مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

لحـــظه های قشنـــگ دلتنـــگی سجـــاد واســــه فرشته ی مهربونش
مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

لحـــظه های قشنـــگ دلتنـــگی سجـــاد واســــه فرشته ی مهربونش

سنگ صبور تو منم




خانه خراب تو شدم

به سوی من روانه شو
سجده به عشقت میزنم
منجی جاودانه شو
ای کوه پر غرور من
سنگ صبور تو منم
ای لحظه ساز عاشقی
عاشق باتو بودنم
روشنترین ستاره ام
میخواهمت میخواهمت
تو ماندگاری در دلم
میدانمت میدانمت


تقدیم به ماه شبهام (مهسا)
نظرات 4 + ارسال نظر
فرخ دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:09 ب.ظ http://chakhan.blogsky.com

عاشقانه هایت پر شور و شورانگیز باد

mahsa دوشنبه 5 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:46 ق.ظ

نگاهت در زلال آب پیداست



حضور فصل باران با تو زیباست



چگونه با دوبیتی از تو گویم



سزاوار نگاهت بیش از اینهاست

مهسا چهارشنبه 21 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:54 ق.ظ

می نویسم (( دیدار )) تو اگر بی من و دلتنگ منی ... یک به یک فاصله ها را بردار

زهرا سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:09 ق.ظ http://zaneashegh.blogsky.com

سلام سجاد عزیز
البته نمی دونم کدومی: مهسا؟ سجاد؟ و یا بهنام؟؟!
البته نمی دونم درست اومدم به آدرست یا نه؟
شعر قشنگی بود. و مطمئنم که این شعر برای کسی که نوشتی از ته دل بوده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد