مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

لحـــظه های قشنـــگ دلتنـــگی سجـــاد واســــه فرشته ی مهربونش
مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

لحـــظه های قشنـــگ دلتنـــگی سجـــاد واســــه فرشته ی مهربونش

بخند برایم




من هر روز و هر لحظه نگرانت می شوم که چه می کنی !؟


پنجره ی اتاقم را باز می کنم و فریاد می زنم

تنهاییت برای من …

غصه هایت برای من …


همه بغضها و اشکهایت برای من ..

بخند برایم بخند

آنقدر بلند

تا من هم بشنوم صدای خنده هایت را…


صدای همیشه خوب بودنت را


دلم برایت تنگ شده

دوستت دارم …

تقدیم به ماه شبهام (مهسا)
نظرات 4 + ارسال نظر
mahsa دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:20 ق.ظ

mamnunam azizaaaaaaam babate in neveshtehaye khojeleeeeet .manam har shab be yadetam

mahsa دوشنبه 5 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:58 ق.ظ

eeee behnami in axe cheghad shabihe soghatite ke az lalejin vasat avordam.pas fek konam khoshet biyad azizam uhoOoOoOo

مهسا دوشنبه 19 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:32 ق.ظ

دکتر شریعتی: مادرم میگفت عاشقی یک شب است و پشیمانی هزار شب؛ هزار شب است پشیمانم که چرا یک شب عاشقی نکرده ام

مهسا چهارشنبه 21 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:48 ق.ظ

وقتی کسی به دل نشست ، نشستنش مقدس است ، حتی اگر نخواهدت نفس کشیدنش بس است تقدیم به آنکه محبتش در خاطرم ، خاطرش در یادم و یادش دردلم زنده است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد