مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

لحـــظه های قشنـــگ دلتنـــگی سجـــاد واســــه فرشته ی مهربونش
مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

لحـــظه های قشنـــگ دلتنـــگی سجـــاد واســــه فرشته ی مهربونش

مامانی من

سلام به همگی و به ماه اسمونم

ایام به کامتون و لحظه هاتون سرشار از یاد خدا 

عذر خواهی به خاطر غیبت های کوچیک و بزرگ البته ماه من بیشتر

سر میزنه و جور سجادو به دوش میکشه در هر حال چراغ کلبمون روشنه حتی اگر دیر من

سر میزنم مخصوصا اگر دلتنگ باشم

امروز و اختصاص دادم به مامانی من مادر ماه مهربونم که خیلی حق به گردن ما داره

من مثل مادر خودم عاشقانه دوستش دارم

همیشه و در تمام حالات لطفش شامل حال ما بوده و شاید تا به اینجا روی ماهش رو ندیدم

اما مهربونیهاش دلسوزیهاش نگرانیهاش همیشه و هر لحظه قابل لمسه

از راه دور و با تمام وجود میگم دوستش دارم و دستش رو میبوسم

ما همیشه محتاج دعای خیر مادرهامون هستیم بهش میگم مامان جانم دعامون کن همیشه و بسیار زیااااد 

شاید اینطور تونسته باشم سپاسگذاری کوچیک از تمام مهربونیهاش کرده باشم





تقدیم به مامانی من

نظرات 15 + ارسال نظر
نفس چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:24 ب.ظ http://princess91.blogsky.com/

کاش پایین پستتون مشخص میشد کی مینویسه
الان خودمون باید تشخیص بدیم اینو آقا سجاد نوشتن
ایشالا سایه ی مادر مهسا جان همیشه بالا سرتون باشه و همچنین مادر شما آقا سجاد
در کل سایه ی خونواده همیشه بالا سرتون باشه

سجادم یادش رفته نفسی
تو که باهوشی خانووومی
ممنووونم همچنین پدر مادرای شماا دوستای گلم

بهناز چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:49 ب.ظ

سلام
بله واقعا درسته آقا سجاد مامان مهسا که من مثل مامانم یه دنیااااااااااااااااا دوسش دارم.
همیشه نگران شما و مهسا هست چون من خونشون زیاد میرم اینو با چشمای خودم میبینم
خیلی خانم گلیه مامان مهسا 1دونه هست
ایشالا همیشه سایش بالای سر خانوادش و ما باشه

سلام خوشگل مهسااااااااااا
قربونت بشم خواهرا همشون ماهن دیگه ه
ممنون از نگاه قشنگت بهناز جووونم

مهسا&سجاد چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:43 ب.ظ http://maheshabham.blogsky.com

سلام عزیززززدلم.سجادم
عاشق اینجام کلبمون انقدر بهم آرامش میییییییییده که حد نداره
مامان الان خوند این پستو .هیچی نگفت اما با اشک چشماش متنو خوند .میدونی این یعنی چی ؟!یعنی اینکه بینهایت دوست داره
منم بینهایت مامان جون پروانه رو دوست دارم شیویدم
ممنون از متن بینهایت زیبات
آرامش زندگیمی

مریناز پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:30 ب.ظ http://asemanerangi.blogfa.com/

سلام مهسا جان
انشااله همیشه مامان دوتاییتون سلامت باشه
دختر خوب به من رمز دادی؟؟؟
همیشه خوش باشید عزیزم...

سلام عززیززززززززم
همچنین خانوووم
بله اوووومدم
با شمای دووووست

نسرین پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:37 ب.ظ http://www.mahnifesgheli.blogfa.com

اااااااایول
مامانااااااا همیشه واسه بچه هاشون دعا میکنن
مهساااااااا مگه مامانت میدونهههههههههه؟
چجور گفتی بهش دختر؟منم اهنمایی بکن تا بگم بهش

آره فداتشم از بس ماهن دییییییییگه ه ه
بله میدونه
الان میام پیشت میگم

مریناز جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:20 ب.ظ http://asemanerangi.blogfa.com/

عزیز دلم اشکال نداره.‏ من تایید نمی کنم

بوووووووووووووس بوووووووووووس

نسرین جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:34 ب.ظ http://www.mahnifesgheli.blogfa.com

خوبه خوبم
منم با مامانم دوستم ولی میترسم بگم
ولی یه روز دلمو به دریا میزنم و میگم

اینکه خیلی خوووووووبه
ایشاللا که میگی و اونم تورودرک میکنه خانومی

مینا شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:51 ق.ظ http://0912818.blogfa.com

مادرزن کلا عزیزهههههههههه
دامادم واسه مادرزن خیلی عزیزه
رابطشونم مثل عروس و مادرشوهر نیس
(یک زن تجربه دار )

آره واقعاااا عزیززززم
فدای خانوم باتجربه ه ه

مسعود شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:28 ق.ظ http://kolbehman.blogfa.com

سلام
دعای خیر پدر و مادر همیشه بهترین پشتگرمی واسه بچه هاست
امیدوارم سایه پدر و مادر هر دو شما همیشه بالای سرتان باشه و دعای خیرشون پشت و پناهتون

سلام
ممنون آقا مسعود همچنین پدر مادر شما

مسعود شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:41 ب.ظ http://kolbehman.blogfa.com

خالق من بهشتی دارد
نزدیک و زیبا
دوزخی دارد
به گمانم کوچک و بعید
و در پی دلیلی ست که ببخشد ما را
گاهی به بهانه یک دعا در حق دیگری....
شاید امروز آن روز بی دلیل باشد،
دعا گویت هستم
دعایم کنم

حتمااا دوست خووووبم
ممنون از نوشته ی زیباتوووون

شقایق شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:54 ب.ظ http://like-a-darkwoman.blogfa.com

درود بر مهسای نازم و آقا سجاد مهربون

امیدوارم سایه پدر و مادرای خوبتون همیشه بالای سرتون باشه و در تمامی مراحل زندگی پشتیبانتون باشند.
من فکر میکردم شماها با هم نامزدید که ! پس کی شیرینی میخوریم خب؟!

درود عزیز دلمممممم
با پدر مادر شما خانوووووم
ااااااا واقعااا شقایق جووونم ذوق کردمدعا کن کارامون زود زود پییش بره چشم حتماااااا

مرضیه شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:48 ب.ظ

سلام مهسا جووون و آقا سجاد!
دلنوشته ها همیشه به دل میشینن،مخصوصا که در اون از زحمات مادری قدر دانی شده باشه!
البته که همممه ی متناتون بی نهایت قشنگ و دل نشینه،چون سخنی که از دل برآید،لاجرم بر دل نشیند!
خیلی زیبا بود.امیدوارم سایه ی همه ی مادر ها و بخصوص مادر تو و آقا سجاد همیشه بالای سر بچه هاشون،و دعاشون همیشه بدرقه ی راهشون باشه!
براتون از ته دلم آرزوی موفقیت و خوشبختی می کنم!ایشالا همیشه زیر سایه ی پدر مادرتون سلامت و شاد باشین!
تو این شب ها مارو هم یاد کنین!

سلااام مرضیه جون کجا بودی پس ؟!دلم برات تنگ شده بوووووود
فدای توووووووووو
همچنین پدر مادر شمااااا
ماهم برای شما دختر خوووب آرزوی موفقیت و خوشبختی میکنییییییم
حتمااااا عزیززززززززم

نونوچه شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:33 ب.ظ http://nonoche.blogsky.com

سلام مهسا جونم...
مرسی از حضور سبزت عزیزم!
مطلبت زیبا بود!


(وب جالبی داری)

سلام خانووووم
خواهش میکنم
ممنون از نگاه قشنگ شما

شیوید یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:55 ب.ظ

سلام به دوستان عزیز همراهان همیشگی مهربان
حضورتون باعث ایجاد انرژی توی قلبمونه به ویژه بهناز عزیزمون که همیشه نگران وضعیتش و آیندش هستیم هم من و هم مهسا
و مهسای عزیزم فرشته ی اسمونم
این کلبه برای منم لبریز از ارامشه و بیشتر از اون خود تو
این نوشته ها کلمات که پشت سر هم نشستن و در قالب یک نامه در اومدن از صمیم قلب متولد شدن من به داشتن مامان جانم افتخار میکنم ارامشه قلبمو مدیون حضورشم و کمکهای همیشگیش دعاهای خالصانش و اعتمادش به من
خدا بهش سلامتی بده و منم بی اندازه دوستش دارم

بهناز چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:11 ب.ظ

خیلی ممنونم آقا سجاد و مهسا مهربونم
شما دوتا مثل خواهر و برادر بزرگتر من هستید

فدات شم .خوشحالم که خواهر گلی مثل تو دااارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد