مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

لحـــظه های قشنـــگ دلتنـــگی سجـــاد واســــه فرشته ی مهربونش
مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

لحـــظه های قشنـــگ دلتنـــگی سجـــاد واســــه فرشته ی مهربونش

ماه شبهات

 

 

  

شـ ـکلـک هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـه 
سلام به دوستای عزیزمkiss.gif بهناز جونم شـ ـکلـک هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـهوبخصوص شیوید خودم که همش همش با اون چشای زیتونیش دلبری میکنه و دل ماه شبهاشو میبره  
 
این اولین باریه که من برات مینویسم اما انفدر حرفاو کلمات به ذهنم هجوم آوردن که نمیدونم از چی و کجا شروع کنم  
میدونم همیشه نگرانمی.کاش لایق اینهمه مهربونیت باشم smileدیشب ناراحتت کردم میدونم.همیشه این تو بودی که منو بخشیدی حتی تو بدترین موارد(اذیتای من) 
منم عاشقه همین از خود گذشنگی و صبوریتم سجادم  
در ضمن  ممنون از نوشته ی زیبات .خیلی پر احساس بود عزیزم اونقد که اشک تو چشام حلقه زد  
ممنون که بی ریا و بدون هیچ غروری عشقو علاقتو بهم ابراز میکنی و این برای من با ارزش ترین چیزه 
راستی تابه حال بین من و سجادم هیچ ارتباط جسمی و فیزیکی رخ نداده.نه دستی نه بغلی...وقتی به دوستای نزدیکمم میگم باورشون نمیشه اما واقعیته.از نظر من این خیلی زیباست که منو سجاد زمانی میتونیم گرمای دست همو حس کنیم که قطعا و رسما مال هم باشیم  
در ادامه ی حرفای شیویدم باید بگم که من یعنی مهسا که سجاد بهم میگه مموش-هپل-ماه شبهام-گیسو کمند شـ ـکلـک هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـهمتولد ۳۰/۵/۱۳۶۸ وسجادم که بهش میگم شیویدم-شـ ـکلـک هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـهپگولم-جیگولم-فیجیلم-فنچولم متولد۱۲/۱۲/۱۳۶۷ .سجاد تازه درسشو تموم کرده رشتشم دکوراسیون داخلیه.منم که فعلا دانشجوام خیر سرم رشته ی فیلمسازی .فیلم بسازم در حد بنز نقش اولشم میدم به جیگولم.البته ناگفته نماند من عاشق هنرو کارای هنریم **شـ ـکلـک هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـهیه چندتایی کار کشیدم(نقاشی) که زدیم در دیفار خونه هرکیم میاد شونصدتا عکس میگیره مگه اینجا نمایشگاه والااا.اگه شد عکساشو میزارم دوستای نازمم ببینن.دیگه ویلونم میزنم یعنی جیغ جیغ میکنه بددددد کم مونده پرتم کنن تو کوچه.اما سجادم بهترین مشوق و حامیم بوده هر چی میزنم انقد تعریف میکنه ه ه.تو پست قبلیم نوشه بود استاد کلی ذوق کردم 
وای چقد نوشتمااا مثلا بلد نبودم هه هه  
ممنون که به کلبه ی ما سر میزنین عزیزای دلم.اینارو نوشتم چون دوس داشتم بیشتر با ما آشناشین 
شیویدم شمام توجه بنموووووو .اینم وردنم سجادییادم نرفته هااا
از خدا ممنونم که تورو سر راهم قرار داده 
ممنون که تکیه گاهمی ومهمتر از همه ممنون که اجازه میدی هر شب سرمو بزارم رو قلبت که بهترین واستثنایی ترین بالش دنیاااااست(مثبت بنگرید) 
با رنگ زرد نوشتم چون میدونم رنگ مورد علاقته 
آرامش مموشی 
                                                                                seni seviurum
 
جالب: میدونید چرا بغل کردن حس خوبی به آدم میده؟ 
چون در سمت راست بدن قلب وجود نداره و اونجا خالیه...وقتی کسی رو که دوسش داری بغلش میکنی قلبش اون جای خالی رو پر میکنه و انگار تو صاحب 2تا قلب شدی!!! 
 
نظرات 9 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:21 ب.ظ

ای جااااانم خیلی زیبا بود حرفات مهسای پاک و مهربون
هم تو و هم آقا سجاد مثل 2تا فرشته ی پاک میمونید
مثل شماها تو این دوره زمونه خیلی خیلی کمه

من بازم میگم که بی صبرانه منتظر ازدواجه شما 2تا گل هستم

مرسی عزیز دلم
چشای نازت قشنگ میبینه
اگه ما گلیم شما باغ گلی
فدای مهربونیاااااااتایشاللا

ونوس چهارشنبه 21 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:59 ق.ظ http://zendegimoon.blogsky.com

مموش خانوم به قول آقا شیوید،من مامان تو حساب میشم!متولد 63 هستم.امیدوارم همه چیز براتون خوب پیش بره دوست جونی.ویولونم به این راحتی نیست.اگر جیغش درومده پس موفق شدی.موفق تر باشی
از سختیای راه هم اصلا نترسید.گذراست.
جنگ جنگ تا پیروزی

ای جان دلم شما خواهر بزرگتر منی
ممنون فداتشم همچنین
بله خیلی ساز سختیه اما من تلاشمو میکنم
چشم عزیز دلم
یوهوووووووووووووووووو

شیوید چهارشنبه 21 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:43 ب.ظ

سلام ماه من
واقعا انرژی گرفتم از این متن زیبا که
با تمام وجود حس میکنم حرف به حرفش رو با قلبت نوشتی
و همین موضوع باعث میشه ارزشش برای من صد چندان بشه
شما زندگیه سجادی و من حق دارم نگران شما باشم اگر گاهی اوقات عصبانی میشم منو ببخش اونم برای شماست
نمیدونم چطور ازت تشکر کنم دنیا واقعا از خودندش سیر نمیشم ممنون عزیزم بخاطر همه چیز ممنون
بی نهایت دوست دارم .

سلام بروی جیگولانت عزیزززززم
قربونت بشم خوشحالم که خوشت اومده به نوشته ی قشنه شما که نمیرسه ه ه
نگرانیتم دوست داشتنیه پگولم.همش تقصیر خودمه میدونم

منم از خوندن نوشته هات سیر نمیشم سجادم
دوست دارم شیویدم

sara.f.g :-) چهارشنبه 21 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:37 ب.ظ

سلام مهسا جان و آقا سجاد!من دختر عمه ی بهناز هستم.بهناز جان تازه وب سایتتونو به من معرفی کرده و من اولین باره که حرفای قشنگتونو میخونم!خیلی سایت قشنگی دارین،بهتون تبریک میگم!
امیدوارم خدا هر روز باغ زندگیتونو در کنار هم سرسبز تر از دیروز کنه و خودش همیشه نگهدارتون باشه!
:-)

سلام عزیزم.بهناز خیلی ازت تعریف کرده .خانومیت زبان زده خاص و عامه
خوشحالم که از وبلاگمون خوشت اومده
همچنین خوشگلم
بازم به کلبه ی ما سر بزن خانومی خوشحال مشیم

شقایق پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:25 ق.ظ http://like-a-darkwoman.blogfa.com

درووووووووود مهسا خانم گل
چه وب نازی دارین عزیزم
چه عشق پاکی امیدورام زودتر به هم برسید.
مرسی از حضورت دوست خوبم

فربونت بشم
منم از شما ممنونم خانوووم

فافا شنبه 24 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:42 ب.ظ http://life-me.blogsky.com/

آآآآآآآآخی چقدر شما دوست داشتنی هستین
ایشالا یه روز یه نوازنده ویولون خوبی میشی
شاد باشید

قربوووووونت بشم عزیزززززززززززم
ممنونم قشنگمایشالا
همچنین دوست خوبم

زهرا یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:04 ب.ظ http://zaneashegh.blogsky.com

سلام عزیزم.
اگه ونوس جای مادرته من دیگه جای مادربزرگتم. آخه متولد۶۰ هستم. خیلی قشنگ احساست رو روی کاغذ آوردی و به قول دوستی روی کاغذ نقاشی کردی. نقاشی حتما نباید کشیدن یه شکل باشه. همین که بتونی به زیبایی تعریف کنی و بنویسی هم یه جور نقاشیه.
راستی ویولون زدن کار آسونی نیست. من هنوز تو گیتار موندم چه برسه ویولون. مطمئنا که خیلی ماهرانه می زنی. در ضمن اگه یه روزی خواستی فیلم بسازی. حتما داستان خودتون رو بساز. مطمئنم که طرفدارهاش زیاد می شه.
عزیزم امیدوارم که عشقتون پایدار باشه و منتظر روزی هستم که رسما بتونید همدیگه رو در آغوش بکشید و عاشقانه هم دیگه رو ببوسید. امیدوارم هر چه زودتر ازدواج کنید و برید زیر یه سقف که لذت زندگی چند برابر می شه. باور کن زندگی با همه سختی هاش و پستی و بلندی هاش زیباست.

سلام به روی ماهت
شما ۲تا خانوم گلا خواهرای بزرگتر منید.امیدوارم بتونم با راهنمایی شما دوتا خواهر خوبم بهترین راه زندگی رو در پیش بگیرم
آره زهرا جونم خودمم خیلی خوشحالم که تونستم بنویسم چون واقعا از نوشتن واهمه داشتم
دعا کن بتونم ادآمش بدم زهرا جونم.زود زود یاد بگیر خوجمل بزن واسه امیر آقاااا
عزیز دلللللللللللم ایشاللا فیلمم میسازم چشم
اوه اوه حرفای عشقولانه زدی زهرا جوووونم.ممنون از دعای قشنگت واسه من و سجاد
از تموم مهربونیات ممنونم خوشگلم

مرضیه جمعه 30 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:14 ب.ظ

مرسی مهسا جوون خانومی از خودته!
بهناز لطف داره نسبت به من!منم تعریف تورو خییللییی از بهناز جان شنیدم!
امیدوارم همیشه خوشبخت باشی عزیزم!

قربونت بشم
قابل تعریفی خانوم
همچنین مرضیه جووونم

نفس سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:50 ق.ظ http://princess91.blogsky.com/

حالا این عشقولیا کی میخوان با هم عروسی کنن؟
ایشالا خوشبخت شید و این عشق ابدی باشه

فداتشم دعا کن زودتر کارای سجاد درست شه تا مزدوج شیم
قربوووونت خانووومی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد