مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

لحـــظه های قشنـــگ دلتنـــگی سجـــاد واســــه فرشته ی مهربونش
مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

لحـــظه های قشنـــگ دلتنـــگی سجـــاد واســــه فرشته ی مهربونش

آغوشت

 

 

پنهــــــــان کـــــــــــن در آغوشـــــت مـــــرا

مـــــــــــرا در نهـــــــــانی تریـــــــــن گوشه ی آغوشــــت پنهــــــان کــــــن...

آنــــــــ ســــــوی تاریکـــــــی .. بر پهنـــــه ی زندگـــــــــــی

آنــــ جا کهـــ هـــــــــوا از رویــــــــای بهــــــار شفافــــــ تر استـــــــ و

بــــــــاران ســ ـرود آفتابـــــــــــ را تکـــــــــرار می کنـــد ...

راز چشـــــمهایتــ ستـــــــاره ی بختــمــــ بــــــــــود که درخشـــــــــید

و مهــــــــتاب را در نگاهــــــــم زمــــــــزمه کــــــــرد

لبهـــــــــایت خنــــــده را که ســــــــال ها در گلـــــو گمـــ شدهـــ بـــــــود را

در چهــــــــار ســـوی زمــــانــــــ دوبــــــارهـــ فریــــــاد کشــــــید

و آمدنــت کویـــــــــــر دســـتانم را شــــــکوفه بـــــــــاران کــــــرد...!!!

پنهـــــــــان کنــــ مــــــرا در آغوشــــــی کهـــ نامـــــش

دوســتـــــــ داشـــــــتن استـــــــــ ...

امـشبـ هـیچـیـ نـمےخـوآهـم

فقــط بـیـآ..
می خـواهـمـ تـا سحـر بـه چشـمـآنـ آسمـآنـیـ اتـ خیـرهـ بـمــآنـمـ ...

هـمیـنـ کـآفـیـ استـ ...

بـرآے آرامـشـ قلبـ بــیـ قـرآرمـ

تــو فقـ ـط بـیــآ ...

در آغـ ـوشم که میـ ـگیریـ آنقـ ــدر آرامـ میـ ـشومـ

کـ ـهـ فـ ـراموشـ میـ ـکنمـ بـایـ ـد نـ ـفسـ بـ ـکشمـ ...

آغوش تو گناه نیست

من در آغوش تو آرامش یافته ام

که هیچ گناهی با آرامش مانوس نیست

آغوش تو گناه نیست

من در آغوش تو امنیت را احساس کرده ام

که در هیچ گناهی امنیت محسوس نیست

آغوش تو گناه نیست

من در آغوش تو تمام زیبایی را لمس کرده ام

که در هیچ گناهی زیبایی ملموس نیست

پس امانم بده

که تا ابد در دل این زیبایی آرامش بگیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرم 

 

تقدیم به شیویدم(سجاد)

نظرات 4 + ارسال نظر
شیوید چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:18 ب.ظ

ارامش اغوشت ابدیست ماه من
تمام ارامش لحظه های دلتنگی و خستگی و بی حوصلگی و پر استرس سجاد
این ارامش هیچ جای دیگه دست یافتنی نیست

ماه شبها چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:58 ب.ظ

ممنونم از خدا واسه داشتنت شیویدم

ونوس پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:54 ب.ظ http://zendegimoon.blogsky.com

من الان این پست رو دیدم.چند روزی مغزم پیچیده بود به هم.اشتباه نکن مهسا جان.هرکی میگه عشق گناهه خودم جلوش می ایستم.من که ایستادم و الان دارم لذت میبرم از مزد این کار.زندگی تو این دورانی که شما هستید سخت ولی شیرینه.قدرش رو بدونید.بوس مهسا جونم.

عزیززززم خودم پییچش مغزتو باز میکنننننننننم
منم میگم گناه نیست فداتشم.موافقم با حرفت
منم همه ی تلاشمو میکنم تا این سختیارو شیرین ببینم و ازسر راهمون برشون دارم
چشم .بوووووووووووووس ونوس جووونم

بهناز پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 06:31 ب.ظ

خیلی زیبا بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد