مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

لحـــظه های قشنـــگ دلتنـــگی سجـــاد واســــه فرشته ی مهربونش
مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

لحـــظه های قشنـــگ دلتنـــگی سجـــاد واســــه فرشته ی مهربونش







فدای عشق، برای عشق، به یاد عشق، به نام عشق...
اگر کلمه دوستت دارم نمایشگر عشق خدایی من نسبت به توست
اگر کلمه دوستت دارم راضی کننده تسکین دهنده قلب هاست
اگر کلمه دوستت دارم پایان همه جدایی هاست
اگر کلمه دوستت دارم نشانگر اشتیاق راستین من نسبت به توست
اگر کلمه دوستت دارم کلید زندان من و توست
پس با تمام وجود فریاد می زنم :
دوستـــت دارم


تقدیم به ماه شبهام (مهسا)
نظرات 2 + ارسال نظر
مهسا سه‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:07 ب.ظ

زیباست مرسی به خاطره همه ی نوشته های زیبات

behnaz جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:38 ب.ظ

khili zibaaa bod

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد