده این شماهایید که همیشه منو شرمنده میکنید شقایق جووونم
آره واقعا وابستگی میاره اینجا شقایقی.احساساتی یعنی چه شکلی شدی الان؟؟
دور از جووونت نااازم.تو دیگه مثل من تنبل بازی درنیار .رو یه دی وی دی بزن همشونو
سلامت باشی .بله بالاخره دست از سر کچلمون برداشتنو رفتن
حتمااا هنوز پرده ی اتاق و یه سری خرده ریز مونده عزیزم
فیلمسازی دیگه خوشگلم.یادت رفت؟!نه بابا تازه اول راهم
ایشاللاااااااااااااااااااا
ممنون نازنین
همچنین بووووووسی

نسرین شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:23 ب.ظ http://www.mahnifesgheli.blogfa.com

وااااااااااااای ببین کی اومددددده
مهسااااااااااا خیلی دلم برات تنگ شده بوووود دختر
میومدما وبت از حرص نظر نمیذاشتم میگفتم من میام وبش مهسا نمیاد
خوو حالا اومدم


فدای تووووووووووو منم همینطووووووووووور خانووووووووم
ااا چراااااااااااا؟؟!بوخودا من بیمعرفت نیستم
خوش اومدی نازم

زهرا شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:34 ب.ظ http://zaneashegh.blogsky.com

سلام عزیزم
خوشحالم که کار رنگ کاری تموم شد و همه چی برگشت سرجای خودش. البته می دونم که خونه تکونی چه دردسری داره. ولی وقتی که تموم می شه لذت بخش می شه. منتظرم دکوراسیون اتاقت رو ببینم. امیدوارم یه روز خونه عشقت رو دکور کنی عزیزم. در کنار دوستان و زندگیت همیشه خوش باشی عزیزم

سلام زهرا جونم
فداتشم.آره واقعا از دردسر یه چیزی اونورتر اصن!!اونو موافقم خونه بوی عید میده
حتما نااازم
دعا کن تا با سجادم خونه ی عشقمونو بچنیم خانوم
مراقب خودتو همسرت باااش

[ بدون نام ] شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:32 ب.ظ

سلام وبتون قشنگه
امیدوارم همیشه کنار هم خوش باشین
به وب منو عشقمم سر بزنید

سلام ممنون از نگاه زیباتون
وبتونو فراموش کردیدبرام بنویسید؟؟!

شیوید یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:51 ق.ظ

واااااای خانوما اینجا چقد دل و قلوه به هم میدن :)
سلام به همگی
سلام به ماه اسمونم که این چند روزه خیای اذیت شد
خونه تکونی جابجا کردن وسایل رنگکاری خسته نباشی عزیزم من هم کنارش نبودم تا کمکش کنم
اما بالاخره تموم شد حالا اون اتاقه رنگارنگ پر از انرژیه
ایشالا این ترم هم با نمره های خوب سجادتو خوشحال میکنی و بهترین هدیه رو بهم میدی
راستی این بوسه http://foolstown.com/sm/hug.gif خیلی شیرین بودا

شلام عزیزززززم.اومدی سرک بکشی به کلبمون جیویدم
سلام سجادم.فداتشم همینکه تو قلبمی واسم کلی انرژیه.
مموچ بیصبرانه منتظره تاتو بیای تو این اتاقو ۲نفر یه قهوه اسپرسو بزنیم بدن
ایشاللا عزیز دلم.۲۰بگیرم بازم کادو میخری برام سجادی؟؟
اااا فیجیلم .چیطون شدیااااا

گیسو یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:57 ق.ظ http://mosaferkocholo15.blogsky.com/

سلام مهسا جون
قربونت برم که انقدر شیطونی و خرابکاری میکنی نمیگی دلمون واست تنگ میشه؟
رنگ خونم مبارک باشه همینکه تو خوشحالی واس ما کافیه
زودتر این عکسو بزاره که دلمون بدجور هوای اتاقتو کرده

سلام خانومی
خدا نکنه نازم.منم دلتنگت بووودم
فدای توووو.چشم خوشگلم به محض اینکه تموم شه میزارم

... علـــــــــــــــــــی ... یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:00 ب.ظ http://nemidanam.blogsky.com

حسین یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:10 ب.ظ http://mbzh.blogsky.com/

سلام
wow
ماشالله هزار افرین به خاطر اینکه این همه تایپ کردید
تا پست به این زیبایی بزارید .از خوندن نوشته تون لذت بردم
ایشالله اوضاع لب تاپ روبه راه بشه .
ترم خوبی رو برای هر دوی شما ارزو دارررررررررم
موفق باشیذ

سلام

ممنون دیگه خانوما یا فکشون خوب کار میکنه یا دست به تایپشون خوبه
خوشحالم دوست خوبم
ممنون همچنین
موفق و پیروز باشید ممنون از نگاه قشنگتون

مسعود یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:55 ب.ظ http://kolbehman.blogfa.com

سلام
منم خوشحال که برگشتید
در ضمن واسه لپ تاپم متاسفم
اما واقعا هیچ راهی جز ترکوندن ویندوز نمونده بود؟

درضمن ممنون ولی بیشتر از همه خودم نیاز به این تلنگرها دارم

سلام
ممنون آقا مسعود

نه دیگه نمونده بوده لابد!
این تلنگرها واسه هممون خوبه

مینا یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:20 ب.ظ

سلام مهسا جون خودم
من دیروز اومدم وبتو خوندما ولی نشد نظر بذارم
منم چندروز نت نداشتم داشتم دغ میکردم کچل کردم
امیرو تارفت تمدید کرد
وای من عاشق این تحولاتم حتما اتافت خیلی ناز شده دیگه
به زحمتش می ارزیده
ایشالله این زحمتا واسه خونه خودتون

سلام مینا جووونم
اشکال نداره نازم
آخی دور از جون.واقعا این محیط وابستگی میاره
قربونت بشم آره خداروشکر همونی که میخواستم شد
ایشاللا عزیززززززززززم

شیوید یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:08 ب.ظ

سلام به روی ماهش
ایشالا عزیز من
تو جون بخواه این ترم نمره های خوب بگیر سجاد واست سوپرایزاو سکرت های گنده داررررم

سلام به عزیز دلم
آخ جوووووووووووووونم
شوخی کردم زندگیم .توفقط سلامت کنارم باش همین برام یه دنیا هدیست

حسین دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:56 ق.ظ http://mbzh.blogsky.com/

سلام مهسا خانم
اپ شدم قابل بدونید سر بزنید

سلام .خواهش میکنم الان میام

سمیرا و رضا دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:09 ق.ظ http://lovemesr.blogsky.com

سلام
سلام
امیدوارم ترم خوبی رو پیش رو داشته باشید و
تو تمام مراحل زندگیتون موفق باشید

دیگه بیشتر وقتتون رو نگیرم

سلام
ممنونم همچنین شما ۲تا عاشق
خواهش میکنم

زهرا دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:54 ب.ظ http://zaneashegh.blogsky.com

عزیزممممممممم
چقدر سجاد دوست داره. قدرش رو بدون. امیدوارم که زودتر برید تو خونه عشقتون و با هم اونو بچینید و لذتش رو ببرید.

فدای توووووووووووو
واین بزرگترین نعمتیه که خدا شامل حال من کرده زهرا جونم.ایشاللا نازم
دعا کن برامون

مرضیه دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:10 ب.ظ

سلاااام!!
مهساجووون خوشحالم که برگشتی عزیزم!!
دلم تنگ شده بود!
کلیییییییییییی هم ذوق کردم که از من تو نوشته ی زیبات یاد کردی!مرسییی!
ایشالا دفعه ی بعد واسه خونه ی خودتو آقا سجاد دوتایی برین خرید و اونجا رو باکمک هم بچینید، و یک عمر با شادی کنار هم زندگی کنید!
امیدوارم دانشگاهت رو هم مثل بقیه ی مراحل زندگیت با موفقیت پشت سر بذاری عزیزم!

سلام خانووووم
فداتشم منم دلم برات تنگ شده بوووود
خواهش میکنم ممنون از تو که همیشه بیاد منو سجادی
ایشاللا ناااازم.منم آرزومه
ممنونم .همچنین قشنگم
مراقب خودت باااش

گیسو سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:14 ب.ظ

روزت مبارک گلم

فداتشم همچنین

حسین پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:09 ق.ظ http://mbzh.blogsky.com/

سلام
مهسا خاااانم،وای شما که هنوز اپ نشدی که
با دو تا پست وبم رو اپ کردم قابل بدون به هر دوش سر بزن
ممنونم از لطفت

سلام
نه دیگه ما مثل شما فعال نیستیم
حتمااا

مریناز شنبه 1 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:40 ب.ظ

سلام مهسا جونم .‏ خوش اومدی به دنیای مجازی حقیقی] وای بی نتی خیلی سخته.‏ ما هم که معتاد.‏ آخه حیفه عکس هات و آهنگهات نقاشی خونه مبارک.‏ خوبه اتاقت کلی متنوع شده مبارکت باشه عزیزم انشاله همیشه روزهات سبز و شاد باشه عزیزم.‏ بوس

سلام فداتشم ممنووونم
آره واقعاااا.از بین رفتن دیگه مریناز جووونم
مرسی نانازم.
ممنون که بهمون سر زدی.مراقب خودت بااااش بوووووووووووس

مسعود یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:14 ب.ظ http://kolbehman.blogfa.com

سلام
اومدم از وبتون انرژی بگیرم و برم
همین

سلام
وااای ممنون دوست خوووویم

حسین یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:57 ب.ظ http://mbzh.blogsky.com/

سلام مهسا خااااااااااانم
با چند تا عکس از غروب زیبای خورشید اپ شدم
قابل بدون و سر بزن لطفا
موفق باشید

سلاااام
به به
الان میام دوستم

زهرا دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:53 ق.ظ http://zaneashegh.blogsky.com

سلام عزیزم
خوبی؟ معلومه کجایی دختر؟ دلمون برات تنگ شده. کجایی پسسسسسسسسسسسسس؟؟!!!!
امیدوارم هر جا هستی خوش باشی و سلامت. مراقب خودت و عشق عزیزت باش
بوسسسسسسسسسسس

سلام فداتشم
همینجا کنارتون دور اما بیادتوووون
همچنین نازم
بوووووووووووووووووووووس

شقایق دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:02 ب.ظ http://like-a-darkwoman.blogfa.com

خانمی کجایی؟
خوبی؟
من یه مدت نبودم
مثل اینکه تو هم نبودی
هر جا هستی خوش باشی
زود برگرد
دلتنگتم

تو فکرت بودم شقایقی
فداتشم
ای جوووونم پس منو تو باهم هماهنگیم
منم همینطووور خانووومی

مینا چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:35 ب.ظ http://0912818.blogfa.com

خواهر ناز خودمی :))))))))

فداتشم

مسعود پنج‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:10 ب.ظ http://kolbehman.blogfa.com

آقا قرار شاه و گدا هست یادتان؟
آری همان شبی که زدم دل به نامتان
مشهد، حرم، ورودی باب الجوادتان
آقا دلم عجیب گرفته برایتان...
میلاد آقا علی بن موسی الرضا مبارک

ممنون از تبریک آقا مسعود

بهناز جمعه 7 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:39 ب.ظ

سلام مهسا جونم
ای وای من خیلی دیر نظر دادم
اتاقت خیلی خیلی قشنگ شده
منم حرف مرضیه رو تایید میکنم ایشالا که با آقا سجاد ۲تایی برید خرید عروسیتون
منم که بیصبرانه منتظرم

سلام عزیزززم
اشکال نداره خانووومی
فداتشم با کمکای تو خوجمل شده
فداتشم

mahsa&saeed جمعه 7 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:06 ب.ظ http://ashegane3000.blogfa.com/

خوشحالم به خاطر خوشحالیتون ولی کم بهم سر میزنیاااااا
ببخش اگه فرصت نمی کردم بیامو واست نطر بزارم
جبران می کنم عسلی موفق باشی

خواهش میکنم عزیزم
منم کم میام وب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد