مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

لحـــظه های قشنـــگ دلتنـــگی سجـــاد واســــه فرشته ی مهربونش
مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

لحـــظه های قشنـــگ دلتنـــگی سجـــاد واســــه فرشته ی مهربونش




با مداد رنگی روزه آمدنت را نقاشی میکنم و جادهایه رفتنت را خط خطی! کسی برایه من نیست. بیا غلط هایه زندگیم را به من بگو و زیره اشتباهتم را خط بکش.بودنت مثله دریایی مرا در بر میگیرد آنجا که تو هستی،ماهیها هم نمیتوانند بییند چه رسد به من..............................!!! کدام صبح میایی؟ کدام چمدان ماله توست؟ کدام دست تورا به من میرساند؟کدام روز ماله من میشوی؟بیا که درد دلم را فقط تو میفهمی



تقدیم به ماه شبهام (مهسا)

نظرات 1 + ارسال نظر
مهسا جمعه 12 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 03:46 ب.ظ

بعضی وقت ها از کسانی که انتظارشو نداری بدی میبینی ،

نزدیک ترین فرد بهت توی زندگیت بی وفایی میکنه !


اون موقع خدا می خواد بهت بفهمونه ، حواست باشه که جز من کسی رو نداری ،

فقط منم که تا آخر کنارتم !

پس به کسی تو این دنیا دل نبند .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد