مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

لحـــظه های قشنـــگ دلتنـــگی سجـــاد واســــه فرشته ی مهربونش
مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

لحـــظه های قشنـــگ دلتنـــگی سجـــاد واســــه فرشته ی مهربونش

چشم های تو


چقدر خوب و روشن است نمای چشم های تو



نمیرسد ستاره ای به پای چشم های تو

به ماه خیره می شوم فقط و گریه می کنم

دلم که تنگ میشود برای چشم های تو

و هی مرور میکنم نگاه اول تو را

اگر نمی رسد به من صدای چشم های تو

تو تاکه پلک می زنی به سجده میرود دلم

به پیشگاه اعظم خدای چشم های تو

شبی خراب می شود حصارهای فاصله

و آب می شود دلم به پای چشم های تو


تقدیم به ماه شبهام (مهسا)

نظرات 8 + ارسال نظر
مسعود جمعه 30 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:23 ق.ظ http://kolbehman.blogfa.com

اخی چه نقاشی قشنگی
داره حسودیم میشه.منم میخوام نقاشی قشنگ بکشم:-(
متنم خیلی قشنگ بود بخصوص سه خط آخرش
البته رنگ متنم چون تقریبا آبی بود قشنگ بود مثل استقلال;-)

آقا مسعود اینو من نکشیدماما خیلی کار قشنگیه منم عاشقش شدم
اوووو پس استقلالی هستیییین
ممنون از تعریفاتون

مسعود جمعه 30 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:32 ق.ظ http://kolbehman.blogfa.com

بابا چه نقاشی قشنگیه
حسودیم شد الان
کاش منم نقاشیم خوب بعد میزاشتم تو وبم دل بقیه رو آب میکردم;-)

متن قشنگی بود
بخصوص 3 تا خط آخرش

مرضیه جمعه 30 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:50 ب.ظ

آرزویم این است...
ننشیند اشک بر چشم تو هرگز مگر از شوق زیاد،
نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز،
و به اندازه ی هر روز تو عاشق باشی...
عاشق آنکه تو را میخواهد،
و به لبخند تو از خویش رها میگردد...
و تورا دوست بدارد،به همان اندازه
که دلت میخواهد...
امیدوارم هرچی آرزو دارین برآورده شه!
روزهای پیش روتون سرشار از سلامی و"عشق"

وااای مرسی از آرزوهای قشنگت خوشگلم
منم آرزوی بهترین هارو برای زندگیت میکنم

شیوید شنبه 31 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:36 ق.ظ

سلام ماه من خوشحالم که خوندی و خوشت هم اومد
اینها بهونه اییه که بدونی من تو هر لحظه و هر جا
به یادتم و دلتنگ حتی یادت واسم انرژی مضاعف تو لحظه لحظه زندگیم

شیوید شنبه 31 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:38 ق.ظ

سپاس از اقا مسعد عزیز
که به ما سر میزنن و نظر میذارن
حتما استفاده میکنیم و حضور گرمتون رو مغتنم میشماریم
التماس دعا

زهرا شنبه 31 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:02 ب.ظ http://zaneashegh.blogsky.com

سلام عزیزانم. خیلی نقاشی قشنگ و شعر قشنگ تری بود. بی نهایت به دلم نشست. امیدوارم همیشه شاد باشین

سلام فداتشم.
ممنون که به کلبه ی ما سر میزنی
همچنین خانووومی

شقایق شنبه 31 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:00 ب.ظ http://like-a-darkwoman.blogfa.com

من به خود میبالم! که در این عصر یخی
آشنایی دارم که دلش آیینه ی خورشید است

درود بر زوج عاشق
مهسا جونم توام مراقب خوت باش فدات شم

فدای تو اون قلب مهربونت خااانوووم
حتماااا عزیز دلم

بهناز شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:42 ق.ظ

آخی خیلی خیلی قشنگ بود

بووووووووووووس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد