مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

لحـــظه های قشنـــگ دلتنـــگی سجـــاد واســــه فرشته ی مهربونش
مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

لحـــظه های قشنـــگ دلتنـــگی سجـــاد واســــه فرشته ی مهربونش




نگاهت که می کنم



هزاران پروانه در دلم بال می زنند،



شیرینی التهاب بودنت را!

و من اوج می گیرم


تا آسمان
تا تو...
و از شوق دیدنت 


فرو می ریزم باز، مثل باران 


جایی روی خاک 


تا شاید گلی بروید 

بسان عشق...


تقدیم به ماه شبهام (مهسا)

نظرات 8 + ارسال نظر
مهسا سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:15 ب.ظ http://maheshabham.blogsky.com

قولفون بشم من
خیلی قشنگه سجااادم
نگامم نکن من خیجالت میکشم شیوییددددم
منم بال در میارم با خوندن این متنا فیجیلم

ونوس سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:34 ب.ظ http://zendegimoon.blogsky.com

سلام مهسا جونی.سلام آقا سجاد.ببخشید زیاد نمیام سراغتون این چند وقت.یه ذره بی حوصلم.زندگی مشترک همیشه هم دو نفره نیست.و تو این دو نفره نبودنا ممکنه بعضی وقتا مشکلاتی پیش بیاد.البته بگم که این سختیا گذرا هستن و هیچی لذت اون زندگی دونفرهء خوشمزه رو نداره.(این قسمت آخرش برای این بود که از ازدواج نترسید.)

سلام ونوس جووونم.خواهش میکنم .اصنم نباید بی حوصله باشی خانومی.اینو قبول دارم که یه وقتایی یه مسائلی پیش میاد اما به قول خودت شیرین و گذراست
حالا یه روز نشسته بودم به حرفای یه روانشناس گوش میکردم جالب بود . میگفت:زن و مرد مثل ۲تا کشن هر چقدر تو جاشون ثابت وایسان به مرور زمان خاصیت کشسانیشونو از دست میدن اما اگه گاهی اوقات به هر دلیلی از هم دور شن این خاصیت کشسانی باعث میشه با شدت به هم برخورد کنن.که این خودش باعث افزایش علاقه بین طرفین میشه
حالا شما۲تام عینهو این کشه شدین فقط مراقب باشین محکم به هم نخورین که فضا زیاد عشقولانه ای میشه ه هاااا
منم که حسووووود والاااا...(شوخی میکنم عزیز دلم)
همیشه شاد و عشقولانه ای ببینمتون

مینا سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:05 ب.ظ

سلام مهسا جونم
آخ اون دهنتو من طلا بگیرم حرف دلمو زدی
نمیدونم این مامان شوهر من کی میخواد اینارو بفهمه
حالا منکه مظلوم بودم ایشالله جاری جبران کنه :دی
خیلی خیلی دوست دارممممممممم
هم خودم هم قلمبم

سلام عزیززززم
فدای توووووووووووووووو
دعا میکنم همه ی مادرشوهرایی که قدر عروسه خوبشونو نمیدونن درک و فهمشون روز به روز بیشترشه
ای جووون جبران میکنه میشه یه دوست خوب برات
منم دوست دارم خانوووومی هم خودتووو هم قلمبتووووو بووووس

ونوس پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:41 ق.ظ http://zendegimoon.blogsky.com

سلام مهسا جونیم.نبودی عزیزم.دل منم برات تنگ شده بود.بوس بوس بوس تا دل آقا سجادو آب کنم. .

سلام خوجملم.منم همینطوووووووور
بوس بوس تا دل وقلوه ی آقا محمد و آب کنم

زهرا پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:51 ق.ظ http://zaneashegh.blogsky.com

سلام عزیزم. می بینم که آقا سجاد ترکونده و برات یه شعر خیلی قشنگ نوشته. بابا یه ذره بیشتر این پسر رو دریاب. به خدا کم پیدا می شن این تیپ پسرها.
البته بگما مهسا جونمم خیلی خانومه و باید آقا سجاد قدرشو بدونه.
عزیزم همیشه معظلات عروس و مادر شوهر تو هر خانواده ای بوده و هیچ کی نیست که بگه من با مادر شوهرم مشکل نداشتمو این یه روند طبیعی تو زندگیست. منم هر از گاهی با مادر شوهر و خواهر شوهرم مشکل پیدا می کنم . خب طبیعی ست از دو فرهنگ مختلف هستیم و همیشه این مشکلات بینمون هست. امیدوارم همیشه خوش باشید و مادر شوهر تو خوب باشه عزیزم بوسسسسسسسسس

سلام عزیز دل.آره همش همش مموچشو شرمنده میکنه.چشم فداااات شمقربون مهربونیااات خودت خیلی مااااهی(ماه تو آسمونااا)
آره قبول دارم از خیلی ها این چیزارو شنیدم.
من مامان پروانه رو (مامان شیویدم)از نزدیک ندیدم اما دورا دور لطفش شامل حالم شده همیشه ومیدونم نمونست یه دونست اونم واسه من.هم باباجون بهمن هم مامان پروانه اونا بودنکه یه همچین پسری رو بزرگ کردم ومن تا آخر عمرم دست بوسشونم زهرا جونم
بووووس بووووس

شقایق پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:00 ق.ظ http://like-a-darkwoman.blogfa.com

درود بر دوکبوتر عاشق مهسا جون و آقا سجاد

خیلی زیبا بود امیدوارم عشقتون هر روز و هر روز عمیق تر بشه و دلهاتون همیشه شاد باشه

مراقب خودتون باشید

درودبه شقیق مهربووونممن جای سجادمم سلام کردم(شیویدم بتو بیا میشه۶۵۲۲۳۱۵۵توووومان)
قربونت بشم
ممنون که میای به کلبمون سر میزنی
همچنین خانومی

مسعود پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:12 ق.ظ http://kolbehman.blogfa.com

سلام
خیلی قشنگ بود آقا سجاد
بخصوص این تیکه اش
فرو می ریزم باز، مثل باران


جایی روی خاک


تا شاید گلی بروید

بسان عشق...

سلام (شیویدم با شماستاااا آقا مسعود)

مرضیه جمعه 30 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:41 ب.ظ

سلام بر مهساجون و آقا سجاد!
خیلییییییییییییی خییییلیییییییی شعر زیبایی بود!منکه خیللییی لذت بردم!
مهسا جون خوش بحالت آقا سجاد چه سلیقه ی خوبی دارن!!!
امیدوارم پیوند عمیق قلبهای مهربونتون هر روز طلایی تر بشه!
با امید خوشبختی همیشگی برای شما

سلام عزیزززم
فداتشم ممنون که با چشای قشنگت میخونیشون
مرسی همچنین واسه تو دختر مهربووووون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد