مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

لحـــظه های قشنـــگ دلتنـــگی سجـــاد واســــه فرشته ی مهربونش
مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

لحـــظه های قشنـــگ دلتنـــگی سجـــاد واســــه فرشته ی مهربونش





تنها دلیل من که خدا هست و،

این جهان
زیباست،
وین حیات عزیز و گزانبهاست:
لبخند چشم توست!

هر چند با تبسم شیرینت،
آن چنان
از خویش می روم،
که نمی بینمش درست!

لبخند چشم تو
در چشم من، وجود خدا را
آواز می دهد.

در جسم من، تمامی روح حیات را
پرواز می دهد

جان مرا، _ که دوریت از من گرفته است _
شیرین و خوش،
دوباره به من باز می دهد.




تقدیم به ماه شبهام (مهسا)

نظرات 2 + ارسال نظر
مهسا یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:02 ق.ظ http://asal


نقــّـــــــــاشِ خــــوبی نــــبودم...

اما

ایـــــــــــــن روزها...

به لطـــــــــــفِ تــــــــــو...

انـــتظــــــار را دیـــــــــــدنی میکـــــِـــــــشـَـم....!!!!

مهسا پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:12 ق.ظ

میدانی

چطور گیج می شوم

وقتی هرچه می گردم

معنی نگاهت

در هیچ فرهنگ لغتی

پیدا نمی شود ... !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد