مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

لحـــظه های قشنـــگ دلتنـــگی سجـــاد واســــه فرشته ی مهربونش
مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

لحـــظه های قشنـــگ دلتنـــگی سجـــاد واســــه فرشته ی مهربونش





همراز لحظه های دل تنگیم


خنده های گرم و دلنشین تو را بر لبانت می خواهم
تقدیم به تو که یادت در فکرم و عطر تو
در میان لحظه های زندگیم ماندگار است
از خدا می خواهم ذره ذره وجودم را فدای وجودت کند
بهترین صدای زندگی من تپش قلب توست

تقدیم به ماه شبهام (مهسا)
نظرات 5 + ارسال نظر
مهسا دوشنبه 12 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:08 ق.ظ

الان این منم که دلتنگتم ازم دوری نه خیلی زیاداااا ولی دوری .کاش زودتر برگردی
دلتنگتم عزیزم....
عجب آن نیست که آهوی دلم صید تو شد
عجب آن است که من عاشق صیاد شدم

مهسا سه‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:20 ق.ظ

واااای توجه نکرده بودم بهنامی اینجا آسمونش صورتییییه خیلییییییی قشنگه مرسی عزیزم

مهسا چهارشنبه 14 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:21 ق.ظ

بیادتم هوارتاااااااااااااااااااا عزیز خوجل موجلای گلی منگولیییییی

مهسا یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:29 ق.ظ

به نام او که جان را آفرید و خِرَد را در آن


و دل را


و عشق را


و منطق را


و بی تفاوتی را


و تنهایی را


آه یادم آمد خردمندی گفته بوید:


کنار هم بیاستید امّا نه چسبیده بهم...


یکدیگر را دوست بدارید امّا پای عشق را به میان نکشید...

مهسا چهارشنبه 21 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:04 ق.ظ

میگویند لذتی که در فراق است, در وصال نیست . چون در فراق شوق وصال است و در وصال بیم فراق ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد