مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

لحـــظه های قشنـــگ دلتنـــگی سجـــاد واســــه فرشته ی مهربونش
مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

مـــآه شـــــبهــــآیِ مَـــــــــن

لحـــظه های قشنـــگ دلتنـــگی سجـــاد واســــه فرشته ی مهربونش

شاید فردایی نباشم ...






شاید فردایی نباشم ... اما تمام فردا ها را با یادت سپری می کنم ..
و به این امید فردایی می روم که خاطراتت همیشه با منند ......
شاید آنجا در کنار گور من تو بیایی و دستان بی نهایت مهربانت را
برای لمس اون سنگ سرد که فاصله ی عمرو زندگیست ... دراز کنی ...
و از لمس دستانت با سنگ سرد تنهاایم به لذت می رسم ...

از این دنیا با خود هیچ نخواهم برد .... ولی خاطراتت را به من بده ..
و نگاهت را بدرقه ی راهم کن ... آنقدر دوستت دارم که به این نگاه هم قانع ام
شاید فردایی نباشم ... پس تمام لحظه ها را با مرور خاطراتت می گذرانم ..
به یاد نگاهت و تنهای ام
.... شاید فردایی نباشم ..... نمی دانم ...


تقدیم به ماه شبهام (مهسا)
نظرات 4 + ارسال نظر
ناشکیبا یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:16 ب.ظ http://www.nashakiba.ir

خیلی جالب بود لذت بردم .
به من هم سر بزن[گل][گل][گل]

mahsa دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:24 ق.ظ

hamishe salemo salamat bashi behnamam

مهسا چهارشنبه 21 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:43 ق.ظ

می نویسم تو را کنار بهار


روی گلبرگهای ارکیده

روی پرهای ترد پروانه

روی پلک شبی که خوابیده

می نویسم تو را کنار خودم

روی لبهای شاد یک آواز

روی رقص نسیم تازه ی صبح

روی روح بلند یک پرواز

تا که شعرم شبیه شب بوها

بوی عطر تو را بگیرد باز

می نویسم که قاصدک ببرد

به نشان گلی که آوردی

می نویسم چقدر دلتنگم

می نویسم که زود برگردی

elham چهارشنبه 21 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:38 ب.ظ

khoshalam yeki eshgho mifahme va khoshalam mahsa dustam tanha nist.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد